Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobilside sælges

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har lavet siden http://www.billige-mobil.dk/ for at prøve nogle ting af. Det er en side der sammenligner priser på mobiltelefoner, og det kører på Drupal CMS. Det vil sige at det er nemt at ændre, og tilføje indhold på siden. Designet er en gratis template, og den bliver der ikke taget penge for, men følger naturligvis med. Til gengæld er der lavet en masse opsætning, og grafiske ændringer, som blandt andet visning af flere priser med jQuery slide.

Jeg har ikke en fast pris, så det bliver lidt en bud runde. Jeg tillader mig dog ikke at tage imod de tilbud der kommer, hvis arbejdet med at sælge siden, ikke kan godtgøre de penge den bliver solgt for.

Har I spørgsmål så fyr løs.

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 11:06

Kent Medom:

Hej Aminoer

Jeg har lavet siden http://www.billige-mobil.dk/ for at prøve nogle ting af. Det er en side der sammenligner priser på mobiltelefoner, og det kører på Drupal CMS. Det vil sige at det er nemt at ændre, og tilføje indhold på siden. Designet er en gratis template, og den bliver der ikke taget penge for, men følger naturligvis med. Til gengæld er der lavet en masse opsætning, og grafiske ændringer, som blandt andet visning af flere priser med jQuery slide.

Jeg har ikke en fast pris, så det bliver lidt en bud runde. Jeg tillader mig dog ikke at tage imod de tilbud der kommer, hvis arbejdet med at sælge siden, ikke kan godtgøre de penge den bliver solgt for.

Har I spørgsmål så fyr løs.

Hej.

Jamen så vil jeg starte med at "forhøre" mig om dit site.

Hvor mange besøg har du i gennemsnit på siden dagligt/månedligt både unikke og sidevisninger?

Indtjeningen på sitet, hvor meget ligger den på?

Må jeg høre lidt om hvorfor du har tænkt dig at sælge siden?

Mvh.

Emil D. Pedersen

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 15:43

Hej Emil

Det er som sagt en ny side der er bygget op med formål at teste forskellige ting. Jeg har nu fået det ud af siden, som jeg ønsker, og giver en anden mulighed for at overtage.

Der er meget få besøgende på siden. Der er lavet en del SEO på siden, men det er jo et meget fyldt marked, så der er kamp om pladserne ved google. På sigt, og med mere indhold og link building, er der selvfølgelig potientiale, som med alle andre sider.

Grundet få besøgende, er der ingen indtjening på siden. Jeg har sat det op så det hele virker efter hensigten, men indholdet skal opdateres og der skal tilføjes mere.

Hjemmesiden er en genvej til at komme i gang med en reklameside. Der skal jo stadig gøres et stort stykke arbejde med link building og opdatering af indhold, men grundstrukturen er lagt.

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 15:50

Kent Medom:

Var det så ikke bedre, bare at sætte en minimumspris?

Venlig hilsen

Per Thomsen

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 16:59

Det kunne man godt, men at starte fra 0.- giver også nogle fordele. Har du et bud? Smile

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 17:02

Hurra endnu en auktion som man ikke kan bruge til noget :P

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 17:11

Bautik:

Sorry, har jeg misforstået kategorien? Confused

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 17:12
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 17:20

Kent Medom:

Bautik:

Sorry, har jeg misforstået kategorien? Confused

Salg/auktion..

Du har ret til at annulere bud og dit og dat. Lav nu en mindstepris, tidsperiode og evt. andre fair regler så folk ved hvad de har med at gøre.. :)

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 17:24

@ Kristian

Jeg har godt fulgt lidt med i de nye regler, men har ikke nærstuderet dem. Hvad er det på siden, der lige nu er i strid med reglerne?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)