Endnu engang dårligt eksempel
Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Thomas Lybek
Skrevet
21-04-2010 kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Svar
Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.
Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Rune Gjersvik
Skrevet
21-04-2010 kl. 20:13
Svar
Istedet for at udstille det på den måde, havde jeg valgt at kontakte personen bag, og gjort opmærksom på at beskrivelsen er svær at forstå.
Jeg synes ikke at det er klædeligt at fremstille det på denne måde, jeg tror heller ikke at du ville finde det særlig behageligt hvis det skete for dig.
Mvh. Rune.
Svar
Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Thomas Lybek
Skrevet
21-04-2010 kl. 20:15
Svar
Det var ganske enkelt fordi jeg havde set alle andre havde gjort det.
Svar
Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.
Tilmeldt 30. Oct 09
BusinessMaroc
Skrevet
21-04-2010 kl. 20:16
Svar
Istedet for at udstille det på den måde, havde jeg valgt at kontakte personen bag, og gjort opmærksom på at beskrivelsen er svær at forstå.
Jamen er det overhovedet en trykopgave der ønskes bud på? eller er det ikke nærmere reklame?
Svar
Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Thomas Lybek
Skrevet
21-04-2010 kl. 20:17
Svar
Jamen er det overhovedet en trykopgave der ønskes bud på? eller er det ikke nærmere reklame?
Derfor jeg skrev den her. :(
Svar
Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Rune Gjersvik
Skrevet
21-04-2010 kl. 20:19
Svar
Jeg ser på profilen at det er en som vil sælge logoer på tasker, altså tryk.
Mvh. Rune.
Svar
Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Thomas Lybek
Skrevet
21-04-2010 kl. 20:21
Svar
Jeg ser på profilen at det er en som vil sælge logoer på tasker, altså tryk.
Mvh. Rune.
Ja men den opgave han har udbudt handler også om han vil sælge... Det er ikke en opgave han skal have løst.
Svar
Tilmeldt 14. Jul 08
Michael
Skrevet
21-04-2010 kl. 20:21
Svar
Ja, men er Amino Tryk ikke hvis du har en opgave du skal have løst? det er vist ikke til salgs annoncer.
Svar
Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Dino
Skrevet
21-04-2010 kl. 20:23
Svar
Jeg synes at det smagløst. Man får simpelthen ikke andet end dårlig omtale med sådan noget her på Amino. Nogle steder vil man ligefrem få blokeret profilen pga. sådan noget. Det gavner jo ingen, og heller ikke SEO eller noget.
Svar
Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Rune Gjersvik
Skrevet
21-04-2010 kl. 20:24
Svar
Personen, (som vist er en hun og ikke en han), har måske ikke forstået det. Navnet på personen er ikke typisk dansk, så det kan være en forklaring.
Mvh. Rune.
Svar