Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor vil du sætte krydset?

Side 5 ud af 8 (78 indlæg)
Tilmeldt 24. Dec 09
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnikc:

Jeg kan ikke se hvor det lige er at den nuværende regering er særligt iværksætter venlig? Eller hvor det skulle blive så forfærdeligt at den anden halvdel kom til lige i forhold til iværksættere.

Det kommer ikke ligefrem til at blive bedre med den anden fløj siddende på regeringen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ronnikc:

Et par af i unge konservertive stemmekegler burde nok lige fyrer op under realitetskanoen en gang.

Landsforrædere, flytter fra landet, umuligt at være iværksætter osv...

Lad os nu bare lade politikerne om at lave skræmmebilleder i 30 sekunders medieindslag - ingen grund til at synke til det niveau her på Amino.

Jeg kan ikke se hvor det lige er at den nuværende regering er særligt iværksætter venlig? Eller hvor det skulle blive så forfærdeligt at den anden halvdel kom til lige i forhold til iværksættere.

Jo hvis de får held med millionærskatten osv. vil nogle af de dygtige og/eller heldige iværksættere nok kunne mærke det - meen skal vi nu ikke lige klappe hesten :)

Hej Ronnikc

Dejligt at blive kaldt ung igenWink

Jeg har lidt svært ved at følge dit indlæg, som mest af alt virker, som om du er ved at sætte dig mellem 2 stole, nåh ja, selvfølgelig - en radikal - ? Det er kun et gætWink

Den nuværende regering har da trods alt mere end 2 år til næste valg, så mon ikke de kan komme tilbage med fornyet styrke. Vi mangler bare nogle flere interviews med et par socialkammerater, så kommer det helt af sig selv.

Hilsen

Tonny

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 22:14

Ja, hvis jeg husker ret, er CEPOS ikke ret godt tilfreds med den nuværende regerings økonomiske politik under opsvinget. Tværtimod mente man, at økonomien havde været "lyserød," hvis regeringen Nyrups økonomiske politik var blevet videreført.

Det var så vel at mærke socialdemokraternes  ideologiske modsætning, der kom med den.

Og hvordan skal du som iværksætter tjene penge, hvis økonomien generelt forvaltes dårligt?

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 22:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg er 100% rød og medlem af socialdemokraterne, og har ikke noget imod at betale mere i skat også selvom jeg har eget firma. Velfærd koster penge...!

K

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 22:18
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Jeg stemmer på borgmester riesling fra alsace.

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Tilmeldt 24. Dec 09
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 22:19
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

KPuds.dk:

Jeg er 100% rød og medlem af socialdemokraterne, og har ikke noget imod at betale mere i skat også selvom jeg har eget firma. Velfærd koster penge...!

Problemet er jo så bare, at fol ikke vil lave noget, hvis de kan få 20.000 kr om månenden, i bistand og hvad ved jeg.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:20

KPuds.dk:

Så har du forhåbentlig ikke bil og fast ejendomTongue Tied

Hilsen

Tonny

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 22:24

Millard:
Det kommer ikke ligefrem til at blive bedre med den anden fløj siddende på regeringen

Meget kort bemærkning men det kan vel uddybes ? Wink

/allan

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 22:24

Næppe aktuelt for ret mange.

S har forslået at fjerne kontanthjælpsloftet, til gengæld var de ude med et tåbeligt forslag om aktivering af kontanthjælpsmodtagere fra dag 1 i statslige virksomheder oprettet til formålet.

Det sidste, ledige har brug for, er at blive buret inde sammen med andre ledige i den slags stempelfabrikker i stedet for at skabe kontakt til rigtige arbejdspladser.

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 22:32

Hejsa

Kan jeg lige suplere med et spørgsmål?

- Synes i det vil være godt hvis mange af de offentlige goder blev privatiseret? Eller er det en vigtig ting for jer at de er der og fungere?

- Og synes i at vores velfærdsstat fungere godt idag? Hvad kunne eksempelvis være bedre?

Mvh Uffe

Side 5 ud af 8 (78 indlæg)