Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

giv mig et tilbud på webshop!! samt kritik på nuværende !

Side 4 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Hedehusene
Tilmeldt 13. Apr 10
Indlæg ialt: 59
Fra  KLS Consult Aps Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakub

Jeg har ingen eksklusiv aftaler med Cykelkompagniet, så det er ikke noget problem.

Du er meget velkommen til at ring i aften eller i morgen (eller begge dele Smile). Helt uforpligtende. Bare du ikke tager overilede beslutninger.

Fra Hørsholm
Tilmeldt 17. Apr 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:15

Jakub Slusarek:

Saba Tech 

Jeg SKAL bruge en dansk betalings gateway (kaldes) ikke kun paypal

jeg regner med at have omkring 10.000 produkter i løbet af 3 - 4 år 

Med en std på 250

10.000-250 = 9750 * 10 kr = 97.500 for produkterne ?? .. 

Men ellers ser det jo find ud og jeres side er mega fed. ;D

Hej Jakub

Ok, jeg kan også godt levere en webshop med betaling med Dankort, så hvis det har din interesse kan jeg godt lave et udkast til dig.

Hvis du vil have 10.000 varer i din shop så vil det nok være billigst at levere løsningen som en CMS hvor du selv kan sætte varer ind. Prisen for en løsning med CMS vil være lidt dyrere end løsningen på hjemmesiden, men meget dyrt bliver det ikke.

Er du interesseret kan du altid skrive.

Mvh Thomas/ Saba Tech

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 22:23

ok... 

Jeg beskriver konkret hvordan min webshop skal være 

B2C 

nem funktionel og driftsikker, med dansk betalings løsning,  

pænt design 

NÆMT CMS

Seo venlig 

der skal så laves to i en 

et b2b modul som skal være med ligne desig bare hvor det køre på en held egen måde, hvor de to sidder ikke skal blandes sammen. 

Da jeg skal til at være repræsentant for et Engelsk firma i Skandinavien og dermed skal det spille. 

--- 

Der er Gigantis vækstpotentiale i firmaet, det kræver stabilitet og funktionalitet, prisen skal kunne tjænes hjem. 

Det der gør at jeg står i dette punkt er at jeg har haft to ubehalige oplevelser med webshop udbyder, og derfor skal 3 gang være lykkens gang. 

så det er kriterierne... 

Jeg ved det er meget, men sådan er det, jeg kan godt være en god kunde, men der skal også være god service :D 

Hilsner 

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Skrevet kl. 22:27

Saba, kan du ikke sende et tlf nr i pb. så kan jeg ringe i morgen tidligt. ? 

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 22:31

Jakub Slusarek:

ok... 

pænt design 

Undskyld jeg siger det lidt hårdt. Men dette er der ikke nogen webdesigner som kan bruge til noget.

Dte var bedre du satte dig til at kigge på webshops rundt om på nettet.

Så har du mulighed for at give webdesigneren et mere klart grundlag ved at sige f.eks.

- jeg kan lide forsiden fra www.xxxx.dk

- jeg kan lide opstillingen af varer fra www.xxxx.dk

- jeg kan lide farverne fra www.xxxx.dk

Det betyder ikke at webdesigneren skal kopiere disse ting direkte, men han får noget håndgribeligt at arbejde med.

Venlig hilsen

Per Thomsen

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 22:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Saba Tech:

Hej Jakub

Jeg vil gerne byde ind med et tilbud på professionelt design og opsætning af en webshop.

Priser samt yderligere information finder du på Saba Tech's hjemmeside på  www.hjemmeside.pro

Har du nogle spørgsmål er du velkommen til at skrive en besked herinde på amino.

Mvh Thomas /Saba Tech

Hej Thomas - 

Du ved sikkert en del om at lave CMS baserede hjemmesider, men jeg må altså råbe lidt vagt i gevær overfor din iver for at sælge en webshop. Den beskrivelse der står på din hjemmeside får det til at løbe koldt ned at ryggen på en som mig - 

Ikke at jeg har nogen som helst ting imod dig eller dit firma, men jeg oplever desværre en gang imellem kunder der er faldet for webbureauers drømme om at skabe sig noget mer-omsætning i det lukrative webshop område, men som på ingen måde magter opgaven. 

Det du ligger op til, under din beskrivelse for en webshop, lever på ingen måde op til nogle af de krav, som en moderne e-købmand bør have til sin shop, og undskyld mig når jeg siger at trådstarter ikke efter min erfaring med disse hjemmelavede platforme - er bedre tjent end med den side han har i dag. 

Jeg vil til enhver tid sværge til en Dandomain løsning, Redpitt, easyflow eller open source løsning som Magento - før end jeg kunne drømme om at anbefale en tredjeparts platform - som jeg kan se endnu ingen refferencer har. 

Jeg tager måske fejl - måske er jeres løsning baseret på en kendt open source platform - men det ville tjene til jeres egen bedste at fortælle jeres potentielle købere hvilken en.

Ellers synes jeg at i bør overveje at udbyde en allerede anderkendt platform, eller helt droppe ideen.

I det mindste sætte jer ind i de behov som en e-købmand i dagens konkurrencesituation har brug for. Tiden hvor CMS som et begreb var nok til at sælge en hjemmeside er for længst over - der skal meget mere til - og når vi taler noget så avanceret som en toptunet webshop - så skal der HELT andre boller på suppen.

-Karsten 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:41

Du kan benytte DanDomain til 199,- om mdr og få alt du ønsker til din side, det koster dog, men du er igang fra dag et af..

De kan også tilknyttes alt du har behov for

www.dandomain.dk

Mikkel

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Skrevet kl. 22:41

Per Thomsen 
svarede: 04-21-2010 22:31 | IP-adresse er gemt
DårligtDårligtRimeligRimeligMiddelMiddelGodtGodtPerfektPerfekt

Jakub Slusarek:

ok... 

pænt design 

Undskyld jeg siger det lidt hårdt. Men dette er der ikke nogen webdesigner som kan bruge til noget.

Dte var bedre du satte dig til at kigge på webshops rundt om på nettet.

Så har du mulighed for at give webdesigneren et mere klart grundlag ved at sige f.eks.

- jeg kan lide forsiden fra www.xxxx.dk

- jeg kan lide opstillingen af varer fra www.xxxx.dk

- jeg kan lide farverne fra www.xxxx.dk

Det betyder ikke at webdesigneren skal kopiere disse ting direkte, men han får noget håndgribeligt at arbejde med.

Med venlig hilsen

Per Thomsen
www.perthomsen.net

----------------------------------

Det gjorde jeg første gang jeg skulle have webshop, og dette endte i retten, så nej det er helt klart en dum ide, ud fra min mening. ..

Men kan også tage fejl. 

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Skrevet kl. 22:43

Det du siger per , er jeg ikke helt enig med, 

Jeg har alt for dårlig erfaring med det , og det er endt i retten nu. 

Men jeg kan også tage fejl

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Skrevet kl. 22:45

Skal siges at jeg er meget glad for Magento CMS. det er perfekt at arbejde i .

Side 4 ud af 6 (51 indlæg)