Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endnu engang dårligt eksempel

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej med jer.
Amino Crew er blevet gjort opmærksom på, at en eller anden må have misforstået meningen med opgaveudbud på Amino Tryk.
Skal vi så ikke overlade det til Crew at reagere på den, nu de er opmærksomme på fejlen? Skype-Wink

På forhånd tak.Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:30

Rune Gjersvik:
Jeg ser på profilen at det er en som vil sælge logoer på tasker, altså tryk.

Det er fordi du ikke kigger godt nok, og trykker dig igennem til profilen og hjemmesiden. Der er tale om promovering..står vist også i overskriften hehe og dermed salg af en vare og ikke umiddelbart en trykkeopgave Cool

Køb ren argan olie her

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 20:30

Rune Gjersvik:

Istedet for at udstille det på den måde, havde jeg valgt at kontakte personen bag, og gjort opmærksom på at beskrivelsen er svær at forstå.

Jeg synes ikke at det er klædeligt at fremstille det på denne måde, jeg tror heller ikke at du ville finde det særlig behageligt hvis det skete for dig.

Det var såmen ikke for at hænge personen ud for at skrive på nogen måde. Det lå jeg slet ikke mærke til. Så bare han ville sælge en masse ting et sted som er lavet for at udbyde opgaver. Der har jo været mange tilfælde af denne slags, og derfor den overskrift.

Så det var bare for at i kunne få den slettet og vi kunne komme videre. men okay

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 20:31

Lagersalg123 - JEN:

Rune Gjersvik:
Jeg ser på profilen at det er en som vil sælge logoer på tasker, altså tryk.

Det er fordi du ikke kigger godt nok, og trykker dig igennem til profilen og hjemmesiden. Der er tale om promovering..står vist også i overskriften hehe og dermed salg af en vare og ikke umiddelbart en trykkeopgave Cool

Jeg læste det på hendes profil på Amino Tryk, og ikke på hendes hjemmeside.

Mvh. Rune

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 20:35

Thomas Lybek:
Så det var bare for at i kunne få den slettet og vi kunne komme videre. men okay

Der er ikke andet at sige til det, end at Amino enten må få an "anmeld opgave" knap på opgave siderne eller lade tingene sejle, når du nu ikke ligefrem får ros for at gøre opmærksom på at det er et dårligt eksempel.

Det kan muligvis skyldes, at Amino (har ikke prøvet at oprette en opgave, så det er et skyd for hoften) ikke har tydeliggjort tingene godt nok hvis det sker gentagne gange.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 20:37

Rune Gjersvik:
Jeg læste det på hendes profil på Amino Tryk, og ikke på hendes hjemmeside.

Præcis, og fra hendes Amino Tryk profil vil du se at profilindholdet er copy/pasted til opgaven Smile

Køb ren argan olie her

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 20:40

Jeg vil følge John´s opfordring til at det ligge, og lade Crew følge op på den.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 20:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har ikke noget problem med at lade det ligge, men jeg har faktisk behov for at skrive følgende.

Jeg synes det er uklædeligt at trådstarter på den måde kanøfles, når han gør opmærksom på noget der tilsyneladende sker tit. Det er ikke hverken Google mæssigt eller på anden vis nedværdigende overfor den der er linket til.

Det ville være klædeligt, at Amino havde svaret: Tak for info vi kigger på det. Og bare lige til orientering, kan du så ikke lige droppe en mail til support hvis du ser det en anden gang?

For denne harmløse tråds startindhold er da intet i forhold til mange af de decideret hovedløse indlæg som man ser dagligt... Breaking News f.eks...eller andet tilsvarende ligegyldigt om konspiration...

Køb ren argan olie her

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:01

Jeg forsøger gerne med en opfordring igen...

Skal vi ikke lade Crew tage sig af sagen, inden dette igen bliver en maratontråd, som på ingen måder gavner Amino, trådstarter, eller andre som føler trang til at skrive i tråden.
Tak til trådtarter for tippet.

En opfordring til alle, som eventuelt en anden gang bliver opmærksom på utilsigtet brug af Amino Freelancer eller Amino Tryk opgave udbud..  Send en mail til Amino Support. Så ser de på det.

Kontakt info for Amino:

Support og hjælp - support@amino.dk

Forslag til Amino - martin@thorborg.dk

Annoncering på Amino - Nicolai@amino.dk

Andet - support@amino.dk

På forhånd mange tak og StarStarStarStarStar for det herfra, fordi I accepterer, at denne tråd ikke bliver længere. Skype-Smile.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 00:06

Kære alle

Nu er reklamen - opgaven blevet slettet...  Vi beklager at den er kommet igennem, vi læser stort set alle opgaver igennem, men dette er klart en smutter:-)

Godt med så mange opmærksomme brugere - en anden gang kan i blot sende en mail til support@amino.dk. Det er ikke nødvendigt at lave et indlæg om det:-)

Mange hilsner
Camilla Thorborg
Amino Support

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)