Hej Raadmand, Jeg savner lidt en forklaring på hvorfor man skal smide 300 kr. pr. måned hos jer i forhold til nogle af de sider der tilbyder gratis analyser? Sørg for at få gjort det synligt! |
Hej Mathias
Først og fremmest tak for feedback. Jeg tillader mig lige at modificere et svar fra en tidligere tråd her på amino der besvarer dit spørgsmål.
Vi er udemærket klar over at der er sider hvor du kan læse gratis analyser (som du også kan på betnyt), men spiller du så på alle deres analyser hver dag? eller sidder du og læser dem og nøje udvælger hvilke bets du spiller på? Dette er du jo nødt til, for at opnå den samme overskudsprocent som disse eksperter. Dette behøver du slet ikke tænke over med vores service. Her opnår du den eksakte overskudprocent som vores eksperter, hvis altså du selvfølgelig vælger at følge vores bets.
Det er simpelthen overskud måned for måned eller utilfredse kunder. Hvis du kun udvælger et bestemt antal af f.eks. betxperts analyse kan du sagtens ende i underskud, tro mig jeg har da selv været der. Ikke at de er dårlige eksperter, de er faktisk nogen af de bedste i landet er jeg sikker på, men som med så meget andet går betting også op og ned. her har vi altså en gråzone, hvor du kan være uheldig at komme ind i en forkert periode hos de andre gratis sider og hvis du ikke er vedholdende kan du ende i underskud.
Med vores service kan du mindst købe en abonnementlængde på mindst 1 måned. Dette gør at der er plads til udsving i vores eksperters resultater, som selvfølgelig ikke kan undgås. Da vores eksperter, i deres nu 3 årige lange periode som seriøse sportsbettere, ikke har haft mere end 2 måneder med underskud, har vores kunder altså de bedste forudsætninger.
Nu var det jo ikke et spørgsmål som sådan du stillede, så det kan godt være du ved alt dette, hvis dette er tilfældet mener du så at vi bør oplyse alt dette på siden?
mvh.
Raadmand / betnyt.dk