Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endnu engang dårligt eksempel

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 20:13

Istedet for at udstille det på den måde, havde jeg valgt at kontakte personen bag, og gjort opmærksom på at beskrivelsen er svær at forstå.

Jeg synes ikke at det er klædeligt at fremstille det på denne måde, jeg tror heller ikke at du ville finde det særlig behageligt hvis det skete for dig.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 20:15

Det var ganske enkelt fordi jeg havde set alle andre havde gjort det.

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:16

Rune Gjersvik:
Istedet for at udstille det på den måde, havde jeg valgt at kontakte personen bag, og gjort opmærksom på at beskrivelsen er svær at forstå.

Jamen er det overhovedet  en trykopgave der ønskes bud på? eller er det ikke nærmere reklame?

Køb ren argan olie her

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 20:17

Lagersalg123 - JEN:
Jamen er det overhovedet  en trykopgave der ønskes bud på? eller er det ikke nærmere reklame?

Derfor jeg skrev den her. :(

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Skrevet kl. 20:19

Lagersalg123 - JEN:

Rune Gjersvik:

Jeg ser på profilen at det er en som vil sælge logoer på tasker, altså tryk.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 20:21

Rune Gjersvik:

Jeg ser på profilen at det er en som vil sælge logoer på tasker, altså tryk.

Mvh. Rune.

Ja men den opgave han har udbudt handler også om han vil sælge... Det er ikke en opgave han skal have løst.

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 20:21

Ja, men er Amino Tryk ikke hvis du har en opgave du skal have løst? det er vist ikke til salgs annoncer.

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 20:23

Jeg synes at det smagløst. Man får simpelthen ikke andet end dårlig omtale med sådan noget her på Amino. Nogle steder vil man ligefrem få blokeret profilen pga. sådan noget. Det gavner jo ingen, og heller ikke SEO eller noget.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Skrevet kl. 20:24

Personen, (som vist er en hun og ikke en han), har måske ikke forstået det. Navnet på personen er ikke typisk dansk, så det kan være en forklaring.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)