Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Profeten Muhammed tegnet i forklædning som bamse, Tegnerne skal DØ!

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Lybek:
Men jeg synes at MOderator skal slette dette indlæg for at opretholde fred og orden på Amino, og skal der debatteres mere om emnet så laver vi da et forum til dette. :) Men verden bygger på at alle er forskellige. og alle har noget godt og skidt at byde på.

Min indlæg kan slettes hvis moderatorne synes det, men kan folk ikke debattere i en tråd, kan de jo slet ikke håndtere en forum sektion og så mange tråde er der heller ikke til at opretholde en forum sektion.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 18:57

Lasse:
og så mange tråde er der heller ikke til at opretholde en forum sektion

Der skrives mere end 1000 indlæg hver dag, så med det antal moderatorer vi p.t. er, vil vi få ualmindeligt travlt, hvis vi skulle agere politi i alle indlæg/tråde.

Vi moderatorer er jo også iværksættere med egne virksomheder, der skal passes. Skype-Smile

Hvis alle indlæg bliver skrevet med bare et minimum af sund fornuft og god tone, vil det normalt ikke kunne gå helt galt.
Skulle en tråd så af den ene eller anden grund være ved at køre af sporet og komme for langt væk fra sund fornuft eller god tone, vil jeg personligt opfordre til, at man i stedet for at skælde ud i tråden og gøre den endnu værre - så tryk på Anmeld knappen, og lad os Moderatorer tage os af det.

Formlen er vel egentligt ret simpel (på den gode måde):

Sund fornuft + God tone = God karma => Godt iværksætter forum, hvor der er plads og energi til  mange brugbare løsninger, gode råd og kvalitetsvejledning.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 19:14

John Nielsen, Nielco IT :
Sund fornuft + God tone = God karma => Godt iværksætter forum, hvor der er plads og energi til  mange brugbare løsninger, gode råd og kvalitetsvejledning.

Yes

Rart at møde dig idag til iværksætter messen :)

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:15

Thomas Lybek:
Rart at møde dig idag til iværksætter messen :)

I lige måde. Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:17

GUD er blevet lavet om til djævlen.. Skal vi slagte dem der gør det, eller tage det som sjov ? Devil

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 00:57

igang:
Og til Emrah: Så sent som i mandags blev der diskuteret religion herinde: http://www.amino.dk/forums/t/87135.aspx?PageIndex=2 Så du har ikke helt ret.

Og neej der blev ikke diskuteret religion der blev diskuteret en bestemt "gruppe" (den katolske kirke)

Hej Allesammen..

Mit formål var ikke at provokere nogle..

Jeg synes bare ikke det var passende her på amino.dk

Emrah

Problemer med din  iPhone ? Er din skærm gået i stykker, så skriv til mig nu. Og vi kommer på din adresse og skifter skærmen.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:17

Man kan undre sig over, at folk ik bare respektere hinanden på kryds og tværs af religioner, kontinenter osv...

Når man nu ved, at muslimer ik kan se det sjove, hvorfor så blive ved med at provokere dem med latterlige tegninger, som både er kedelige og meningsløse? Dernæst dækker man sig ind under "ytringsfrihed", som der alligevel ik er i DK...

Danskere kan heller ik lide at blive kaldt skattesvindlere, skattesnydere, et folkefærd der kun arbejder sort, egoistiske, dovne osv... Derfor er der vel heller ingen grund til, at resten af verden laver tegninger om det om og om igen...

Det hele handler vel basalt om respekt for forskelligheden, som jo egentlig er det, som gør denne verden spændende...

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 01:20

Fashion-Seller:

Man kan undre sig over, at folk ik bare respektere hinanden på kryds og tværs af religioner, kontinenter osv...

Når man nu ved, at muslimer ik kan se det sjove, hvorfor så blive ved med at provokere dem med latterlige tegninger, som både er kedelige og meningsløse? Dernæst dækker man sig ind under "ytringsfrihed", som der alligevel ik er i DK...

Danskere kan heller ik lide at blive kaldt skattesvindlere, skattesnydere, et folkefærd der kun arbejder sort, egoistiske, dovne osv... Derfor er der vel heller ingen grund til, at resten af verden laver tegninger om det om og om igen...

Det hele handler vel basalt om respekt for forskelligheden, som jo egentlig er det, som gør denne verden spændende...

