Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino på Iværksætter DNA i Århus! Nu med morgenmad! Ses vi?

Side 8 ud af 8 (73 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Køb dit juletræ på nettet, leveret til døren og afhentet efter jul...

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:31

MikkelFriis:
Så kom man da en lille tur forbi..

Det var godt nok noget midre end forventet :-(

Thomas er da en lille star ;-)

Mikkel

Hej Mikkel,

Jeg kan selvfølgelig ikke vide, hvilke forventninger du havde til Iværksætter DNA 2010, eller hvorfor du eventuelt måtte være skuffet.

Jeg selv havde en rigtig god dag på Aminos stand, hvor vi fik talt med en masse spændende mennesker.
Vi fik udbredt kendskabet til Amino til endnu flere iværksættere og allerede etablerede erhvervsdrivende.
I dag - på messen - fik vi lejlighed til at byde velkommen til adskillige nye Amino'er - både med og uden Plus.

Alt i alt var det en god iværksætter- og netværksdag, hvor vi var relativt mange etablerede Amino'er tilstede og en markant tilstedeværelse på selve Amino standen.

Tak herfra til de andre på standen. Det var hyggeligt at møde jer. Skype-Smile.

Tak til de nye Amino'er (og Plusser) vi mødte i dag. Det bliver spændende at følge jer på Amino.

Dbh
John Nielsen

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Rønnede
Tilmeldt 24. Jul 08
Indlæg ialt: 350
Fra  Altan-Inspiration - Fordi GRØNT er det nye SORT Skrevet kl. 08:04

Tak til jer alle sammen for en kæmpe indsats. Og det er dejligt at høre, at I har haft en god dag!

Der er tikket beskeder ind hen over dagen - og det har været helt overvejende positivt Cool

Det er første gang, at IværksætterDNA er på banen OG det er et noget anderledes koncept end de store fagmesser for selvstændige/iværksættere. Så lad os være gode iværksætterkollegaer og bære over med de små fodfejl, ikke? Jeg tager hatten af for de mennesker, der har kæmpet for at stille dette kæmpe arrangement på benene.

De bedste hilsner

Lotte *stadigt tøse-sur over, at jeg gik glip af et event*

Side 8 ud af 8 (73 indlæg)