Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Apple iPad er kommet og du kan få den!!

Side 2 ud af 6 (60 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra din profil: "Thebikemanis har ikke skrevet noget om sig selv."

Kom ind i kampen, biker jens, og giv et seriøst tilbud på en seriøs baggrund. Du vil gerne have 80% forud, javel, men hvem betaler vi til?

Venlig hilsen
Ole

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 16:44

i har vist misforstået ideen i det. 

Jeg er cykelhandler og dette tilbud er fuldstændig privat.

pengene overføres til min konto, ipaden bliver bestilt, den kommer til danmark, jeg betaler tolden, momsen ol. og pakker den og sender til den enkelte.

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:48

Jakub Slusarek:

i har vist misforstået ideen i det. 

Jeg er cykelhandler og dette tilbud er fuldstændig privat.

pengene overføres til min konto, ipaden bliver bestilt, den kommer til danmark, jeg betaler tolden, momsen ol. og pakker den og sender til den enkelte.

Nu bragte du selv eBay på banen, og her kan man få en ny 16GB til 3.100 kr, med gratis fragt. Så skal tolden oveni, MINUS din avance, og så ender den enten lige på eller lavere end dit tilbud.

Det folk prøver at sige er, at dit tilbud ikke er særlig gennemtænkt. iPad kommer med al sandsynlighed til landet i slutningen af april eller starten af maj, og hvad er så ideen i at gå ud og betale næsten 2.000 kr. mere, for at få den LIGE nu?

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 16:49

Den kan forudbestilles hos Humac fra 3499. Skal man betale 1000 kroner ekstra for at få den en måned tidligere igennem en tvivlsom handel hos dig?

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Skrevet kl. 16:59

ebay kan du ikke få gratis fragt. og hvis man kan få den hos humac, ok . Jeg har dette tilbudtil jer , og dem der interesseret i det. 

Jeg har dette tilbud, hvor du har en 100 % garanti på at du får den splinter ny,. du får også en bekræftelse på ordren. 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:17

Jakub Slusarek:

ebay kan du ikke få gratis fragt. og hvis man kan få den hos humac, ok . Jeg har dette tilbudtil jer , og dem der interesseret i det. 

Hvorfor kan man så ik det?

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Skrevet kl. 17:29

har handlet på ebay i meget lang tid og har aldrig oplevet at der var gratis fragt til danmark fra usa. 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:33

Jakub Slusarek:

har handlet på ebay i meget lang tid og har aldrig oplevet at der var gratis fragt til danmark fra usa. 

Det er blot et spørgsmål om, at gøre tingene rigtig...

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Skrevet kl. 17:35

Somsagt er dette emne ikke oprettet med formål for diskussion, men med et tilbud, take it ore leave it . Jeg vil give jeg muligheden for at købe den, til de priser der er . 

kontakt info@thebikeman.dk

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 17:37

Er det ikke ulovlig parallel import af et mærkevarer?

Bare fordi mærkevareindehaver ikke har importeret produktet endnu må man da ikke parallel importere det fra uden for EU?

Side 2 ud af 6 (60 indlæg)