Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem har også haft mangel på leads?

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Plesen:

Hej Thomas

Tak for svaret - men, det åbner jo op for en masse leads for jer mlm, hvis det kun er når det er decideret butikker - blot en ide.

 

Dbh.

Thomas

Hej Thomas

Vi er nogle der er igang med dette, så ideen er god. Men umiddelbart er der lang større bearbejdningstid på firmaer kontra private.

 

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Plesen:
BZR: lidt voldsom konklusion synes jeg - har da selv købt både tupperware og noget juice og cremer med jævne mellemrum

Ja synes også den var lige lovligt "hard going" Wink

Thomas Plesen:
Det jeg dog ikke forstår ved MLM er alt hemmelighedskræmmeriet og den ensidige måde at kigge på det. Altid baseret på at forhandlere er private mennesker og sjældent en kombination

Som beskrevet i mange andre tråde hvor jeg har blandet mig er det ikke meningen der skal være hemmeligheds kræmmeri. Men hvis vi ligger alle kortene på bordet så alle kan se dem vil folk bare gå amok. Det er bedre (folk som har lyst) man får en snak over en kop kaffe og en citronmåne, hvor man derfra kan stille og roligt forklare. Så siger f.eks. du Ja eller nej tak. Så spiser man noget mere kage og vupti.. Et lille møde.

Thomas Plesen:
Altid baseret på at forhandlere er private mennesker og sjældent en kombination

Grunden til at jeg tror det er baseret på private er at mange folk bliver skræmt af at tage kontakt til virksomheder. Det eneste folk bare skal lære er at "Virksomhederne også skal have bukserne af for at sk..."

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

BZR:

Er der nogensinde et egentligt produkt som når ud til forbrugeren, når vi taler MLM? Jeg kender ingen, som nogensinde har rørt/smagt/følt på et produkt, som sælges af en MLM-virksomhed.

Det virker ærlig talt som én stor gang pølsesnak og hvervekampagner, uden noget reelt indhold. En varm kartoffel, som bliver solgt videre fra toppen, gennem en masse led, til bunden.

Ja der er mange der "blot" er kunder og mere end 2/3 del køber på automatiske leveringer. 

Kan man gå ud fra at du aldrig har været med til en forretningspræsentation? Jeg har endnu ikke været ude for at høre denne holdning fra folk der har været til en forretningspræsentation - nogle takker selvfølgelig nej, men absolut ingen har holdningen af pølsesnak og varm luft - i det MLM firma jeg er i.

Mvh.

Martin

Fra Hillrød
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Kunne ikke lige finde ud af at lave svar til bestemte afsnit som i dit indlæg (er ny herinde)

Men 2 ting kan jeg ikke følge dig i:

At folk ville have svære ved at tage fat på virksomheder, end sine venner og bekendte - har det personligt omvendt

"At folk ville gå helt amok": udtalelser som disse er jo nok dem som folk stopper op over specielt i et jantelovs Danmark, så måske det er fremlægninger som dem, men skal nedtone - blot en ide

/ Thomas

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Plesen:
Kunne ikke lige finde ud af at lave svar til bestemte afsnit som i dit indlæg (er ny herinde)

Klik på Svar ved det indlæg du vil besvare. Herinde kan du så markere det som du vil svare på fra det pågældende indlæg og tryk på Citer.  Så fik du lidt hjælp på vejen Big Smile

Thomas Plesen:
At folk ville have svære ved at tage fat på virksomheder, end sine venner og bekendte - har det personligt omvendt

Sådan er vi jo så forskellige.

Thomas Plesen:
"At folk ville gå helt amok": udtalelser som disse er jo nok dem som folk stopper op over specielt i et jantelovs Danmark, så måske det er fremlægninger som dem, men skal nedtone - blot en ide

ord valget var måske ikke det bedste, men ved at hvis jeg ligger mit firma op i fulde udstrækning ville folk blive mega forvirret. Det kræver en face to face hvor alle spørgsmål kan blive stillet og svaret. Og hvor man har mulighed for at forklare de forskellige ting.

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Hillrød
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Lybek:
men ved at hvis jeg ligger mit firma op i fulde udstrækning ville folk blive mega forvirret. Det kræver en face to face hvor alle spørgsmål kan blive stillet og svaret

En sådan formulering vil nok være mere spiselig, alle er jo typisk forgabt i deres forretning og mener selv at det er guds gave til erhvervslivet, men for den potentielle kunde er det jo en proces og nået man skal lære dem og derfor ikke blot kan påstå :-)

/ thomas

Fra Hillrød
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

og tak for tippet, med citer funktionen

 

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Plesen:
og tak for tippet, med citer funktionen

Så lidt da :)

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Køge
Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Lybek:

Synes ikke jeg løber tør for leads. Jeg får som regel kun gang i en 3 - 4 stykker som er gode, og arbejder videre med dem. Hellere skabe succes for 4 personer end ingen succes for 20.

 

Hej Thomas.

Jeg kan godt se din point i at ville give værdi og tid til nogle få udvalgte, som måske har lederpotentiale. Men inden du finder dem, der rigtig sparker røv, er der jo som regel en relativt lang proces, hvor der skal en del leads igennem systemet før du finder dine ledere. Derfor mener jeg, at volumen er vigtig og der skal fart på, hvis man vil bygge en seriøs og givtig forretning - derudaf springer min problemstilling med nok leads.

Meget afhænger selvfølgelig af kompensationsplan m.v., men jeg kender ihvertfald ikke til mange mlm firmaer, hvor man kan bygge hele sin forretning op om blot en 3-4 personer og tjene gode penge på det. Ydermere ser jeg en fare i at gøre sig selv sårbar - hvad nu hvis de få nøglepersoner ikke gider mere og finder på noget andet, så mister du hele dit forretningsgrundlag.

Så jeg mener, at der hele tiden bør tilføres nyt blod til forretningen, så der er fremdrift og udvikling konstant.

Og så vil jeg lige tilslutte mig den der med virksomhederne, hvor jeg har oplevet at virksomheder/professionelle forretningsfolk/iværksættere har lettere ved at se en god forretningsmulighed og træffer beslutningerne hurtigere og mere kompetent end mange private personer. Så erhvervsvirksomheder er bestemt et område, som folk i vores branche bør have fokus på.

http://www.facebook.com/lasse.borg1

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse:
Meget afhænger selvfølgelig af kompensationsplan m.v., men jeg kender ihvertfald ikke til mange mlm firmaer, hvor man kan bygge hele sin forretning op om blot en 3-4 personer og tjene gode penge på det. Ydermere ser jeg en fare i at gøre sig selv sårbar - hvad nu hvis de få nøglepersoner ikke gider mere og finder på noget andet, så mister du hele dit forretningsgrundlag.

Når de 4 personer kan selv ggår jeg da igang med at finde 4 nye. Det er ikke sådan at jeg bare stopper :)

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)