Jeg har skam lov til at poste dette indlæg, da det er min ytringsfrihed,
At dette støder Muslimer, er jeg personligt ligeglad med, det samme om det stødede kristne, jøder, buddhister osv.
Hvis folk skal stoppe med at poste på internettet, lægge billeder i aviser, lave en kortfilm, udgive noget på tv.
Fordi der er måske nogen et eller andet sted, der vil blive provokeret fordi det ikke passer ind i deres lille verden.
Så er der seriøst noget galt med denne verden, udover det normale
Fordi der sidder tosser og sender dødstrusler ud, skal man ikke snakke om emnet og gemme sig i et hjørne?
Istedet for at svine mig til, vil jeg hellere lægge op til en debat? kunne være en god start på et debat forum?
Når ytringsfrihed gælder for dig, gælder den så også for mig? vil du også være ligeglad, hvis jeg ytrede mig uetisk, eller respektløst om dig, eller noget som er en del af dig?
ifølge dansk politik gælder ytringsfrihed ikke for alle, det er blevet bevist flere gange, når Pia K. f.eks. udtaler sig om noget så har hun ifølge sig selv ytringsfrihed, når en muslim eller en som ikke passer hende, ytre sig om noget så skal han ud af landet og det ene og det andet.
Ytringsfrihed er mere end i orden, men det skal gøres med grænser og moral. Jeg tager DYBT afsted fra de tegninger der er blevet tegnet før i tiden, det sårede selv mig, selvom jeg er født muslim, men ikke religiøs.
Ud af den sag kom der en masse ballade og desværre blev det vist på en forkert måde, fra noget af den muslimske verden. Men så blev medierne osv. ved med at pisse på bålet ved at genoptrykke tegningerne, ja det er ytringsfrihed, men denne gang var det for at med vilje skade andre, og der satte jeg grænser virkelig, og blev virkelig tosset!
Når så alt dette er sagt, så tager jeg også DYBT afstand til de islamister som kommer ud med det lort, det er på ingen måder i orden. Folk må meget gerne poste på internettet, lægge billeder osv. men det skal ikke være på bekostning af andre, eller med formålet for at skade, nedgøre eller træde på andre.
Om vi vil det eller ej, så er en del af politikken en krig mellem kristendom og islam, og det har den nok også været i flere tusinde år. Det bliver desværre ikke bedre :(.
Jeg bliver skide tosset over når vesten/dansker opfører sig som de gjorde med de tegninger som blev offentliggjort, jeg bliver skide tosset over når islamisterne opfører sig som de gøre med at brænde flag og ambassader af. Det er ikke i orden på nogen måder fra begge parter.
Politik hænger mig langt op til halsen, jeg prøver selvom det er svært at undgå politik så meget som muligt. Jeg vil bare gerne leve i fred, passe på mig selv, min familie, passe mit arbejde osv. og som det både stå i koranen, men også biblen elske og respekterer mit næste. I stedet for at bekæmpe hinanden, så må vi hjælpe hinanden, og være der for hinanden. Men det sker desværre aldrig, for alle vil pleje deres interesser.