Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AdWords sælgere fra 3C Ads ?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Er i dag blevet ringet op fra en sælger fra et firma der laver AdWords kampagner og vil sælge mig en kampange fra et firma der hedder 3A Ads, nogle der kender eller god erfaringer med firmaet før jeg kaster mig ud i et tilbud da jeg snart er nået dertil hvor vi skal i gang med noget AdWords.

På forhånd tak

Mvh

Frank Rasmussen

http://www.gatewayshop.dk Salg af LED Diode lygter

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 19:16

Hej Frank

Jo, jeg kender dem godt...

Vi leverer også AdWords løsninger; men har en meget anderledes tilgang til opgaven.

Du kan læse mere om vores AdWords annoncer her 

Venlig hilsen,

Christian

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 19:33

LAD VÆR LAD VÆR LAD VÆR LAD VÆR!

Jeg bruger dem selv, og hold kæft hvor jeg fortryder at være blevet bondefanget af dem 3c ads / 3c-ads 

Jeg bliver også ringet op og vi snakker frem og tilbage, til sidst bliver vi enige om en aftale der hedder 1000 klik af 5,- eks moms

Han lover telefonisk at jeg kommer til at blive vist på google og selvfølgelig på side 1 på de søgeord de har udvalgt. Jeg bliver ligeledes også lovet brugernavn og password så jeg hver mandag kan se hvor mange kliks jeg har brugt.

Det der så sker er at jeg hverken får noget brugernavn eller nogen forespørgelser på priser som kampagnen skulle give mig.

Mit brugernavn får jeg først tildelt 2 måneder efter, da jeg siger at jeg kommer over og henter det personligt hvis de ikke får fingeren ud af ..... (jeg havde bedt om det 1 gang om ugen i de 2 måneder forinden)

Jeg begynder at søge efter de her søgeord og finder ud af at jeg ligger på side 3 og 4 af google- ja hvor mange kliks tror i jeg fik brugt i den periode på 2 måneder? 3 stk..

Løsningen på dette problem, selvom jeg var blevet lovet side 1 placeringer i telefonen TADA (tromme hvirvel): Vi sætter bare klik prisen op til 8,- i stedet.

Dette er på søgeord som i gennemsnit koster mellem 2-3,- hvis jeg selv skulle købe dem. Deres priser er selvfølgelig noget bedre fordi de hvert år rykker mange milioner igennem google adwords- de havde en omsætning på 54 mil. sidste år. 

Så mit råd er at du holder dig langt væk fra dem og selv sætter kampagnen op, for den måde det er sat op på tager 5 min at gøre selvom du har minimalt kendskab til adwords i forvejen. 

Mvh

Jonas- en meget sur 3c ads - 3c-ads kunde!

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg hjælper gerne med opsætningen af op til 5 stk :-)

Mikkel

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 20:11

Jeg er også blevet taget i røven af 3d ads eller jeg føler at jeg er blevet snydt af dem men jeg kan ikke rigtig sige hvordan ud over det var virkeligt dyrt og jeg ikke fik noget ud af det. 

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1129
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 20:12

Hej

Jeg kører en kampangne hos dem lige nu, 2000 klik a kr. 3 .......

Efter ca 3 mdr. er der nået 400 klik og 11 salg - så den varer sgu nok resten af året hehe....du skal inden de går igang så be om at få login så du selv kan følge dine statistikker.....når først du har betalt og og det kører, så glemmer de alt om dig, og når du mailer til dem, så svarer de efter en uge.

Jeg kan se det nok kan hænge sammen, men det er absolut ikke noget jeg ville gøre igen .... det kan du nemt lære selv, prøv dig frem.

Alle adwordssælgerer er meget bedre end alle de andre(siger de), men du kender dine varer, du ved hvad søgeord og tekster skal være for en god kampangne, så pas på med at smide penge ud på dette.

www.marjoe.dk

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 09:55

Hej og tak for svarene :-)

Jeg følger sq jeres råd og prøver selv at give at se om jeg kan lave adWords, det er vel bare at læse sig til det eller spørge herinde. Jeg kan godt se jeg kan spare en masse penge på at klare det selv.

Mvh

Frank

http://www.gatewayshop.dk

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 10:17

Frank Rasmussen:

Hej og tak for svarene :-)

Jeg følger sq jeres råd og prøver selv at give at se om jeg kan lave adWords, det er vel bare at læse sig til det eller spørge herinde. Jeg kan godt se jeg kan spare en masse penge på at klare det selv.

Mvh

Frank

http://www.gatewayshop.dk

Hej,

Det kommer godt nok an på hvor godt du klarer det. Ja, du kan spare x antal kroner i penge til et bureau.

Men hvis det kommer til at betyde færre salg og mindre omsætning, så kan det vel være lige vidt? Så har du bare brugt en masse tid. 

Et bureau kan uden tvivl gøre det bedre end du kan. Det gælder bare om at finde det rette til den rette pris. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 10:21

Det er aldrig nogen dårlig idé at få fødderne våde selv, før du går ud og kigger efter et bureau. Google smider om sig med AdWords kuponer og det betyder, at du kan prøve systemet af for 3-400 kr., uden selv at skulle have en krone op af lommen.

Jeg havde nul niks og nada erfaring med Adwords da jeg startede for en måned siden, og har ikke brugt én krone på det selv endnu. Havde fire webhoteller og derfor fire Adwords kuponer.

Indtil videre har disse Adwords kuponer i sig selv omsat for i omegnen af 20.000 kr. Og nu har jeg rettet mine annoncer til, så de river en rigtig fin CTR.

Summa summarum: Find en gratis kupon og gør dig bekendt med systemet. Så bliver du også langt bedre til at gennemskue sælgerlort fra Adwordsbureauer.

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 20:32
Aalborg Biludlejning:
en omsætning på 54 mil. sidste år. 
med så mange kunder kan det vel heller ikke undgåes at der er nogle utilfredse imellem... Mvh Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)