Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af Webshop - Varekøb

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar

Men hvilke faldegrupper er der ved dropshipping?

Mvh. Sennor

John

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 16:49

Hej Sennor, det kan være svært at finde nogle gode dropshippere, men du kan jo prøve nogle stykker og se om de kan levere varen i god tid og til en ok indpakning og præsentation hos kunden ved at se på de tilbagemeldinger/klager/ros der kommer tilbage :-)

En god dropshipper leverer hurtigt, sender i pæn indpakning og ordentligt pakket, skriver til dig når en vare ikke er på lager mere, har sin egen dropshipper kontaktperson til at tage sig af din virksomhed, opdaterer dig med prisændringer m.m. Der er ikke noget værre end at ringe til en kunde som allerede har betalt med kreditkort  og fortælle ham at varen er udsolgt fordi dropshipperen ikke opdaterer sine produkter.

Hvis han samtidig kan levere med en fin margen på 30-45 procent så er du rigtig heldig :-) men det finder du næppe!!

Det har taget mig 1 år at finde min første dropshipper, som var god nok til at jeg ville have nogle af hans produkter på min hjemmeside, og hvis der er bare de mindste problemer så ryger han ud, da det er mit firma der får den dårlige omtale hvis ikke han leverer noget ordentligt til den aftalte tid. Men vil til enhver foretrække wholesale, ikke altid man kan få det som man vil :-)

Hvis du finder en som passer på ovenstående så hold endelig fast på ham :-) 

vh Thomas

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 30. Mar 10
Skrevet kl. 21:27

Mange tak for alle jeres svar

John

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:33

Hej igen,

Nu ved jeg ikke noget om penalhuse og minimum køb på disse, men har tidligere bla solgt tasker og brugskunst, og der ligger varerne tit i kolli på feks 6 - 10 stk. Så man behøver ikke aftage mere end feks et kolli af hver ting. Men ofte vil leverandøren gerne have at man bestiller for et minimumsbeløb den første gang, man bestiller - det kan være alt imellem 5-15000 kr.  Jeg ville maile til de leverandører, du er interesseret i, og bede om deres prisliste & brochure & købsbetingelser. God arbejdslyst, mvh Pernille

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 00:40

Hej Sennor.

Må jeg spørge, hvad din baggrund er for at starte webshop? Og skal du arbejde med det fuld tid eller er det bare en hobby/fritidsforretning? Min erfaring er, at det tager lige så lang tid og er lige så krævende, at starte og udvikle en succesfuld e-butik, som det er at starte og udvikle en fysisk butik eller anden form for virksomhed.

Hvad er målet med din virksomhed - brænder du bare helt vildt for penalhuse eller hvad er det, der motiverer og driver dig??

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Tilmeldt 30. Mar 10
Skrevet kl. 17:15

Hej Jesper

Jeg vil sådan set lave en nichewebshop i min fritid for at få erfaring med logistik, handel og salgnettet. Jeg har valgt penalhuse, fordi jeg synes det kunne være interessant at prøve kræfter med. Målet med webshoppen/virksomheden er at kunne levere et bredt udvalg af penalhuse til ekøbere.

Mvh. Sennor

John

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)