Se denne artikel, når idioti tager et helt nyt plan Skaberne bag south Park skal dø! ihverfald ifølge en islamistisk gruppe. Jeg kan godt se det fra deres side, de lever efter de regler der er skrevet i bogen. Men at der ikke forstås at vi ser ytringsfrihed som vigtigere end religion må da vel også kunne forstås. |
Profeten Muhammed tegnet i forklædning som bamse, Tegnerne skal DØ!
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.
|
Problemer med din iPhone ? Er din skærm gået i stykker, så skriv til mig nu. Og vi kommer på din adresse og skifter skærmen.
Tag nu lige og hold kammertonen. Indlægget er oprettet under "Café og hygge" og her er beskrivelsen af denne kategori følgende: "Her er ordet frit. Her snakker vi om alt andet end iværksætteri." |
Enig med Mark. Amino skal forestille at være et sted, hvor anstændige mennesker mødes.. At trådstarter starter en tråd man finder stødende er en sag. Så mener jeg, at man blot lader være med at svare på tråden, og hvis tråden er rigtig grov, kan man anmelde den. Folk kan jo se hvem der her i tråden hæver tonen og taler grimt .. ? Så guys.. Hold lige en pæn tone.. Og kan man ikke det, så bør man blot tie. MVH |
"Og amino VAR det eneste sted der ikke blev snakket religion lige indtil idag" Ikke helt. - Den katolske kirke fik en ordentlig røvfuld her forleden. Fred på Jord. Mvh. |
Ja det er jo også en holdning. Man kan tænke sit om hvem ovenstående udsagn passer bedst på, når man ser beskrivelsen for "Café & hygge". Jeg kan ærligt talt ikke se hvad Lasse gør forkert i sit indlæg. Han linker til en artikel på eb.dk, og ikke et eller andet højreekstremistisk forum (og dog, men det er en helt anden debat :o) ). Han taler oven i købet for og imod en ellers anden ligegyldig muslimsk gruppes holdning til... Ja jeg ved faktisk ikke en gang hvad. At en tegneserietegner har tegnet en bjørn? Jeg var meget forstående overfor de muslimer der blev stødt over de danske tegninger. Og jeg var lige så uforstående over manges holdning om ytringsfrihed som var det en ytringspligt, uanset om man støder andre mennesker. Men det her er jeg fuldstændig enig i, er idioti på et helt andet plan. Så vil man da for alvor bare føle sig krænket. Det må de sgu selv ligge og rode med. Men de udfald mod Lasse, synes jeg slet ikke hører nogen steder hjemme. Og til Emrah: Så sent som i mandags blev der diskuteret religion herinde: http://www.amino.dk/forums/t/87135.aspx?PageIndex=2 Så du har ikke helt ret. Generelt har jeg mine meninger om alle troende, men igen: Det må de sgu selv ligge og rode med. Men når det når til trusler på livet pga. sådan noget, så har det taget overhånd.
|
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
Jeg har skam lov til at poste dette indlæg, da det er min ytringsfrihed, Hvis folk skal stoppe med at poste på internettet, lægge billeder i aviser, lave en kortfilm, udgive noget på tv. Fordi der sidder tosser og sender dødstrusler ud, skal man ikke snakke om emnet og gemme sig i et hjørne? Istedet for at svine mig til, vil jeg hellere lægge op til en debat? kunne være en god start på et debat forum? |
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.
Hvad "helvede" har det sprogbrug med den normalt ellers så gode tone her på Amino at gøre, for lige at blive i den "gode tone".. Her på Amino taler vi pænt til hinanden - Du ville vel ikke stille dig op overfor manden og råbe sådan af vedkommende fordi han nævnte ordet religion? Så kom lige ned på jorden igen inden du skriver dit næste indlæg herinde, eller rend ud og brænd din vrede af, du har sikkert en have der skal graves, en græsplæne der trænger til en klipning eller måske en bil der skal vaskes?
|
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
En fyr siger "Muhammed" og straks går det løs. Til stadighed Danmarks mest kontroversielle emne... ;) |
Hej alle sammen. Personligt synes jeg det er okay han poster denne artikel. Han gør det jo ikke for at gøre grin med Muslimer. Han gør det for at vise der er nogle folk som vil slå ihjel på grund af en bamse tegning. Og det synes jeg han har ret i er forkert. Alle folk skal have lov til at leve som de har lyst. Tro på hvad de vil tro osv. Så længe det ikke går ud over andre. Mig selv er ikke særlig troende. Nok mere ateist. Men jeg respekterer dem som har en religion som de lever efter. Men igen uden det går ud over andre. Men jeg synes at MOderator skal slette dette indlæg for at opretholde fred og orden på Amino, og skal der debatteres mere om emnet så laver vi da et forum til dette. :) Men verden bygger på at alle er forskellige. og alle har noget godt og skidt at byde på. JEg vil gerne debatere med jer hvad der er rigtigt og forkert med religioner. Synes faktisk det er et meget interessant emne, men lad os flytte det til en anden side og tage en snak med et stille og roligt sprog. |
Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.