Jeg skal selvf også have et overskud, men ikke det jeg har regnet det ud efter :-)
Selvfølgelig skal du det, ellers var der ikke nogen grund til at starte det op. Den anden kommentar var også bare for at sikre, at kunderne rent faktisk får noget ud af produktet :o)
Men hvis der er interesse for produktet, kan du være en smule mere rolig. Så er det bare opfølgningen der er vigtig, for det er nok de færreste der selv ringer tilbage, selvom de egentlig havde overvejet det.
Jeg har regnet ud på hvor hurtigt de ville kunne tjene medlemsskabet hjem igen og det er på lidt over 2 mdr alt efter hvor langt bilen kører
pr. liter
Husker dine sælgere denne oplysning, når de ringer ud?
Og som Jesper er inde på, og som vi har været lidt inde på tidligere: Det kan mærkes om det er en der ved hvad det drejer sig om, og om det er en der brænder for produktet. Og det smitter af på modtageren.
Nu er der jo ikke et ubegrænset antal vognmænd, men "heldigvis" har de fleste glemt dine sælgere så snart røret er lagt på. Det giver dig mulighed for en "runde 2". Hvis du har mulighed for det, synes jeg du skal undersøge mulighederne for et kursus i telefonteknik. Jeg har ikke selv vejrtrækningsproblemer når jeg taler i telefon, så jeg har lidt svært ved at udtale mig om hvor hæmmende det er. Men det lyder ikke godt :o)
Men jeg synes du skal prøve at tage lidt opkald alligevel. Hvad er det værste der kan ske?
- At de siger nej? Det har jeg prøvet så mange tusinde gange gennem årene, at jeg har fundet ud af at det ikke skader mig. (uden at jeg eftertaionaliserer over at det er ret mange, det slår mig først nu :o) )
- At de er ubehøvlede? Det er ikke mange, og det er igen ikke noget du tager skade af. Du må bare ikke begynde at tage det personligt.
- At de opsøger dig efterfølgende for at tale om det opkald? Næppe

- At de glemmer dig? JA!!
Det er en ganske almindelig samtale hvor du har et super produkt, som de kan have stor glæde af. Det skal du ikke skamme dig over. tværtimod skal du gennem stemmen udstråle at det her er sindssygt godt, og at det er noget du bare ved de kan bruge (uden at sige det, og uden at blive for smart selvfølgelig).
Og så skal du ellers bare være forberedt på hvad du vil sige, og efterhånden lærer du deres standard indvendinger, og finder metoder til at håndtere dem. I telefonen har du også den nødstopknap, at du bare kan afbryde opkaldet, hvis det går helt galt. Ikke at jeg kan anbefale det, men så husker de dig i hvert fald.. Og så kan det være I har noget at tale om næste gang 
Hvis du tager en 10 - 15 stykker som ikke står på call centerets liste, så har du i hvert fald prøvet det. Tag evt. nogen på Bornholm eller Nordsjælland. Så er det lidt på afstand.
Men som sagt: Så længe der er interesse er der håb.