Tak Fashion Seller.

Det er det eneste jeg prøver at sige..

RESPEKT til dig...

Emrah

Problemer med din  iPhone ? Er din skærm gået i stykker, så skriv til mig nu. Og vi kommer på din adresse og skifter skærmen.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 01:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så må man også i høj grad respektere at folk ikke er enige.

Folk kan tro og mene hvad de vil - men de må alt andet lige respektere at andre har retten til at være uenige og sige det.

Det er immerværk kernen i et demokratisk samfund.

Man kan ikke gradbøje eller knægte folks ret til at være uenige eller have en anden holdning end man selv mener er rigtig og jeg synes det mest interessante ved linket vel nok er den totale mangel på humor i modtager enden - Der findes ikke den autoritære enhed på kloden som South Park ikke tager kærligt under behandling og heldigvis for det, det er jo netop i satiren og komedien at det autoritære, det elitære og de emner der normalt kan være tabu kan og skal vendes så folk får mulighed for at reflektere over det og se tingene fra andre sider, ja måske endda lige frem for en bedre forståelse og deraf respekt for forskelligheden hos andre.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 01:38
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Lasse:

Jeg har skam lov til at poste dette indlæg, da det er min ytringsfrihed,
At dette støder Muslimer, er jeg personligt ligeglad med, det samme om det stødede kristne, jøder, buddhister osv.

Hvis folk skal stoppe med at poste på internettet, lægge billeder i aviser, lave en kortfilm, udgive noget på tv.
Fordi der er måske nogen et eller andet sted, der vil blive provokeret fordi det ikke passer ind i deres lille verden.
Så er der seriøst noget galt med denne verden, udover det normale

Fordi der sidder tosser og sender dødstrusler ud, skal man ikke snakke om emnet og gemme sig i et hjørne?

Istedet for at svine mig til, vil jeg hellere lægge op til en debat? kunne være en god start på et debat forum?

Når ytringsfrihed gælder for dig, gælder den så også for mig? vil du også være ligeglad, hvis jeg ytrede mig uetisk, eller respektløst om dig, eller noget som er en del af dig?

ifølge dansk politik gælder ytringsfrihed ikke for alle, det er blevet bevist flere gange, når Pia K. f.eks. udtaler sig om noget så har hun ifølge sig selv ytringsfrihed, når en muslim eller en som ikke passer hende, ytre sig om noget så skal han ud af landet og det ene og det andet.

Ytringsfrihed er mere end i orden, men det skal gøres med grænser og moral. Jeg tager DYBT afsted fra de tegninger der er blevet tegnet før i tiden, det sårede selv mig, selvom jeg er født muslim, men ikke religiøs.

Ud af den sag kom der en masse ballade og desværre blev det vist på en forkert måde, fra noget af den muslimske verden. Men så blev medierne osv. ved med at pisse på bålet ved at genoptrykke tegningerne, ja det er ytringsfrihed, men denne gang var det for at med vilje skade andre, og der satte jeg grænser virkelig, og blev virkelig tosset!

Når så alt dette er sagt, så tager jeg også DYBT afstand til de islamister som kommer ud med det lort, det er på ingen måder i orden. Folk må meget gerne poste på internettet, lægge billeder osv. men det skal ikke være på bekostning af andre, eller med formålet for at skade, nedgøre eller træde på andre. 

Om vi vil det eller ej, så er en del af politikken en krig mellem kristendom og islam, og det har den nok også været i flere tusinde år. Det bliver desværre ikke bedre :(.

Jeg bliver skide tosset over når vesten/dansker opfører sig som de gjorde med de tegninger som blev offentliggjort, jeg bliver skide tosset over når islamisterne opfører sig som de gøre med at brænde flag og ambassader af. Det er ikke i orden på nogen måder fra begge parter.

Politik hænger mig langt op til halsen, jeg prøver selvom det er svært at undgå politik så meget som muligt. Jeg vil bare gerne leve i fred, passe på mig selv, min familie, passe mit arbejde osv. og som det både stå i koranen, men også biblen elske og respekterer mit næste. I stedet for at bekæmpe hinanden, så må vi hjælpe hinanden, og være der for hinanden. Men det sker desværre aldrig, for alle vil pleje deres interesser.

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)