Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lav en hjemmside selv - hvad kan I anbefale?

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ret ny herinde, så pænt goddag alle sammen :)

Jeg har lavet en side på gratis prøve side hos Weebly.com, men er lidt i tvivl om det nu er fornuftigt at bruge en udenlandsk udbyder. Jeg har pt. en webshop (via Powerhosting - Magento) der er under opbygning og den nye hjemmeside side skal fungere som alt andet end webshop. Altså hvad er der af danske udbydere af gratis/billige løsninger til mit problem?

Skal lige nævne, at jeg har prøvet Mono's gratis version, men den er jo meget begrænset, er der nogen herinde der har erfaring med deres basic version?

Mvh

Modvind

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:20

Gratis - billige er ikke nødvendigvis godt, du kan risikere at spare de forkerte steder, selv levere vi løsninger fra 249 kr. som er cms-løsninger

Der findes naturligvis også nogle der er meget billigere og nogle der er meget dyre, det er ikke prisen du skal tænke over her men om du får en rigtig god services, om der er nogle der tager ansvar for det de levere til dig og ikke mindst om der er telefon support hvis du sider og bøvlet med nogle ting.

Det er også et spørgsmål om du er typen der gerne vil have din hjemmeside søgemaskineoptimeret eller ej, her er der også nogle spørgsmål der skal stilles, du er velkommen til at kontakte mig PM eller sende en mail til mig på info@phptech.dk

Hvis du stadig vil bruge en gratis løsning er der forskellige løsninger

CMS-løsning:
joomla
cms made simple
Umbraco
og mange flere....

Webshop-løsninger:
Magento
oscommerce
og mange flere....

Hvis du ikke er serlig teknisk lærenem med hensyn til XHTML og CSS udvikling, så hold dig fra det og brug din tid bedre på det du vil gøre til dit kerne produkt i din virksomhed og lad andre overtage din hjemmeside så den kan komme i luften, :)

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 20:22

Vil bare sige velkommen til Amino. Der skal nok komme mange på banen med en masse råd til dig. :)

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 20:25

De bedste hilsner
Jesper Thorup

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 20:26

Synes at du skal kigge på wordpress.

Rigtige flotte designs, forholdsvis let og lære og den stiller alle funktioner til rådighed.

Med tutorials på google kan du hurtig sætte dig ind i hvordan det hele fungere.

Hvis du skal have det konfigureret kan du nemt finde en som vil gøre det for dig til en 300 kr.

Tilmeldt 24. Feb 09
Skrevet kl. 20:35

Tak for dit svar Paris :)

Du har skam ret med hensyn til servicen og prisen...

Jeg har en Magento Shop gennem Powerhosting og de har anbefalet Wordpress til mit behov, men jeg ved ikke om det er noget jeg kan finde ud af (er IKKE nørd, desværre )

Formålet er en informations hjemmeside der skal knyttes til Webshoppen og jeg har lavet en prøve version på Weebly.

Se den evt her. www.Japanskedanmark.weebly.com

Altså jeg skal bruge en lign. hjemmeside der bare ikke er Amerikansk. (grundet deres forskruede lovgivning)

Og lige til sidst, jeg er ikke villig til at smide 20.000+ efter endnu en hjemmeside!

mvh

Ole

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:42

Hej Ole

Med hensyn til den side du linker til ( www.Japanskedanmark.weebly.com ) så kan vi godt give dig det samme, ud over du kan få denne løsning hos os vil du også få support på bla. søgemaskineoptimering til alm. brug.

Wordpress er også et okay valg, jeg vil personligt bare ikke satse denne vej hvis man ikke blogger, er man blogger er det en perfekt løsning, selv bruger jeg Wordpress til det formål, men til CMS og Webshop løsninger, køre jeg eget system, og det er LANGT fra 20k+ vi taler om her, for er selv i mod de "opskruet" priser for ingen ting.

Du kan evt. prøve at kontakte mig på tlf. 31 70 30 62 så kan vi snakke?

Tilmeldt 24. Feb 09
Skrevet kl. 20:47

Hej Dino

Jeg har kigget lidt på det og det kunne godt se ud til at det bliver en Wordpress løsning :)

Tak for svaret :)

mvh

Ole

Tilmeldt 24. Feb 09
Skrevet kl. 20:54

Hej igen

Jeg overvejer lige mine muligheder og vender tilbage senere :)

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 21:00
Side 1 ud af 5 (44 indlæg)