Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor vil du sætte krydset?

Side 6 ud af 8 (78 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Virksomhedsskatten i Danmark er i forvejen helt åndssvag høj! Sammenlign os med de lande, som vi konkurrerer med, så får vi godt nok hug! Kombiner det med Rød Stue's forbrugsfest i den offentlige sektor (som de i øvrigt endnu ikke har fortalt, hvordan de vil finansiere), så går der helt ged i den!

Så er der os iværksættere som knokler 70+ timer om ugen for vores drøm - nogle er heldige eller utrolig dygtige og tjener godt på det! Hvad er takken for at skabe vækst og arbejdspladser? 70% eller mere beskatning ved aflønning, så hypokondere og dovne slamperter kan drive den af på kontanthjælp og dets lignende (bevares, der findes skattehuller, men dem behøver vi ikke tale om her). 

Godt ord igen - sundhedsvæsen, ældrepleje, politi mv. skal betales så vi fastholder velfærden. Men der er sørme også mange hovedløse områder, hvor der enten smides milliard efter milliard væk, eller samme beløb mangler i indtægt (læs: fritagede multinationale selskaber fx.)

Den siddende regering har stort set fået skylden for finanskrisen, som er begrundelsen for nedskærringerne i det offentlige. Hvad er alternativet? Græske tilstande? Nej tak!

I behøver ikke være enige - I må også gerne synes, at jeg er en idiot :-) Men det er altså min holdning til tingene..

ps. jeg vil heller ikke sige hvem jeg stemmer på!

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 22:41

Ja, godt ord igen. Problemet er jo så lige, at sparefest i den off. sektor vil gøre en hel del mennesker til "dovne slamberter." Tongue Tied

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:43

Hej Eiler

Eiler:
Virksomhedsskatten i Danmark er i forvejen helt åndssvag høj! Sammenlign os med de lande, som vi konkurrerer med, så får vi godt nok hug! Kombiner det med Rød Stue's forbrugsfest i den offentlige sektor (som de i øvrigt endnu ikke har fortalt, hvordan de vil finansiere), så går der helt ged i den!

Den er da blevet nedsat betragteligt i et par omgange, men den skal afgjort have mere, så arbejdsindkomst bliver lempet mere endnu, hvilket vil gavne hele væksten og dermed også velfærden. Det giver os forhåbentlig mulighed for at leve, som vi nu en gang allerede gør.

Eiler:

I behøver ikke være enige - I må også gerne synes, at jeg er en idiot :-) Men det er altså min holdning til tingene..

ps. jeg vil heller ikke sige hvem jeg stemmer på!

Jeg er stort set enig, så jeg synes ikke du er .... Jeg tror iøvrigt ikke du er rød i din valgfarve, men det er kun et gætYes

Iøvrigt har jeg heller ikke fortalt, hvordan jeg stemmerCool

Hilsen

Tonny

Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 22:46
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

har self. stemt S!!! Venstre hvad sker der? tykke lars ? Grimme pia? Nej nej nej nej nej nej nej!! 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 22:47

tøjmanden-16:

har self. stemt S!!! Venstre hvad sker der? tykke lars ? Grimme pia? Nej nej nej nej nej nej nej!! 

Jeg tror så meget på det du siger for du virker til at have gennemtænkt dit valgt og kan uden problem forsvare det :)

Nej nej nej nej, det er en Ommer :D

Tilmeldt 24. Dec 09
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 22:48
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

tøjmanden-16:

"Tykke Lars", "Grimme Pia" ?
- hvor er du veltalende 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 22:56

Louise L:

Ja, den var så til Tony.

hehehe

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 22:59
Det er jo ligemeget hvem man stemmer på for tiden. De vil jo det samme... Jeg vil sige at Venstre gør det godt langt hen ad vejen. Dog er jeg ikke glad for det samarbejde med DF. Liberal alliance er noget der måske er værd at kigge på. Det er dem jeg stemmer på næste gang. De vil meget gerne fremme selvstændige. Pudsigt i øvrigt at der ikke er nogen her der vil fortælle at de stemmer på DF. Det burde en del jo gøre når nu det er Danmarks 3-4 største parti... Men den med riesling faldt ikke i god jord her kan jeg forstå. Underligt... Mvh Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:01

Weltström:
Det er jo ligemeget hvem man stemmer på for tiden. De vil jo det samme... Jeg vil sige at Venstre gør det godt langt hen ad vejen. Dog er jeg ikke glad for det samarbejde med DF. Liberal alliance er noget der måske er værd at kigge på. Det er dem jeg stemmer på næste gang. De vil meget gerne fremme selvstændige. Pudsigt i øvrigt at der ikke er nogen her der vil fortælle at de stemmer på DF. Det burde en del jo gøre når nu det er Danmarks 3-4 største parti... Men den med riesling faldt ikke i god jord her kan jeg forstå. Underligt... Mvh Jesper

Hej

Nu fik vi da et svar og endda seriøstYes

Hilsen

Tonny

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Millard:
Problemet er jo så bare, at fol ikke vil lave noget, hvis de kan få 20.000 kr om månenden, i bistand og hvad ved jeg.

Hvornår indser man at der IKKE er job til alle. Lad dem der vil arbejde finde et job og lad de andre gå hjemme, men til penge de kan leve for.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 6 ud af 8 (78 indlæg)