|
Hej Mikkel
Nu er jeg ej vognmand, kun søn af en. Men det eneste jeg finder interessant, er diesel/færge rabatter. Tøj, bilvask osv osv, der vil jeg hellere finde en lokal. Men ang færgen, der har de fleste der allerede bruger det, sikkert en rabat-aftale, hvilket jeg mener mols nærmest smider i hovedet på en. Ligeledes med diesel. Og lige meget om jeg skal smide en 20'er, 200, eller de 3000,- eller hvor meget det koster, så vil jeg have noget for mine penge. Og det er jo det der skal kommunikeres tydeligt, hvad får jeg rent faktisk ud af det. Men, hvis du kører efter din oprindelige plan, har du så tal på, hvor mange der har fået sendt mail, med info om dit produkt?? For det er jo også relevant. Selv smider jeg ikke 3000 ud af døren, bare fordi en eller anden ringer! ;-)
Hvordan fokusere du mere på dem i kassevogne? Er dit produkt specielt tilpasset i forhold til det segment?
|
Hej Mattias.
grunden er at mange store vognmænd (lastbiler) kan få større rabatter end vi kan tilbyde på netop diesel.. Dem har vi svært ved at tilbyde noget der er bedre end det de har nu.
De "små" kan ikke helt følge med på dieselaftalerne og der skal vi fange dem og hjælpe dem..
Der er desværre ikke ret mange der har ønsket mail, men der er dog nogen der ønsker at blive ringet op igen om nogen dage.
Vi har dog idag fundet udad flere ønsker advokat bistand så det er noget vi skal have kigget nærmere på :-)
Mikkel
Bliv gratis medlem