Jeg har nu fulgt med i debatten det seneste halve år, og stort set hver gang der tales MLM, så får man en på puklen hvis det er placeret i en anden kategori end MLM. Jeg syntes der er ekstremt mange misforståelser og da en nu Amino'er lavede en salgstale var der straks en der snakkede om pyramidespil. Jeg sendte et par links og svar og straks blev jeg angrebet for blåstempling - Ikke noget med at "angribe" en uvidende person. Et kort og præcist spørgsmål er: Kan man få succes i MLM? Nu prøvede jeg lige at google lidt økonomi efter 1 år som iværksætter, men fik ikke så mange tal. Men måske andre kender disse tal: Hvor mange har et plus i regnskabet efter 1 år, hvor stort er gennemsnits underskud/investeringen efter 1 år. De folk der kender nogle der har opgivet i MLM, hvor mange måneder har de arbejdet fuld til med deres forretning? Har de haft underskud i samme størrelsesorden som en traditionel virksomhedsopstart? I mit firma er der ingen hemmeligheds kræmmeri, men det er umuligt at give alle informationer på en gang, og når det drejer sig om iværksættere, så er taler vi jo ikke med jer/dem for at få jer til at købe produkterne, men for at få en dialog og som alle andre networker tanker, om man har behov for hjælp. Hvis der er nogle der er nysgerrige og har 20 min. så se disse små videoklip, det giver en ganske god information om MLM firmaet jeg er med i: http://www.nstoday.com Alle produkter samt anden info kan i øvrigt ses på www.slotski.nsedreams.com Mvh. Martin |
Hej Martin
Dårlig omtale kommer som regl, fordi nogen har oplevet dårlige ting. Jeg har hørt tal fra tøj branchen, hvor 90% af alle nystartede lukker inden for 5 år. Sådan er det i mange brancher også MLM. Men forskellen er at hvis det er en alm. tøj butik der går ned, så er det dårlig ledelse og personlige fejl, som folk lægger til grund for det gik galt.
Men hvis derimod er en person inden for MLM branchen, som ikke har tjent penge og stopper igen, så er det alle MLM firmaer over en kam, som folk lægger til grund for det gik galt. Mange tager for givet at begynder man i et mlm så er man sikker på det giver store penge. I alle brancher kræver det arbejde for at opnå noget.
Der er også mange inden for mlm som bare vil tjene til deres eget forbrug og det er jo fint, hvis de har det mål. Starter man en tøj butik er det tit på fuld tid og så er det nødvendig med en indtægt for betale løn og dække de store udgifter man har til etablering.
De få der snakker negativt om mlm her på Amino (som regl er det de samme 10 personer) er ikke så vigtig for mig. Jeg kan se hvad der sker i mit team, og det bekræfter at der er nogen i Danmark, som kan se muligheder i stedet for begrænsninger.
Hilsen
Keld
---------------------------------------------------------
BerryEN A new way of thinking - a new way of marketing