Hej Jeg er ret ny herinde, så pænt goddag alle sammen :) Jeg har lavet en side på gratis prøve side hos Weebly.com, men er lidt i tvivl om det nu er fornuftigt at bruge en udenlandsk udbyder. Jeg har pt. en webshop (via Powerhosting - Magento) der er under opbygning og den nye hjemmeside side skal fungere som alt andet end webshop. Altså hvad er der af danske udbydere af gratis/billige løsninger til mit problem? Skal lige nævne, at jeg har prøvet Mono's gratis version, men den er jo meget begrænset, er der nogen herinde der har erfaring med deres basic version?
Mvh Modvind |
Gratis - billige er ikke nødvendigvis godt, du kan risikere at spare de forkerte steder, selv levere vi løsninger fra 249 kr. som er cms-løsninger
Der findes naturligvis også nogle der er meget billigere og nogle der er meget dyre, det er ikke prisen du skal tænke over her men om du får en rigtig god services, om der er nogle der tager ansvar for det de levere til dig og ikke mindst om der er telefon support hvis du sider og bøvlet med nogle ting.
Det er også et spørgsmål om du er typen der gerne vil have din hjemmeside søgemaskineoptimeret eller ej, her er der også nogle spørgsmål der skal stilles, du er velkommen til at kontakte mig PM eller sende en mail til mig på info@phptech.dk
Hvis du stadig vil bruge en gratis løsning er der forskellige løsninger
CMS-løsning:
joomla
cms made simple
Umbraco
og mange flere....
Webshop-løsninger:
Magento
oscommerce
og mange flere....
Hvis du ikke er serlig teknisk lærenem med hensyn til XHTML og CSS udvikling, så hold dig fra det og brug din tid bedre på det du vil gøre til dit kerne produkt i din virksomhed og lad andre overtage din hjemmeside så den kan komme i luften, :)