Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betnyt udviklingstråden

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Raadmand,

Jeg savner lidt en forklaring på hvorfor man skal smide 300 kr. pr. måned hos jer i forhold til nogle af de sider der tilbyder gratis analyser?

Sørg for at få gjort det synligt!

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Sep 09
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 21:26

Hej Mathias

Først og fremmest tak for feedback. Jeg tillader mig lige at modificere et svar fra en tidligere tråd her på amino der besvarer dit spørgsmål.

Vi er udemærket klar over at der er sider hvor du kan læse gratis analyser (som du også kan på betnyt), men spiller du så på alle deres analyser hver dag? eller sidder du og læser dem og nøje udvælger hvilke bets du spiller på? Dette er du jo nødt til, for at opnå den samme overskudsprocent som disse eksperter. Dette behøver du slet ikke tænke over med vores service. Her opnår du den eksakte overskudprocent som vores eksperter, hvis altså du selvfølgelig vælger at følge vores bets. 

Det er simpelthen overskud måned for måned eller utilfredse kunder. Hvis du kun udvælger et bestemt antal af  f.eks. betxperts analyse kan du sagtens ende i underskud, tro mig jeg har da selv været der. Ikke at de er dårlige eksperter, de er faktisk nogen af de bedste i landet er jeg sikker på, men som med så meget andet går betting også op og ned. her har vi altså en gråzone, hvor du kan være uheldig at komme ind i en forkert periode hos de andre gratis sider og hvis du ikke er vedholdende kan du ende i underskud.

Med vores service kan du mindst købe en abonnementlængde på mindst 1 måned. Dette gør at der er plads til udsving i vores eksperters resultater, som selvfølgelig ikke kan undgås. Da vores eksperter, i deres nu 3 årige lange periode som seriøse sportsbettere, ikke har haft mere end 2 måneder med underskud, har vores kunder altså de bedste forudsætninger.  

Nu var det jo ikke et spørgsmål som sådan du stillede, så det kan godt være du ved alt dette, hvis dette er tilfældet mener du så at vi bør oplyse alt dette på siden?

mvh.

Raadmand / betnyt.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 21:58

Raadmand:

Det er simpelthen overskud måned for måned eller utilfredse kunder. 

Betting er lutter gætterier, men selvfølgelig kan man gætte sig bedre frem til resultatet. Det er gambling.

Synes du får det til at lyde som er service, hvor man kun kan få overskud.

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Sep 09
Skrevet kl. 10:39

Hej kevin.

Først og fremmest tak for dit synspunkt, selvom jeg er fuldstændig uenig og er sikker på at du træder en del seriøse sportsbettere over fødderne.

For de sportsbettere hvor de bets de spiller på, skal betale deres pension, forsikring og give mad på bordet er det ikke længere lutter gætterier og har aldrig været det. Ved fra vores egne eksperter at en analyse snildt kan tage over en time og så  udmunde sig i at der ikke er værdi i bettet. 

At du så måske gætter lidt for sjov på nogen udfald i den lokale kiosk, hvilket også er helt iorden, betyder det ikke at alle seriøse sportsbettere gør dette.

Det er gambling ja, men for andre også et middel til en fornuftig fast indtjening.

Mvh.

Raadmand / betnyt.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:58

Raadmand:

Update:  Samarbejdet omkring gavekortene med unisport gik desværre ikke. Vi håber dog på at nogen af de andre firmaer ønsker at få noget billigt pr. Derudover har vi fået optimeret forummet for skribenter og eksperter så de får nemmere ved at aftale hvilke nyheder / kampe de ønsker at dække. Sidst men ikke mindst har vi det seneste dage haft et fornuftigt antal betalende kunder, velkommen til dem.

Vi mangler pt. 1000 besøg for at nå vores målsætning omkring 3000 besøg for April og med omkring 100-150 besøg om dagen ser det desværre sort ud. Vi overvejer i maj at sætte nogen adwords kampagner igang, er dette den rigtige løsning for flere besøg for vores vedkommende? 

