Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skype Integrering

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Som mange nok ved er jeg igang med at få lavet en hjemmeside til Because.

Min kære designer spurgte mig om jeg kunne tænke mig Skype integrering på siden.
Jeg har altid brugt skype i mit private liv, og er meget glad for det. Men hvor meget bliver det brugt i Erhverslivet?

Evt. kender i nogen som bruger det?

MVH
Thomas

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 13:57

Thomas Lybek:
Evt. kender i nogen som bruger det?

Ja det vil jeg anbefale dig, jeg bruger det selv, ikke alle mine kunder gør, tilgengæld dem som bruger det er super glade for det.

/allan

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 14:01

Tak for det design.

Nu har jeg kigget rundt på din side men kan ikke lige finde det.

Det som jeg snakker om kan ses på denne side: http://www.vsi-group.dk/
Sjovt nok også dem som jeg får lavet siden ved :)

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 14:18

Selvtak because Smile

Thomas Lybek:
Nu har jeg kigget rundt på din side men kan ikke lige finde det.

Jeg skrev jeg bruger det ikke at det lå offentligt på min side, men du er da velkommen til at tilføje mig som "Designyou" når du får det Wink

/allan

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 14:23

Ja, erhvervslivet bruger det helt klart, men selvfølgelig langtfra alle. Jeg har selv fået et par uventede opkald på dén konto, idét jeg har skype-links på min kontaktside. Så for mig at se er der ingen grund til at spekulere mere over dét. Bare gør det, det skader jo ikke.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Farum
Tilmeldt 1. Aug 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 14:29

Jeg bruger det hele tiden til at snakke med mine kunder i udlandet. Men hvad er det præcist du i givet fald skal have integreret? Er det bare muligheden for at man kan trykke på et telefonnummer på din side og på den måde få Skype op?

Mikkel Elmholdt - Freelance softwareudvikler
MEconsult - www.meconsult.dk

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 14:33

Mikkel Elmholdt:
Jeg bruger det hele tiden til at snakke med mine kunder i udlandet. Men hvad er det præcist du i givet fald skal have integreret? Er det bare muligheden for at man kan trykke på et telefonnummer på din side og på den måde få Skype op?

Jeg er helt pjattet med den form for kontakt som www.vsi-group.com har til venstre på deres forside. Man klikker på den og vupti så er de tilføjet til din skype og den ringer op.

Fra Farum
Tilmeldt 1. Aug 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 14:42

Thomas Lybek:
Jeg er helt pjattet med den form for kontakt som www.vsi-group.com har til venstre på deres forside.

OK, nu sad jeg så og stirrede dumt på www.vsi-group.com i et stykke tid mens jeg mumlede "hva' hævled snakker han om"? Men så dæmrede det for mig at du nok mente www.vsi-group.dk i stedet for Smile

Mikkel Elmholdt - Freelance softwareudvikler
MEconsult - www.meconsult.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 14:43

Selve integreringen er jo så enkelt som et link der ser sådan ud:

Der er ingen hokus pokus :)

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 14:44

Ja det er ikke så svært at lave. Men gider bare ikke have det på siden hvis det er noget som ikke bliver brugt.

Skal jo også investere i en Skype telefonsvarer hvis jeg skal have det sådan.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)