Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM / NM næsten et bandeord på Amino

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu fulgt med i debatten det seneste halve år, og stort set hver gang der tales MLM, så får man en på puklen hvis det er placeret i en anden kategori end MLM.

Jeg syntes der er ekstremt mange misforståelser og da en nu Amino'er lavede en salgstale var der straks en der snakkede om pyramidespil. Jeg sendte et par links og svar og straks blev jeg angrebet for blåstempling - Ikke noget med at "angribe" en uvidende person.

Et kort og præcist spørgsmål er: Kan man få succes i MLM?

Nu prøvede jeg lige at google lidt økonomi efter 1 år som iværksætter, men fik ikke så mange tal. Men måske andre kender disse tal: Hvor mange har et plus i regnskabet efter 1 år, hvor stort er gennemsnits underskud/investeringen efter 1 år.

De folk der kender nogle der har opgivet i MLM, hvor mange måneder har de arbejdet fuld til med deres forretning? Har de haft underskud i samme størrelsesorden som en traditionel virksomhedsopstart?

I mit firma er der ingen hemmeligheds kræmmeri, men det er umuligt at give alle informationer på en gang, og når det drejer sig om iværksættere, så er taler vi jo ikke med jer/dem for at få jer til at købe produkterne, men for at få en dialog og som alle andre networker tanker, om man har behov for hjælp.

Hvis der er nogle der er nysgerrige og har 20 min. så se disse små videoklip, det giver en ganske god information om MLM firmaet jeg er med i:

http://www.nstoday.com 

Alle produkter samt anden info kan i øvrigt ses på www.slotski.nsedreams.com

Mvh.

Martin

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 13:38

Hej Martin

Dårlig omtale kommer som regl, fordi nogen har oplevet dårlige ting. Jeg har hørt tal fra tøj branchen, hvor 90% af alle nystartede lukker inden for 5 år. Sådan er det i mange brancher også MLM. Men forskellen er at hvis det er en alm. tøj butik der går ned, så er det dårlig ledelse og personlige fejl, som folk lægger til grund for det gik galt.

Men hvis derimod er en person inden for MLM branchen, som ikke har tjent penge og stopper igen, så er det alle MLM firmaer over en kam, som folk lægger til grund for det gik galt. Mange tager for givet at begynder man i et mlm så er man sikker på det giver store penge. I alle brancher kræver det arbejde for at opnå noget.

Der er også mange inden for mlm som bare vil tjene til deres eget forbrug og det er jo fint, hvis de har det mål. Starter man en tøj butik er det tit på fuld tid og så  er det nødvendig med en indtægt for betale løn og dække de store udgifter man har til etablering. 

De få der snakker negativt om mlm her på Amino (som regl er det de samme 10 personer) er ikke så vigtig for mig. Jeg kan se hvad der sker i mit team, og det bekræfter at der er nogen i Danmark, som kan se muligheder i stedet for begrænsninger.

Hilsen

Keld

---------------------------------------------------------

BerryEN A new way of thinking - a new way of marketing

http://www.keld-jensen.myberryen.com/dk

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja MLM er populært Big Smile

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:51

Det kan godt være det bare er mig men MLM folk minder mig om Mormonerne - "Jesu Kristi Kirke af Sidste Dages Hellige" og Jehovas vidner.

De er ligså irriterende med alle deres løfter osv.. Så hvorfor kan de ikke bare holde sig for dem selv. Det er vel de færeste nogenlunde intellektuelle mennesker der hopper på det de sælger!

MLM har intet med iværksættere at gøre. Jeg mener måske det ville gavne amino at få dem over på deres eget sub sub sub domæne Big Smile

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:55

Hvilket sub-sub-sub domæne skal vi så placere dine aktiviteter på? Sushi blandet sammen med såvel ASP som billig computer... nå ja, can´t blame a man for trying - at linke til diverse ting har vel i grunden slet ingenting med iværksætteri at gøre... 

