jeg vil jo mene at så snart man har udgivet noget, så er man vel på hjøde med andre forfatterer om ikke andet, i den forstand at folk kunne finde på at søge mere info om forfatteren... og er det så ikke noget der giver Wiki mer værdi ?
Jo, hvis kvantitet = merværdi
Noget som Wikipedia i stigende grad tilstræber er objektivitet og troværdighed. Og selvom man kan diskutere, hvor langt de er med det, så bliver det i hvert fald ikke hjulpet af, at firmaer og privatpersoner skriver artikler om sig selv.
Wikipedia er ikke en reklamesøjle, og jeg ville, som jævnlig bruger af Wikipedia, sætte pris på at retningslinjerne blev overholdt. Hvis jeg eftersøgte information om dig og dit firma, kan jeg læse om dig på jeres hjemmeside. Hvis jeg derimod læser en Wikipedia-artikel om dig, forventer jeg en helt anden grad af objektivitet, og ikke at du selv har skrevet den.
Jeg synes faktisk, at du skulle skrive til en af redaktørene på Wikipedia, og høre hvordan du kan/bør forholde dig, hvis du ønsker dig selv og dit firma på Wikipedia. Fremfor for at liste en reklameartikel ind i det website, som vi er mange, der henter informationer fra ;-)