LAD VÆR LAD VÆR LAD VÆR LAD VÆR!
Jeg bruger dem selv, og hold kæft hvor jeg fortryder at være blevet bondefanget af dem 3c ads / 3c-ads
Jeg bliver også ringet op og vi snakker frem og tilbage, til sidst bliver vi enige om en aftale der hedder 1000 klik af 5,- eks moms.
Han lover telefonisk at jeg kommer til at blive vist på google og selvfølgelig på side 1 på de søgeord de har udvalgt. Jeg bliver ligeledes også lovet brugernavn og password så jeg hver mandag kan se hvor mange kliks jeg har brugt.
Det der så sker er at jeg hverken får noget brugernavn eller nogen forespørgelser på priser som kampagnen skulle give mig.
Mit brugernavn får jeg først tildelt 2 måneder efter, da jeg siger at jeg kommer over og henter det personligt hvis de ikke får fingeren ud af ..... (jeg havde bedt om det 1 gang om ugen i de 2 måneder forinden)
Jeg begynder at søge efter de her søgeord og finder ud af at jeg ligger på side 3 og 4 af google- ja hvor mange kliks tror i jeg fik brugt i den periode på 2 måneder? 3 stk..
Løsningen på dette problem, selvom jeg var blevet lovet side 1 placeringer i telefonen TADA (tromme hvirvel): Vi sætter bare klik prisen op til 8,- i stedet.
Dette er på søgeord som i gennemsnit koster mellem 2-3,- hvis jeg selv skulle købe dem. Deres priser er selvfølgelig noget bedre fordi de hvert år rykker mange milioner igennem google adwords- de havde en omsætning på 54 mil. sidste år.
Så mit råd er at du holder dig langt væk fra dem og selv sætter kampagnen op, for den måde det er sat op på tager 5 min at gøre selvom du har minimalt kendskab til adwords i forvejen.
Mvh
Jonas- en meget sur 3c ads - 3c-ads kunde!