Jeg venter stadig på den dag det bliver muligt at vælge at sætte sit kryds så det trækker fra hos et andet parti, så skulle vi vel nok snart se Dansk Folkeparti gå i minus.
Men indtil da må jeg sætte min lid til at Konservative igen får gravet en værdig kandidat ala Heimburger frem, det var sku en mand man kunne bruge til noget, og som stod for nogle konservative værdier... Og derfor røg han jo så ud af partiet. Men lad os se hvem de finder frem til næste gang, finder de en med lidt nosser og nogle meninger får de mit kryds...
Jeg går nu ind for at aviserne skal på stemmesedlen. Når man kan få en minister ind over en sag vedr. en SMS afstemning på X-Factor, hvad kunne man så ikke udrette hvis man gad skrive om fiskekvoter, landbrugsstøtte eller det evindelige cirkus i EU.
Jeg forstår ikke din reaktion og måde at forholde dig til den simple sætning "Tilgiv mig, jeg er nysgerrig" - Sørgelige valgmuligheder? - hvilke andre ville du have?
Jeg var lidt i tvivl om jeg kunne tage boxen med i mit svar, så det blev istedet bare teksten. Men for god ordens skyld er det selvfølgelig mulighederne i afstemningsboxen. Jeg ved ikke rigtig hvilke andre valgmuligheder jeg ville have, men nogen jeg troede på kunne føre Danmark videre med sikker hånd, vill være dejligt.
Og så fik jeg lige nævnt Pia, men det var fordi jeg lige så hendes ansigt i en anden sammenhæng, og så er jeg nået til det punkt hvor jeg bliver halvirriteret, så det var en god mulighed for at komme af med det
Jeg har altid stemt konservativt, og som rigtig konservativ laver jeg sikkert ikke om på det når jeg først står i stemmeboxen. Jeg har bare svært ved at se hvad de bidrager positivt med, og har gjort i denne regeringsperiode og hvad jeg kan forvente fremover. Bl.a. derfor kunne det være interessant at se om der var andre der kunne levere bedre. Men det tvivler jeg nu også kraftigt på.
Så er der stemt på Gucci Helle, mest af alt fordi jeg ikke mener at det er iorden at Lille Lars kunne blive statsminister på et afbud, men også for at holde Dansk Folkeparti uden for indflydelse.
Hej Nicolaj
Har du råd til det?
Biler og ejendomme bliver brandbeskattet og så søvnig Willy som finansminister, så hellere Pia K.
Jeg forstår ikke din reaktion og måde at forholde dig til den simple sætning "Tilgiv mig, jeg er nysgerrig" - Sørgelige valgmuligheder? - hvilke andre ville du have?
Jeg var lidt i tvivl om jeg kunne tage boxen med i mit svar, så det blev istedet bare teksten. Men for god ordens skyld er det selvfølgelig mulighederne i afstemningsboxen. Jeg ved ikke rigtig hvilke andre valgmuligheder jeg ville have, men nogen jeg troede på kunne føre Danmark videre med sikker hånd, vill være dejligt.
Og så fik jeg lige nævnt Pia, men det var fordi jeg lige så hendes ansigt i en anden sammenhæng, og så er jeg nået til det punkt hvor jeg bliver halvirriteret, så det var en god mulighed for at komme af med det
Jeg har altid stemt konservativt, og som rigtig konservativ laver jeg sikkert ikke om på det når jeg først står i stemmeboxen. Jeg har bare svært ved at se hvad de bidrager positivt med, og har gjort i denne regeringsperiode og hvad jeg kan forvente fremover. Bl.a. derfor kunne det være interessant at se om der var andre der kunne levere bedre. Men det tvivler jeg nu også kraftigt på.
Jeg har også altid været på de konservatives side, og vil nok altid være det fremover. Som dig har jeg også svært ved at se, hvad de egentlig har fået bidraget med positivt, i denne regerinsperiode, og jeg har også svært ved at se, hvordan Lars Rasmussen har tænkt sig at vinde valget (desværre). Men, pga min tvivl til regeringen, så vil jeg aldrig kunne finde på at vælge ovre på venstrefløjen. Så vil jeg hellere stemme konservativt, og håbe på at højrefløjen holder deres plads, end at lade min stemme gå til venstrefløjen.
og jeg har også svært ved at se, hvordan Lars Rasmussen har tænkt sig at vinde valget (desværre).
Ja lige nu ser det ikke godt ud. Men hvis man skal rose Pia,og det skal man hvis det er fortjent, er hun superskarp til valgkampe. Hun taler lige ud af posen, og i et sprog som alle forstår. Så kan man vælge at være enig eller uening med hende (jeg har givet udtryk for min holdning), men hun kan være den der vender meningsmålingerne, når valget går i gang.
Men så er vi igen tilbage i en regering der hopper og springer efter hendes fløjte i stedet for at føre deres egen politik, og det magter jeg næsten ikke mere.. Og med den aktuelle status kan jeg næsten ikke se det kan blive værre, men det var selvfølgelig lige indtil Tonny nævnte Villy Søvdal som potentiel finansminister
Og med den aktuelle status kan jeg næsten ikke se det kan blive værre, men det var selvfølgelig lige indtil Tonny nævnte Villy Søvdal som potentiel finansminister
haha nej, det er rigtigt nok !
- Så flytter alle som har respekt for erhvervslivet
Et par af i unge konservertive stemmekegler burde nok lige fyrer op under realitetskanoen en gang.
Landsforrædere, flytter fra landet, umuligt at være iværksætter osv...
Lad os nu bare lade politikerne om at lave skræmmebilleder i 30 sekunders medieindslag - ingen grund til at synke til det niveau her på Amino.
Jeg kan ikke se hvor det lige er at den nuværende regering er særligt iværksætter venlig? Eller hvor det skulle blive så forfærdeligt at den anden halvdel kom til lige i forhold til iværksættere.
Jo hvis de får held med millionærskatten osv. vil nogle af de dygtige og/eller heldige iværksættere nok kunne mærke det - meen skal vi nu ikke lige klappe hesten :)