Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af Webshop - Varekøb

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer

Jeg vil gerne starte en webshop, men inden jeg begynder at programmere den har jeg lige et spørgsmål jeg skal have på plads. Mit spørgsmål er så om man få sendt varer fra en leverandør og lave en aftale hvor man kun betaler for det man får solgt og sende overskuddet tilbage til leverandøren. Selvfølgelig med at betale grossisten en højere stk.  pris. Kender  i nogle leverandører der har denne service i Danmark eller Udlandet? Eller skal man have 20-100 tusind. til varekøb ved opstart?

Mvh.

Sennor

John

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 18:40

Hej.

Ikke for at tale udenom din spørgsmål men hvilke slags ting skal du begynde og sælge?

Tilmeldt 30. Mar 10
Skrevet kl. 19:56

Penalhuse, hvorfor?

John

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 21:42

Det har vel en hvis betydning.... Jeg kan ige at BMW kan levere på den måde som du ønsker.... men det bliver et stort og dyrt penalhus du skal sælge og så skal man også have kørekort til det....

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Tilmeldt 30. Mar 10
Skrevet kl. 22:03

Så man kan godt få sådan nogle aftaler på plads mod at betale en højere stk. pris?

John

Tilmeldt 30. Mar 10
Skrevet kl. 12:08

Ingen der har erfaring med opstart af webshop ?

John

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:54

Hej,

Har masser af erfaring med opstart af webshops - men har aldrig hørt om en leverandør, der tager varelageret retur, hvis man ikke kan sælge det. Men det ville da være dejligt :-) Til gengæld hører jeg ofte om webshops, som sælger overskydende varelager af feks tøj på trendsales og dba, for at få lidt mere cashflow til køb af nye varer. Du må som regel regne med, at man aldrig sælger hele varelageret med det samme - hvis jeg indkøber 100 puder nu, har jeg måske 10 tilbage i slutningen af året , selvom jeg sætter de sidste 20 på udsalg - sådan er det, som regel...

Mvh Pernille  

Tilmeldt 30. Mar 10
Skrevet kl. 15:37

Hej Pernille, Tak for dit svar

Ved du cirka hvor stor  en startkapital man skal have hvis man  vil sælge 15 forskellige produkter med en cirka  indkøbspris på 100kr og hvad mindste bestillingen oftest er hos leverandører i Danmark?

Mvh. Sennor

John

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 15:38

Det du mener er dropshipping og det er der mange der tilbyder.
Det er bare at søge lidt på nettet. Finder du nogle der har det produkt du vil sælge, så hør om de er med på aftalen omkring dropshipping.

Du skal forvente en højere pris end hvis du køber 10000 stk af gangen. Det forgår på den måde, at du har leverandøres produkter på din side. Når du så sælger et produkt, bestiller du det ved leverandøren og han sender så varen til din kunde. Du tager fx 250+moms for varen, men betaler kun 175+moms for den ved leverandøren. Du tjener derfor 75kr selv på salget, som du så beholder og betaler skat af.

Mvh

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 15:40

Glemte lige noget.

Du skriver, "Inden jeg går igang med at kode shoppen". Tror bedre det kan betale sig, at du køber en af de færdige shops, da du så kan bruge tiden på at finde produkter.

De er ofte godt SEO, har de funktioner man skal bruge + lidt til. Ved ikke om det er en fordel mht. PBS, at vælge en shopløsning, der er brugt i forvejen, men det kan andre sikkert svare på.

Mvh

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)