Ja selvfølgelig skal man have lov til at ytre sig, og ja det er vigtigt at have ret til at debatterer vores holdninger. Men hvad angår ytringsfrihed ift. islam så har dansker fået lov til at ytre sig mere end man burde, et eks. er tegningerne, som endda blev gentrykt for direkte at provokerer. Vi kan vel også de fleste af os skrive under på, at uformelt gælder ytringsfrihed i landet mest for danskerne? Ligeså snart en muslim udtrykker sig om noget, som danskerne ikke kan forholde sig til, eller bliver fornærmet over, så skal han bare ud af landet, og det kan ikke gå stærkt nok. Et eksempel er hende pigen som på facebook sagde "Helle for at skyde hende. Lad mig skyde den klamme rynkefjæsede gamle kælling en gang for alle" Det blev hun med det samme dømt for, om det er strafbart eller ej forholder jeg mig ikke til, men havde det været en dansker der havde sagt det, så havde det aldrig kommet en eneste ord for i den grad. Selvfølgelig bliver jeg da sur over at min profet bliver tegnet med en bombe i tuben. Hvad symboliserer det? at ALLE muslimer er terrorister? gu fanden er vi ej! men jeg viser min holdning (ligesom de fleste muslimer i verden) til dette verbalt, og ikke ligesom NOGLE muslimer brænder flag af osv. det tager jeg dybt afstand fra. "men så snart det er noget med holdninger til muslimer af gøre, har vi tit meget travlt med at piske en stemning op" ja selvfølgelig pisker man da en stemning op, når man direkte nedgøre eller træder på islam/muslimer, og holdningerne kommer ud i form af at ALLE muslimer skal ud af dette land, fordi en enkelt har gjort noget forfærdeligt. Hvorfor skal det gå ud over mig? jeg er vel integreret her i landet, jeg passer min skole, arbejde, betaler skat til samfundet, endda hjælper jeg danske unge ud af kriminelle løbe baner, og dem der har det svært, og som tak og fordi en anden idiot har begået noget kriminelt, så skal jeg ud af landet? Det er en af grundene til at der opstår sådan en stemning. Men det gjorde trådstarteren ikke her, derfor ser jeg heller ingen grund til at piske en stemning op. Håber du kan følge mig? Diskussion er sundt så længe det er en sund tone, uanset om det er om islam, kristendom, et par sko eller hvad ved jeg. Jeg syntes det er i orden at han kommer med den artikel her, og jeg ved det, ikke er for at træde nogen over tæerne, andet end de fjolser som ytre sig i artiklen. |
Kenan Corbo:Politik hænger mig langt op til halsen, jeg prøver selvom det er svært at undgå politik så meget som muligt. Jeg vil bare gerne leve i fred, passe på mig selv, min familie, passe mit arbejde osv. og som det både stå i koranen, men også biblen elske og respekterer mit næste. I stedet for at bekæmpe hinanden, så må vi hjælpe hinanden, og være der for hinanden. Men det sker desværre aldrig, for alle vil pleje deres interesser.
Du er hermed blevet verdens sejeste person i mine øjene. Det er fandme godt sagt. ![]()
Så skal vi bare have alle mennesker på kloden til at sige og mene det samme.
Bliv gratis medlem