Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lav en hjemmside selv - hvad kan I anbefale?

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan bedst lide argumenter a la 100.000.000 kan ikke tage fejl! Det for mig altid til at tænke på fluer og lort :-)
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 22:54

Ja hvis folk kan lide det så er det noget lort - tror du ikke bare klokken blev for mange Lundsby? ;)

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 15:52

Easy Webhost:
Selvfølgelig ved jeg ikke hvad jeg snakker om....og dog...jeg har flere sider som UDEN hjælp fra såkaldte SEO eksperter er pænt placeret.

Og jeg ligger nr. 2 med min blog på "bt eller se og hør": http://www.google.dk/search?hl=da&q=bt+eller+se+og+hør&meta=&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai= (wow)

og nr. 1 på søgningen vigmeyer.dk: http://www.google.dk/search?hl=da&q=vigmeyer.dk&meta=&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=

UDEN seo eksperter, kun med wordpress - det beviser jo alt, eller?

Hvad kan jeg bruge det til når ingen søger på det og det ikke giver nogen kunder ? - Intet, for der er jo ingen konkurrence eller kunder på de søgeord.
Måske du skal komme tilbage når du ligger nr. 1 på et højt konkurrencepræget ord, som fx "webhotel", "webhosting" eller måske ligefrem du tør prøve kræfter med ordet: "søgemaskineoptimering" ?

Alle kan ranke nr. 1 eller i toppen på ligegyldige eller lave konkurrence ord. Selv moster Oda som laver sin hjemmeside i word eller via 123-hjemmeside uden at vide at Google overhovedet eksisterer..

Fra 8722
Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 33
Fra  WEBSEC v/ Claus Dittrich Skrevet kl. 13:38

Hvor gode er de SEO plugins på WP ???

Er der mon nogen der ve' det ?

Claus

Velkommen til

min verden

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)