|
Jeg ville nok ikke forsøge at sælge et produkt til næsten 30.000 via telefonen, det virker som et alt for højt beløb til noget man skal tage stilling til direkte i telefonen. Så jeg håber du mangler et komma i din pris :-) Hvilke options har dine telefonsælger? 1. Kunden siger ja tak og køber. 2. Kunden siger nej tak og farvel. 3. Kunden beder om at få fremsendt materiale, evt pr e-mail.
Sælgeren har her chancen for at sende en fin pdf eller et brev med noget mere materiale om det, og kan så sørme lave et genkald og ringe tilbage senere. 3.1 Sælgeren ringer tilbage x dage senere og lukker en handel. 3.2 Sælgeren ringer tilbage og får et nej tak. Jeg vil gætte på at "10 ud af 9" af de salg der f.eks. laves på vores crmsystem sker via fremsendelse af materiale og/eller en demonstration. |
MikkelFriis:Der kom da vist et tal for meget på det er 2995,- halv pris af konkurrenten
Okay det andet tal lød os mere eller mindre sindsygt!!! Med mindre det inkluderede gratis benzin, gratis forsikring eller noget andet væsentligt!
Bliv gratis medlem