Vi har også fået lavet vores liste over seneste analyser som Lasse mindede os om ikke fungerede optimalt. Tak for det Big Smile

Adwords er nok ikke den billigste markedsføring for , den billigste måde er markedsføring med henblik at give nyhed om jeres unikke viden ud om jeres gode produkt  og forklare om det også på denne måde bedre igen og igen med links, artikler , blog indlæg , mv

lav en en blog tilmeld den rss – feed portaler skriv på diverse forummer , skriv artikler ud knokle på med links og atter links

jeg ville sætte langt højere mål end 100 besøgene om dagen , jeg ville i opstart fase investere alt energi skriv og skriv tilmeld og tilmeld links i det vildeste du kan tænke dig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Sep 09
Skrevet kl. 11:37

Hej Mikael.

Tak for feedback.

Svar med update: Adwords er vi også kommet lidt fra igen, vi vil dog udnytte de gratis 400 kr. vi har fået og eksperimentere lidt med dem. Vi har en blog under opsejling som vi håber kan kaste lidt besøg / kunder af sig. Denne blog kommer du i fremtiden til at kunne finde på domænet tipstar.dk

Med hensyn til vores målsætning omkring 100 besøg om dagen, efter siden ca. har eksisteret i 1,5 måned, vil jeg gerne høre mere om hvordan du ville opnå højere uden det store markedsføringsbudget. Du nævner en masse skrive arbejde og arbejde i links, tænker du her i blogs og linkbuilding?

Mvh.

Raadmand / betnyt.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:28

Brug google søge ord værktøj find de ord med trafik i https://adwords.google.com/o/Targeting/Explorer?__u=1000000000&__c=1000000000&stylePrefOverride=2#search.none!ideaType=KEYWORD&requestType=IDEAS

ligger du højt google.dk på mange ord har du langt mere 1000 om dagen inden på din siden du skal bare finde nogle trafik ord og leg med den og sæt dem i overskrifter titler og i teksten

husk lav h1 overskrifter i teksten og h2 overskrifter med dine søgeord

læs gerne de 2 blogs grundigt man lære meget af at læse dem

http://www.thomas-rosenstand.dk/meta-keywords-tags læste denne gode af Thomas rosenstand med der er mange flere gode

http://seo.demib.dk/ eller læs mikkel demib blog er supergod og lærerrig

skrive i dirverse forummer med dit link til bloggen også amino.dk

Lav en wordpress blog på hjemmesiden

tilmelde bloggen  rss -feed , portaler

En side med massevis gode links , du kan tilføje din hjemmeside til.

http://www.worldnews.dk/

Find på google links , skriv på google tilføje link , hjemmeside side url registrere mv.

Søge på google med dine søgeord find relevante steder du kan tilføje links.

Find dine konkurrenter links brug Yahoo site seach

http://siteexplorer.search.yahoo.com/

Har du læst søge ord optimering bøgerne af Thomas rosenstand http://www.seo-lex.dk

Eller af Mikkel Demib http://seo.demib.dk/ læs dem de er super gode

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Sep 09
Skrevet kl. 12:47

Tak for det hurtige svar Mikael.

Jeg kan se der er en masse vi skal have gang i.

Jeg tror også jeg må ud og investere i begge af bøgerne.

Du nævner h1 og h2 overskrifter, hvad betyder disse?

Edit: fandt det her: 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:58

Det  står i de fleste cms systemer h1 i HTLM kilden hvad som er overskriften

vælg i dette system først overskriften som er h1

skriv en masse tekst , nyt afsnit næste gange en mindre overskrift

næste som er h2 er en underskrifter

tekst gerne et par linjer igen

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Sep 09
Skrevet kl. 12:38

Update: så gik den anden måned i sidens historie, og man må sige at det har været interessant at følge den allerede. Det synes vi ihvertfald (:

Aprils målsætninger blev opnået med et besøgstal på over 3000. Uden at have nogen form for betalt markedsføring er vi fint tilfredse.

Derudover fik vi en del nye kunder i biksen, april måned sluttede med en overskudsprocent på 121% hvilket også er et pænt niveau. De penge vi har tjent på denne sektion, går til vores kære skribenter, som i given stund har et antal på 17.

Du kan se hvad du kan vinde som skribent i maj måned her:

Jeg vender nok tilbage senere på ugen med vores målsætninger for maj.

forsat god weekend.

mvh.

Raadmand / betnyt.dk

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)