Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Manglende Amino Alert mails

Side 6 ud af 6 (55 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 20:43

Jeg har ikke modtaget en eneste alert de sidste par dage, og jeg har kun opdateret min amino freelancer profil.

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Thomas, i denne tråd menes Amio Alert under som du kan se under Ret Profil. Og du har slet ikke tilføjet nogle ord til den. Jeg tror du måske hentyder til Freelancer?

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:52

Jeg er ikke helt med, Jacob?

Jeg plejer altid at modtage "alert mails" på min personlige mail, når nogle har skrevet i en tråd, jeg selv har startet eller bare kommenteret i? Og her tænker jeg på min almindelige amino profil. Er det ikke dét, der menes med alert mails i denne tråd, eller? :-)

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 20:57

TT Tekstforfatter:

Jeg er ikke helt med, Jacob?

Jeg plejer altid at modtage "alert mails" på min personlige mail, når nogle har skrevet i en tråd, jeg selv har startet eller bare kommenteret i? Og her tænker jeg på min almindelige amino profil. Er det ikke dét, der menes med alert mails i denne tråd, eller? :-)

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Nej, det er det ikke. Amino Alert er en service hvormed man kan overvåge ord i debatten. Klik på Ret Profil og Amino Alert fanebladet, for se mere.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:59

Side 6 ud af 6 (55 indlæg)