Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betnyt udviklingstråden

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 24. Sep 09
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

UDVIKLINGSTRÅDEN! WWW.BETNYT.DK

For 2 måneder siden bragte jeg et opslag her på amino, om at vi på www.betnyt.dk skulle have danmarks største sport- og betting community op og stå. Vi har allerede her efter sidens 2 måneders korte levetid, haft en eksplosiv vækst. Vi har 2 eksperter knyttet til siden der har betting som deres primære indtægt, de sidder hver dag og analysere value i de bets vi sender ud til vores kunder. Disse bets har allerede haft en kæmpe succes især i marts hvor overskuddet næsten var i en urealistisk størrelse.  Derudover er betnyt.dk blevet et fornuftigt sportsmedie der bliver dækket af 16 skribenter.

Siden har i dag omkring 100 besøg om dagen, hvilket vi synes er fint, allerede efter 2 måneder, uden nogen form for promotion udover vores facebookgruppe der har lidt over 200 fans.

Men mere vil selvfølgelig have mere.

Hvad er meningen så med denne tråd?

Ja, vi ønsker jo at udvikle siden så den opnår de standarder vores forbruger har behov for at få dækket når de besøger siden. I tråden her kan i skyde siden ned med alle de punkter i mener siden kan forbedres på, ros er ligeledes også velkommen.

Derudover har vi brug for hjælp til næste step i vores projekt. Vi har brug for ideer til markedsføring og evt. andre muligheder vi kan få flere besøgende på.

Til sidst vil vi opdatere tråden med de firmamæssige tiltag siden har foretaget sig. I får altså lov til at komme med bag kulissen og kommentere, kritisere og rose.

Update: I går kontaktede vi 12 firmaer omkring rabat på de gavekort vi b.la. udlover i vores konkurrencer og til vores skribenter der skal belønnes for deres fine arbejde via nogen præmier. Vi håber at firmaerne er interesserede da de igennem os også har mulighed for noget fornuftigt og billigt pr.  

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Sep 09
Skrevet kl. 10:10

Update: Vi fik positiv respons på vores forespørgsler omkring gavekort, og en aftale med unisport er under opsejling. Derudover havde vi en fornuftig dag på besøgsfronten hvor vi havde op imod 150 besøg. Tilsidst havde vi overskud både på den enlige analyse vi bragte igår, hvor begge forslag gik hjem,vi havde også overskud igen på dagens bets som vi sender ud til vores kunder.

Alt i alt begynder vi at bemærke at vores hårde arbejde begynder at bære frugt.  

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 10:19

Spændende projekt Yes

Hvad har I gjort for at optimere jeres side i forhold til søgemaskiner
Hvis I virkelig vil have succes, er det vigtigt at I får trukket en masse trafik ind fra Google og de andre søgemaskiner. Er det noget i er igang med?  

Tilføjelse: Hele teksten i jeres "Seneste analyser" er ikke synlig. Du kan se det her:

* Jeg bruger Google Chrome.

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Sep 09
Skrevet kl. 10:32

Hej Lasse (:

mht. til seo og linkbuilding har vi ikke gjort os så meget endnu, men vi er pt. tilmeldt 5-10 linkkataloger og seo har vi planer om at få kigget på i den nærmeste fremtid.

Tak for respons. Vores teknikker er opmærksom på problemet og der bliver arbejdet på sagen.

mvh.

Raadmand

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:27

Raadmand:
Disse bets har allerede haft en kæmpe succes især i marts hvor overskuddet næsten var i en urealistisk størrelse.

Jeg skimmede lige igennem, og hvis der kun er de bets som I viser på hjemmesiden, synes jeg nok at det er en lidt voldsom udtalelse at det skulle være næsten urealistisk så stort overskuddet er i marts. Trods alt var det kun 4 ud af 7 der gik hjem, hvor det ene dog var et odds til 3,50.

At I vil have 300 kr./mdr.  for disse analyser, synes jeg godt nok er lang mere end voldsomt. Men hvis der er folk der vil betale, er det jer der har ret.

Jeg bliver forvirret af de reklamer der kører rundt omkring. De flimrer for meget, og når jeg sidder og kigger bets (hvilket er en alvorlig sag), har jeg ikke lyst til blinkende TDC og Fullrate bannere. Jeg mister koncentrationen. Men det kan være det bare er mig.

At I havde en god dag med hensyn til besøg i går, kan man måske også tildele Amino en del af æren for. Jeg har på fornemmelsen at links på Amino, kan påvirke besøgstal betragteligt. Ikke for at pille ved noget, men det skal bare med i regnestykket :o)

Overordnet synes jeg det er en side med mange muligheder, men den er stadig lidt uoverskuelig.

