Jeg kan ikke se hvor det lige er at den nuværende regering er særligt iværksætter venlig? Eller hvor det skulle blive så forfærdeligt at den anden halvdel kom til lige i forhold til iværksættere.
Det kommer ikke ligefrem til at blive bedre med den anden fløj siddende på regeringen
Et par af i unge konservertive stemmekegler burde nok lige fyrer op under realitetskanoen en gang.
Landsforrædere, flytter fra landet, umuligt at være iværksætter osv...
Lad os nu bare lade politikerne om at lave skræmmebilleder i 30 sekunders medieindslag - ingen grund til at synke til det niveau her på Amino.
Jeg kan ikke se hvor det lige er at den nuværende regering er særligt iværksætter venlig? Eller hvor det skulle blive så forfærdeligt at den anden halvdel kom til lige i forhold til iværksættere.
Jo hvis de får held med millionærskatten osv. vil nogle af de dygtige og/eller heldige iværksættere nok kunne mærke det - meen skal vi nu ikke lige klappe hesten :)
Hej Ronnikc
Dejligt at blive kaldt ung igen
Jeg har lidt svært ved at følge dit indlæg, som mest af alt virker, som om du er ved at sætte dig mellem 2 stole, nåh ja, selvfølgelig - en radikal - ? Det er kun et gæt
Den nuværende regering har da trods alt mere end 2 år til næste valg, så mon ikke de kan komme tilbage med fornyet styrke. Vi mangler bare nogle flere interviews med et par socialkammerater, så kommer det helt af sig selv.
Ja, hvis jeg husker ret, er CEPOS ikke ret godt tilfreds med den nuværende regerings økonomiske politik under opsvinget. Tværtimod mente man, at økonomien havde været "lyserød," hvis regeringen Nyrups økonomiske politik var blevet videreført.
Det var så vel at mærke socialdemokraternes ideologiske modsætning, der kom med den.
Og hvordan skal du som iværksætter tjene penge, hvis økonomien generelt forvaltes dårligt?
S har forslået at fjerne kontanthjælpsloftet, til gengæld var de ude med et tåbeligt forslag om aktivering af kontanthjælpsmodtagere fra dag 1 i statslige virksomheder oprettet til formålet.
Det sidste, ledige har brug for, er at blive buret inde sammen med andre ledige i den slags stempelfabrikker i stedet for at skabe kontakt til rigtige arbejdspladser.