Jeg er ved at påtænke mig, at starte en lille virksomhed, og synes ikke, at jeg kan komme videre, uden at have en hjemmeside. Det er simpelt på dette tidspunkt en nødvendighed at få op at køre, for at komme videre.
Sitet skal ikke kunne noget eller være specielt "bling bling smart" - den skal bare være helt enkel, måske lidt "klinisk", da den skal blot skal fungere som et visitkort nettet, hvor den skal sælge min ide. Derfor er det utroligt vigtigt for mig at den ser professionel og seriøs ud. Siden skal vel bare bestå af en forside samt en 2-3 undersider
Hvad koster sådan noget? Nogle der kan anbefale noget? Eller kan man finde gratis værktøjer på nettet til det? Jeg har prøvet at rode lidt selv med Sharepoint Designer men synes ikke at resultatet bliver godt nok..
P.S : Googles Blogspot er ret godt, men går ikke ud fra at det må bruges kommercielt
Det er svært at pris-sætte en hjemmeside, da der er mange ting der spiller ind. Men efter hvad du skriver, så tror jeg sagtens at vi kan hjælpe dig. Vi kan lave både design og sætte det op i CMS(så du selv kan redigere indhold) for dig. Skriv til mig, hvis du vil have en pris på det hele.
Ellers er der altid aminofreelancer, så kan alle byde ind på din opgave - også kan du selv vælge hvem det skal være. Husk blot på, at kvalitet og pris som regel hænger sammen hvad angår hjemmesider.
Hav en god dag.
Med venlig hilsen
Peter
Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene
one.com og surftown.dk stiller skabeloner til rådighed når du hoster hos dem. De er meget enkle at arbejde med. Ellers findes der jo utallige gratis cms og lignende, hvis du googler.
Og ellers kan jeg da lave en i Joomla! til dig for 1995,-!
Prøv at tjekke nogle af de gratis værktøjer såsom one.com og surftown som brian skriver eller cms systemer som joomla, og sæt evt. din egen lille side op, så tror jeg du herefter vil være meget mere bevidst om, hvad du præcis ønsker og dermed også godt rustet til at finde en leverandør.
Jeg kan lave et design for dig, og kode det op i HTML/CSS, og kode resten af sitet fra bunden i ASP.NET. Hvis du har eventuelle idéer til designet, ville det jo kun gøre det bedre, så kan vi arbejde udfra det! Smid mig en mail eller en pb, så kan vi lige få en snak ;-) Skal vi sige 1500? :-)