April estimeret ud fra besøgende pr. 10.04-10: 1926 stk..
Skal siges at vi har mange henvisninger fra EDC.dk, og indtil nu har vi ikke søgeoptimeret endnu, men alle tekster er skrevet, og vi er i fuld gang med at indbygge det i hjemmesiden.
Derudover har vi tilknyttet et firma til at opdatere siden hele tiden.
Vi ønsker ikke at dette skal være bærede indtægtskilde, så det er begrænset hvor mange der kan annoncere på siden.
Skriv en pm til mig, hvis i er interesseret i at høre mere.
Jeg ved godt at du sikkert har et fint tilbud her, men jeg kan ikke lade være med at blive irriteret når jeg tvinges til at kigge reklamer for alt muligt skrammel når jeg kigger hus på forskellige boligsider.
Jeg kan ikke helt se at indtægten for jer ejendomsmæglere kan stå mål med den irritation i giver jeres besøgende ved at vise ofte irrelevante reklamer i forhold til at folk sidder og kigger efter en bolig.
Jeg ved godt at du sikkert har et fint tilbud her, men jeg kan ikke lade være med at blive irriteret når jeg tvinges til at kigge reklamer for alt muligt skrammel når jeg kigger hus på forskellige boligsider.
Jeg kan ikke helt se at indtægten for jer ejendomsmæglere kan stå mål med den irritation i giver jeres besøgende ved at vise ofte irrelevante reklamer i forhold til at folk sidder og kigger efter en bolig.
Jeg har det på samme måde. Jeg ser på hus/bolig og ikke nye møbler mv., og gjorde jeg det, så var det ikke jeres hjemmeside jeg ville gå ind på.
Er det ikke også kun småpenge i kan få ind på bannerne? Hvis i brugte pladsen til at skrive en super beskrivelse, have udtalelser fra tidligere kunder ol. så tror jeg, at i ville tjene mange flere penge på nye kunder, der vælger jer pga. teksten end i får ind på bannerreklame.
Nu virker jeres side til at være et visitkort og ikke en boligportal, hvorfor jeg slet ikke kan forstå i vil have reklamer på?
Det svarer lidt til, at et revisionsfirma sætter reklamer på deres hjemmeside - det virker ikke særlig seriøst.
Til sidst. Er John Frandsen A/S så ikke større end jer?? For så kan i vel ikke være Jyllands største? Måler i det på afdelinger eller ansatte?
Det er ikke meningen at man skal sidde på vores hjemmeside for at kigge på boliger, for vores boliger bliver ikke lagt på www.edcdanebo.dk, men kan ses via edc.dk. Vores side er som skrives et slags visitkort hvor call to action er at skabe kendskab og salgsvurderinger til de forskellige afdelinger.
Vi ser ikke denne reklame som en indtægtskilde, men mere for at skabe lidt dynamik og for at driften går op.
Vi ser ikke denne reklame som en indtægtskilde, men mere for at skabe lidt dynamik og for at driften går op.
Så tror jeg helt sikkert, at i skal droppe reklamen og så indsætte en salgstekst, udtalelser eller noget i den stil. En visitkort hjemmeside, skal ikke være fuld med reklamer, men vise firmaet frem og være med til at kunderne vælger netop jer.
Hvis i bare får 1 ny kunde pr. mdr, eller bare 2-3 stykker pr år fordi i har en god salgstekst, udtalelser på den gode plads, så er det jo også meget mere end i kan få ind ved at sælge reklamepladsen.