Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skype Integrering

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjah.. det behøver man jo strengt taget ikke. Folk kan jo bare sende en mail eller vente til du er online igen. That's how I roll :)

Alternativt kan du bruge en knap hvor din status automatisk vises: http://www.skype.com/share/buttons/

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 14:54

Uffe Fey:
Tjah.. det behøver man jo strengt taget ikke. Folk kan jo bare sende en mail eller vente til du er online igen. That's how I roll :)

Det var nu mere hvis jeg sad og snakkede på den anden telefon og skype så ringede. Så ville det være rart med en svarer +  synes personligt det virker mere prof.

Uffe Fey:
Alternativt kan du bruge en knap hvor din status automatisk vises: http://www.skype.com/share/buttons     

Det er for cool. Tak for linket for jeg skal da helt klart have sådan en status knap.

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 15:06

Thomas Lybek:
Uffe Fey:

Det var nu mere hvis jeg sad og snakkede på den anden telefon og skype så ringede. Så ville det være rart med en svarer +  synes personligt det virker mere prof.

Så skal man bare have den helt rigtige VoIP telefoncentral der kører Asterisk, da Skype nu kan integreres med Asterisk. Det er fandme smart....

Fra Lamplaimat, Thailand
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 218
Fra  CS-WEB Skrevet kl. 15:13

Hej Thomas.

Jeg bruger det rigtigt meget,, både med mine kunder og i privat regi, og er alle er glade for det,.

Som Webmand, hvis der skal prøves nogle ting af , så kan man ret hurtigt rette frem og tilbage, hvis man har kunden i den anden ende,istedet for at sende mail frem og tilbage med vente tid til resultat, så for mig er det et arbejds redskab, jeg bruger så mest mit til chat, da jeg sommetider har en ustabil forbindelse

Jeg har det så også på min kontaktside

Claus

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 15:14

IT-Konsulenten:
VoIP telefoncentral der kører Asterisk

Og for danskere som ikke lige fatter en skid af hvad det er?
hehe jeg er bare totalt bagud med det tekniske :)

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)