Manglende Amino Alert mails
Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Det ser ud til, at jeg er holdt op med at modtage Amino Alert mails efter at jeg opdaterede min prifil for nogle dage siden.
Jeg har checket settings adskillige gange, men kan ikke finde nogen fejl. Det skal lige siges, at jeg stadig modtager mails på indlæg .
Nogen gode ideer eller andre, som har oplevet samme problem?
På forhånd tak for hjælpen.
Mvh.
Carsten
Svar
Tilmeldt 21. Oct 08
Hej Carsten
Jeg oplever det samme har ikke fået alertmails i et par uger efterhånden....
Svar
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Jeg har heller ikke fået den i et godt stykke tid nu.
Svar
Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Hejsa
Den skulle gerne køre igen :)
Svar
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Syntes også at der har været meget stille.... tænkte at enten var Amino eller min mail nede...
Svar
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
laver da lige en tester :)
SEO
ktj-media.dk
Svar
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
laver da lige en tester :)
SEO
Det kunne være sjovt at se hvor mange der har en alert på de forskellige ord ;)
Afventer selv mail med din SEO-test
Svar
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
ved ikke hvordan det skulle virke, men jeg har modtaget 2 mails nu for denne post, ingen af dem er en alert email.
Svar
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
så kom de...
hvorfor går der så lang tid egentlig? altså jeg mener det ville vel være smart hvis de blev sendt afsted på samme tid eller nogenlunde samme tid som andre mails også bliver sendt afsted.
Svar
Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
så kom de...
hvorfor går der så lang tid egentlig? altså jeg mener det ville vel være smart hvis de blev sendt afsted på samme tid eller nogenlunde samme tid som andre mails også bliver sendt afsted.
Det er en WIndows Service der står og tager sig af det - omkring hvert 5. minut. Det vil smadre performance hvis det skulle klares mens indlægget skrives.
Svar