Hej Jakub
Jeg vil gerne byde ind med et tilbud på professionelt design og opsætning af en webshop.
Priser samt yderligere information finder du på Saba Tech's hjemmeside på www.hjemmeside.pro
Har du nogle spørgsmål er du velkommen til at skrive en besked herinde på amino.
Mvh Thomas /Saba Tech
Hej Thomas -
Du ved sikkert en del om at lave CMS baserede hjemmesider, men jeg må altså råbe lidt vagt i gevær overfor din iver for at sælge en webshop. Den beskrivelse der står på din hjemmeside får det til at løbe koldt ned at ryggen på en som mig -
Ikke at jeg har nogen som helst ting imod dig eller dit firma, men jeg oplever desværre en gang imellem kunder der er faldet for webbureauers drømme om at skabe sig noget mer-omsætning i det lukrative webshop område, men som på ingen måde magter opgaven.
Det du ligger op til, under din beskrivelse for en webshop, lever på ingen måde op til nogle af de krav, som en moderne e-købmand bør have til sin shop, og undskyld mig når jeg siger at trådstarter ikke efter min erfaring med disse hjemmelavede platforme - er bedre tjent end med den side han har i dag.
Jeg vil til enhver tid sværge til en Dandomain løsning, Redpitt, easyflow eller open source løsning som Magento - før end jeg kunne drømme om at anbefale en tredjeparts platform - som jeg kan se endnu ingen refferencer har.
Jeg tager måske fejl - måske er jeres løsning baseret på en kendt open source platform - men det ville tjene til jeres egen bedste at fortælle jeres potentielle købere hvilken en.
Ellers synes jeg at i bør overveje at udbyde en allerede anderkendt platform, eller helt droppe ideen.
I det mindste sætte jer ind i de behov som en e-købmand i dagens konkurrencesituation har brug for. Tiden hvor CMS som et begreb var nok til at sælge en hjemmeside er for længst over - der skal meget mere til - og når vi taler noget så avanceret som en toptunet webshop - så skal der HELT andre boller på suppen.
-Karsten