Læs bogen "The New Professionals" - det åbner det bare interessante aspekter af MLM branchen - og hvorfor netop folk med stor succes og iværksætter-gener fra andre brancher ser mulighederne med Network Marketing...

Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:05

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:15

Lasse Burholt:

at linke til diverse ting har vel i grunden slet ingenting med iværksætteri at gøre... 

Er skaberne af EDBpriser, Pricerunner, Kelkoo osv. ikke iværksættere?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 17:28

Nicolaj:

Lasse Burholt:

at linke til diverse ting har vel i grunden slet ingenting med iværksætteri at gøre... 

Er skaberne af EDBpriser, Pricerunner, Kelkoo osv. ikke iværksættere?

Nu spørger du dumt Nicolaj. Det er ikke iværksætteri nej.

Det er kun iværksætteri hvis du sælger den hurtigste måde at blive rig på, eller forskellige chokolader og energidrikke, beriget med alskens nye og revolutionerende bær og næringsstoffer.

Og så skal produktet ALDRIG være set før i Danmark.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 17:47

Hej Martin.

Jeg spolerer også lige din tråd.

Jeg er ked af at "historer fra det virkelige liv" ikke virker hos mig. Dem elsker jeg at læse. Jeg har aldrig rigtig fundet ud af om de rent faktisk er fra det virkelige liv som jeg også lever, eller det er et andet virkeligt liv. Men det er i hvert fald rart at se at ganske almindelige mennesker der enten har haft det meget svært, eller knoklet som kontornussere med 87.000 timers arbejdsuge, kan få succes (og ret stor succes oven i købet) med MLM.

Men jeg faldt over det her fra din hjemmeside, som jeg måtte trække lidt på smilebåndet af:

"Vi tilbyder kvalitetsprodukter som leveres direkte til dig uden fordyrende mellemled. " Big Smile

Så har jeg nok misforstået MLM konceptet...

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Køge
Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 20:55

Selvfølgelig er MLM iværksætteri, ligesom så mange andre brancher. Du er selvstændig, investerer i din egen forretning og opnår kun succes, hvis du er professionel og bedre/skarpere end konkurrenterne. Ikke alle kan se mulighederne, fordi de er farvede af tidligere uheldige oplevelser eller skrækhistorier fra nogen de kender - ikke noget at sige til, at mange er skeptiske. Og der har da også været mange eksempler på, at der har været god grund til at være skeptisk med tidligere tiders frygtelige pyramidespil og lignende tvivlsomme metoder. Branchen har fået bedre styr på det nu, så der er gudskelov meget langt mellem svindelnumrene.

Det som jeg har noget imod, er dem der markedsfører sig som frelsere, som kan hjælpe dig med at tjene 100.000 om måneden inden for de første 3 måneder uden at gøre noget videre, andet end at investere i netop deres system..... vel at mærke uden at nævne et ord om produktet og hvad der skat til for at opnå succes. Ligeledes er dem, der forsøge at sælge deres "fabelagtige" forretningsmulighed til alle de kender og møder på deres vej uden hensyntagen til andre end dem selv og deres egen indtjening, efter min mening lallende amatører.

Min vurdering er, at de fleste nok har større chance for at få succes i network marketing fremfor at åbne en almindelig forretning med stor investering og større krav til særlige kompetencer. I network marketing handler det om at følge systemet igen og igen, gør det i stor stil og længe nok, så kommer resultaterne også. Simpelt og enkelt, men ikke let.

Sandheden er, at succes i denne branchen kræver hårdt effektivt arbejde, målrettethed, udholdenhed og evnen til at følge system uden at blive alt for kreativ (forsøge at genopfinde den dybe tallerken). MLM/Network Marketing er en branche der passer til nogen og ikke andre - præcis som så mange andre brancher.

Happy networking, Lasse.

http://www.facebook.com/lasse.borg1

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)