Men Lagersal , er det dig der har lavet det site?? er interesseret i hvis du kan fixe sådan et sammen til mig for den pris. ?
Nej men der er en herinde der altid skriver om en komplet magento løsning til den pris med alt inkluderet det første år, så mon ikke han kan strikke noget sammen til dig?
desværre, sider i denne situation hvor jeg skal finde en der gider at finde den rette person til at skabe dette site, evt. Min succes bliver din.kender i nogle eller er der nogle der tør at tage opgaven, så må i gerne komme med det. jeg skal træffe en beslutning i dag.
Så er det bare ærgeligt. Det sælger simpelthen ikke - brugeren bliver skræmt og forsvinder efter få sekunder. Man kan sagtens bruge farverne, men i meget mindre omfang f.eks. på en "Køb"-knap.
desværre, sider i denne situation hvor jeg skal finde en der gider at finde den rette person til at skabe dette site, evt. Min succes bliver din.kender i nogle eller er der nogle der tør at tage opgaven, så må i gerne komme med det. jeg skal træffe en beslutning i dag.