Hej Frank. Hold dig langt væk fra 3C Ads. Jeg er desværre røget i klørerne på en ualmindelig veltalende sælger, men som desværre også har en hukommelse der lader meget tilbage. Jeg indgik aftale om 1000 klik a kr. 5,-, som blev lovet afviklet inden 2 måneder, men efter kort tid, viste det sig at 3C Ads ikke kunne leverer det lovede, men at det ville tage ca. 3 år før det lovede antal klik var leveret. Jeg undlod at betale regningen, men lovede at jeg selvfølgelig ville betale når de lovede klik var leveret.... Jeg har desværre, og dumt nok, accepteret 3C Ads handelsbetingelser, uden at gennemlæse disse, hvilket nu betyder indkaldelse til fogedretten.
Er der andre der har erfaring med at "Slås" med 3C Ads i civilretten?? Er der chancer, eller er det håbløst??
Jeg mener også det kan være en fin idé at få professionelle til at varetage AdWords kampagner, men det er absolut en god idé selv at få kendskab til dem først.
På den måde har du også nogle selvskabte resultater at spejle et eventuelt bureaus fremtidige resultater i.
Husk også at få noget tracking på din side, så du kan se hvad der sker med de besøgende du får efter de har ramt din side.
Det er aldrig nogen dårlig idé at få fødderne våde selv, før du går ud og kigger efter et bureau. Google smider om sig med AdWords kuponer og det betyder, at du kan prøve systemet af for 3-400 kr., uden selv at skulle have en krone op af lommen.
Jeg havde nul niks og nada erfaring med Adwords da jeg startede for en måned siden, og har ikke brugt én krone på det selv endnu. Havde fire webhoteller og derfor fire Adwords kuponer.
Indtil videre har disse Adwords kuponer i sig selv omsat for i omegnen af 20.000 kr. Og nu har jeg rettet mine annoncer til, så de river en rigtig fin CTR.
Summa summarum: Find en gratis kupon og gør dig bekendt med systemet. Så bliver du også langt bedre til at gennemskue sælgerlort fra Adwordsbureauer.
Enig. Jeg ved ikke hvad du sælger, men umiddelbart virker det rigtig flot med en genereret omsætning på 20.000 kr.
Ligesom 3 C Ads har jeg afvist Mediadirekt da de ikke har styr på deres egen organiske vækst /Google ranking og længden af meta descriptions.
Jeg er sgu nødt til at trække min utilfredshed tilbage, for der er virkelig sket noget med min adwords kampagne hos 3C Ads, efter Hr Karsten Brun kom til og rettede den til efter de rigtige søgeord, min kampagne konverterer nu over 5% til køb, og ser stadig stigende ud ...... så de kommer til at styre mine adwords fremover.
Så venner, forvent ikke lige superresultater fra dag 1, men giv dem tid til at rette ind, for det virker.
Jeg er en af dem der er yderst tilfredse med 3C - Jeg kørte selv kampagnerne uden besynderlig succes.
Efter de har taget over er mine placeringer meget bedre og det til en billigere pris. At de også kan finde ud af søgemaskineoptimering er bare bonus. Ligger som nr. 1 på alle mine søgeord.
Jeg skal ikke bedømme 3C ads, men generelt er betaling med fast klikpris en virkelig ringe måde. Hvor er bureauets incitament til at skaffe de klik der er mest lønsomme for dig som kunde, frem for at finde dem der koster mindst pr. klik?
Som andre synes jeg det er en god idé at vide noget om det man køber, men hvis budgettet har en vis størrelse, så kan det ofte betale sig at lade erfarne folk klare den del. Små justeringer, der tager minutter at udføre kan spare mange penge. Men man skal vare erfaren og skarp nok til at finde de små justeringer ;-) DISCLAIMER: Jeg hjælper selv kunder med AdWords (men ved derfor også hvor meget rod og hvor mange penge de har mistet ved at prøve selv i lang tid).
Jeg er en af dem der er yderst tilfredse med 3C - Jeg kørte selv kampagnerne uden besynderlig succes.
Efter de har taget over er mine placeringer meget bedre og det til en billigere pris. At de også kan finde ud af søgemaskineoptimering er bare bonus. Ligger som nr. 1 på alle mine søgeord.
Så jeg vil trygt anbefale dem.
Er det iøvrigt ikke lidt useriøst at du anbefaler dem når du selv er ansat der?
Mvh
Jesper
Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl