Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lav en hjemmside selv - hvad kan I anbefale?

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)
Fra københavn
Tilmeldt 1. Mar 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg er fan af php-fusion som har en dansk hjemmeside med masser af hjælp og meget venlige mennesker.

www.php-fusion.dk   dette system er meget let at installere og der findes et vælg af gode designs. Og der er meget funktionalitet. Smile

Hilsen exray

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 14:51

Ole:
Skal lige nævne, at jeg har prøvet Mono's gratis version, men den er jo meget begrænset, er der nogen herinde der har erfaring med deres basic version?

Hej,

Jeg har flere sider i Mono basic og +domæne. Det er udmærket til at få opbygget en hjemmeside og komme i gang. Men det giver ikke de store muligheder, så snart man vil have lidt mere end bare en hjemmeside.

Jeg har fx:

www.ildsjael.dk

www.askeskyen.dk

www.nivaa-nu.dk

www.etjobtilmig.dk

Derfor er jeg ved at gå over til Wordpress på min vigtigste side (ildsjael.dk), og efter hvad jeg har fået at vide, så behøver man på ingen måde være nørd for at finde ud af det. Jeg kan stort set intet, så snart man bevæger sig ud af cms eller mono-agtige systemer.

Pøj pøj med det.

Hej med dig :-)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 15:31

Hej Ole.

Jeg vil også lige give mit besyv med.

I dag er det heldgivis relativt billigt at få en flot hjemmeside, takket være en masse gratis software samt hosting (webhoteller) til en overkommelig pris. Jeg vil tro at du kommer langt med et standard webhotel fra One.com eller Surftown, og et af de mange CMS systemer.

Jeg vil naturligvis gerne anbefale dig at kigge på vores løsning, Sitemagic CMS. Du kan hente det kvit og frit, sammen med ekstra udvidelser og flotte design-skabeloner. Sidstnævnte kan tilmed tilpasses uden brug af kode, takket være vores nye Designer værktøj (video kommer online senere).

Inden du bruger en hel masse krudt på at læse om Sitemagic CMS, så tag eventuelt et kig på vores online demo - så kan du hurtigt vurdere, om det er noget i den rigtige retning.

Hvis du har spørgsmål, så giver du naturligvis bare lyd - ellers skal du have held og lykke med projektet.

Fra Danmark
Tilmeldt 10. Apr 10
Indlæg ialt: 4
Fra  Laaninfo Skrevet kl. 15:38

Evt. prøv at tjekke www.wix.com hvis du bare skal have en nem og billig side. 

Der kan du selv lave en ganske fed hjemmeside uden at have noget kendskab indenfor det .. 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 16:44
Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 17:41

Jimmy Thomsen:

Jeg vil naturligvis gerne anbefale dig at kigge på vores løsning, Sitemagic CMS.

Hvorfor alle mulige cms'er som er udviklet i garagen, når Joomla kan det hele og ikke koster en licens at bruge ?

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 17:42

Jeg kan også hjælpe med et godt tilbud på opsætningen af wordpress som cms. SEO er min kernekompetence så systemet er selvfølgeligt sat op, så du kan opnå gode placeringer i søgemaskinerne.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 17:43

Ole:

Altså hvad er der af danske udbydere af gratis/billige løsninger til mit problem?

Når man ikke vil bekoste noget, må du forvente en gør det selv løsning og dermed også at det bliver noget der ligner alle de andre sider.

Og det kan hurtigt tage 20-30 timer eller mere hvis det skal gøres ordentligt.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 17:48

Ole:

Jeg har en Magento Shop gennem Powerhosting og de har anbefalet Wordpress til mit behov, men jeg ved ikke om det er noget jeg kan finde ud af (er IKKE nørd, desværre )

Formålet er en informations hjemmeside der skal knyttes til Webshoppen

Og er det powerhosting, som har udarbejdet Magento shoppen og har de i forvejen kendt dit behov for en hjemmeside ved siden af shoppen ?

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 17:49

Emil Blücher:

Jeg kan også hjælpe med et godt tilbud på opsætningen af wordpress som cms. SEO er min kernekompetence så systemet er selvfølgeligt sat op, så du kan opnå gode placeringer i søgemaskinerne.

Nu kræver wordpress i sig selv ikke SEO, da det med de korrekte moduler installeret kan spare SEO experten væk...

Modulerne er nemlig så stærke, at SEo eksperten ikke er nødvendigt.

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)