Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Manglende Amino Alert mails

Side 2 ud af 6 (55 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 15:24

Interessant liste. Det bekræfter vist endnu engang, at Amino er befolket af webshopsBig Smile

Jeg må også lige lave en tester på foto .........

/Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 15:24

Jacob Rohde:

Det er en WIndows Service der står og tager sig af det - omkring hvert 5. minut. Det vil smadre performance hvis det skulle klares mens indlægget skrives.

Jeg siger ikke at de skal sendes når indlægget bliver skrevet, men der gik 8 minutter fra jeg skrev til jeg modtog en alert, og det er alligevel en del tid. mit mailprogram tjekker hvert minut om der er nye mails.

Men det virker i det mindste nu :).

men hvis i laver nogle af de forbedringer som vi Aminoer er kommet med, så vil det belaste betydeligt mindre, da der så vil blive sendt i hvertfald halvt så mange mails afsted.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 15:26

KTJ-Media.dk:
Jeg siger ikke at de skal sendes når indlægget bliver skrevet, men der gik 8 minutter fra jeg skrev til jeg modtog en alert, og det er alligevel en del tid. mit mailprogram tjekker hvert minut om der er nye mails.
Citerer lige mig selv :) glemte at spørge om det er en af jeres forbedringer at man ikke får en alert på sine egne indlæg :)

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 15:29

KTJ-Media.dk:

KTJ-Media.dk:
Citerer lige mig selv :) glemte at spørge om det er en af jeres forbedringer at man ikke får en alert på sine egne indlæg :)

Jeps, det er det. Men det er nu et stykke tid siden.

Hvad angår det med mail fra debatten osv, så er det sådan som den platform vi bruger er bygget op (Alert er vores helt egen tilføjelse), og der er for mange andre ting vi skal have lavet til at vi bruger resurser på at ændre det lige nu. Men det kommer nok på et tidspunkt.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 15:30

KTJ-Media.dk:

KTJ-Media.dk:

Glemte lige at næven, at hvis man laver et indlæg i Testeren, så får man en Alert mail på det - så man netop kan teste det.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 15:36

oki ;)

cool.

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 15:42

Jeg har fast overvågning på flere ord - jeg har fået 2 alerts i dag og ellers kom de sidste i onsdag.

Det spiller ikke helt :)

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 13:28

KTJ-Media.dk:

Det er da meget hurtigere end jeg får dem, jeg modtager dem kl 08:00 om morgenen. men det er måske en feature som i PLUS medlemmmer får?

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 14:04

Michael R. Gertz:

KTJ-Media.dk:

Det er da meget hurtigere end jeg får dem, jeg modtager dem kl 08:00 om morgenen. men det er måske en feature som i PLUS medlemmmer får?

Ja det er korrekt. Ikke plusserne får dem først næste dag kl. 08. Mens plusserne får dem med det samme (well inden for 8 minutter i hvert fald :)).

Side 2 ud af 6 (55 indlæg)