alt det salgstale forstår jeg med du må lige tænker dig en ekstra gang om , hvordan dette tilbud påvirker en kunde ,
Nu er der jo ikke ligefrem tale om en virksomhed der har leveret 100 løsninger sidste måned, så derfor har det jo ingen umiddelbar påvirkning i den forstand.
Jeg må sige at jeg seriøst ikke forstår den modstand der er opstået fordi manden laver tilbud på sine produkter på en anden måde end andre gør. Der er intet useriøst i det og sidder der nogen der skal bruge en hjemmeside med de ting han tilbyder og kan firmaet levere varen, så er der vel ikke noget galt i det?
Der bliver givet rabatter HVER dag som irriterer dem der har købt dagen før, se bare på kontorforsyningerne Lomax og Quill, og der kan man for alvor tale om at blive taget et vist sted til tider. Det samme gør sig gældende for dem der køber varer inden tilbudsaviserne fra Bilka og Føtex kommer, de betaler konsekvent for meget i ugerne op til og ugerne efter at ugetilbudene er ude.
Der er intet der antyder at virksomheden er useriøs og det er langt fra dyrest der er bedst, ligesom det ikke altid er billigt der er bedst.
Pladebutikken Accords ejer har tjent millioner på den type auktioner (Hollandske auktioner) i mange mange år (ved ikke om de stadig laver den type auktioner) og i mange mange mange år, har folk stadig købt brugte plader hos Accord, så mange at der faktisk ikke har været plads til konkurrenter i nævneværdig grad i de gode år med store og velbeliggende butikker.
Det er lige før jeg foreslår at trådstarter, laver en ny tråd og giver 3 designs væk gratis, og dermed viser han kan (hvilket jeg formoder han kan) levere varen - råber I så useriøs eller konkursretning? eller siger I det var et godt tilbud at give brugerne på Amino og samtidig få nogle referencer?
Er Martin Thorborg useriøs når han forærer noget af et produkt væk gratis for at få flere kunder over på en fuld version for senere at købe det sammen med andre produkter han sælger?