Og så forholder jeg mig ikke til det markedsføringsmæssige, som reelt er det du spørger til. Men nu har du lidt input om en brugers mening om indholdet. Med hensyn til markedsføringen, kan jeg ikke forestille mig andet end at det kan svare sig at investere i Martin Thorborgs E-Pusher. Det er trods alt en form for webshop i har. Men jeg har ikke selv læst E-Pusher, så jeg kan tage fejl da jeg ikke aner om der er noget om markedsføring i bogen.. Det kan andre måske svare på?

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Sep 09
Skrevet kl. 11:56

Hej igang

Først og fremmest tak for din respons.

du har ikke forstået konceptet på nogen måde, hvilket du havde gjort hvis du havde læst indholdet på siden. Ellers har vi ikke formuleret os godt nok!

På analyse fronten har vi pt. kun 4-5 skribenter som desværre ikke er så aktive. At der er overskud på disse er så bare en sidegevinst.

med hensyn til de bets vi sælger har vi 2 eksperter knyttet til siden som analysere den bedste value i de kampe som vi sender ud til vores kunder. Disse eksperter har selv betting som deres primære indtægt. Disse bets modtager du hver dag samt en udførlig guide til hvor og hvordan du skal spille dem. Disse bets havde en overskudsprocent på 187% over 90 bets. Hvilket vi selvfølgelig ikke forventer at kunne opretholde i fremtiden, da dette er umuligt over et større sample, aprils resultat er pt. omkring 110%.

Vi kan tilskrive både amino og bold.dk, hvor vi også poster vores analyser, for gårsdagens fine resultat, men det er vel også markedsføring som så meget andet??

mvh.

Raadmand

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 12:01

Raadmand:

du har ikke forstået konceptet på nogen måde, hvilket du havde gjort hvis du havde læst indholdet på siden. Ellers har vi ikke formuleret os godt nok!

Det er bare mig der ikke har forstået det på nogen måde. Jeg er nu klogere.

Raadmand:
Disse bets modtager du hver dag samt en udførlig guide til hvor og hvordan du skal spille dem. Disse bets havde en overskudsprocent på 187% over 90 bets. Hvilket vi selvfølgelig ikke forventer at kunne opretholde i fremtiden, da dette er umuligt over et større sample, aprils resultat er pt. omkring 110%.

Ok det er en helt andet størrelse. Det burde I gøre mere ud af at fremhæve på hjemmesiden.

Raadmand:

Vi kan tilskrive både amino og bold.dk, hvor vi også poster vores analyser, for gårsdagens fine resultat, men det er vel også markedsføring som så meget andet??

Enig

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 12:05

Hejsa!

Jeg synes det er en fin side og et interessant koncept.

En ting jeg tænker på er dog, at hvis siden rigtig får succes, og I får mange abonnenter, så rider der jo sindssygt mange penge (og skæbner i visse tilfælde) på jeres analyser og gode råd. Forstå mig ret: Hvis folk får indtryk af, at jeres bets er skudsikre, så vil folk da uden tvivl investere en hulens masse penge i de bets. Hvis bettet så ikke går hjem, fordi sport generelt er så uforudsigeligt som det er, så taber folk jo en masse penge.

Har I gjort jer nogle etiske overvejelser her?

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Sep 09
Skrevet kl. 12:51

@Igang

Ja vi har jo vores stats sektion, denne har vi dog kun fornyeligt fået oprettet. Vi har dog planer om at skrive vores overskudsprocenter under sektionen bets i bunden af teksten.

@BZR

Jo hvis vores eksperter pludselig har en dårlig periode, kan vi godt få skabt os et etisk problem med utilfredse kunder. Vi anbefaler dog flere steder artiklen om money management (http://betnyt.dk/artikler/77-money-management) og hvis man følger disse principper kan vores kunder aldrig komme ud i et så stort underskud at de ikke kan vende tilbage via vores bets. Vi skriver dog også at vi selvfølgelig ikke kan tage ansvar for et evt. tab. Vi lever højt på at prioriterer at overskud er en nødvendighed for at virksomheden kan køre profitabel.

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Sep 09
Skrevet kl. 19:06

Update:  Samarbejdet omkring gavekortene med unisport gik desværre ikke. Vi håber dog på at nogen af de andre firmaer ønsker at få noget billigt pr. Derudover har vi fået optimeret forummet for skribenter og eksperter så de får nemmere ved at aftale hvilke nyheder / kampe de ønsker at dække. Sidst men ikke mindst har vi det seneste dage haft et fornuftigt antal betalende kunder, velkommen til dem.

Vi mangler pt. 1000 besøg for at nå vores målsætning omkring 3000 besøg for April og med omkring 100-150 besøg om dagen ser det desværre sort ud. Vi overvejer i maj at sætte nogen adwords kampagner igang, er dette den rigtige løsning for flere besøg for vores vedkommende? 

Vi har også fået lavet vores liste over seneste analyser som Lasse mindede os om ikke fungerede optimalt. Tak for det Big Smile

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)