Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor længe tør du vente?

Side 8 ud af 9 (88 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 00:09

Naiv betyder egentlig bare, at man har en del at lære endnu, Thomas. At der er noget, man endnu ikke har nok erfaring med. Naiv behøver ikke nødvendigvis at være stærkt negativt. Jeg kan f.eks. godt være lidt naiv i mit forhold til andre mennesker, idet jeg ønsker at tro det bedste om dem. Jeg er selv meget ideologisk og vil helt sikkert fremstå lidt naiv i mere "kyniske" øjne.

Når du skriver noget, som du ikke har nok forstand på, vil du forståeligt nok fremstå naiv og uerfaren i mere livserfarne menneskers øjne. Fordi de ved mere om emnet end dig. Giver det mening? :-)

Det gav bedre mening, tak :-)

Jeg har beklaget for min fejl og nu ved jeg at jeg ikke skal gøre det en anden gang så er der vist ingen grundt til at køre den videre mere..

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:12

Thomas De Oliveira:

TT Tekstforfatter:
Thomas, dine indlæg kan godt indimellem bære stærkt præg af, at du er meget ung og forholdsvis naiv.

Naiv? Surprise

Jeg har aldrig forstået ordet naiv 100 % så det vil være dejligt hvis du kunne forklare mig hvad det betyder da jeg forbinder det med noget negativt.

Naiv kan bl.a. betyde barnlig. Tænker, føler, handler på en barnlig måde.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:38

TT Tekstforfatter:

Jeps, det gør det, Fashion-Seller, men jeg skrev mit indlæg, imens du nåede at poste dit. :-)

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Sorry så giver det bedre mening ;D

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 21:42
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Ja men tør jo næsten ikke skrive i sine egne indlæg i frygt for at skabe endnu 8 siders debat igen.

Ej det er gas Stick out tongue Folk kan tro hvad de vil og beskylde ligeså tosset de vil. Frygter hverken for hvad folk tænker eller siger for vi levere ALTID varen og tager først betaling når kunden er tilfreds. 

Så er det blevet tid til at sænke priserne yderligere. Vi er nu nede på -45% rabat. Tro det eller lad være Smile

Det betyder selvfølgelig at priserne lige nu er følgende: 

Web light: 3.093 kr
Web medium: 3.712 kr 
Web heavy: 4.124 kr

For en god ordens skyld remser jeg lige op for hmm 3. gang *?* at dette tilbud ikke skyldes et desperart nødråb om penge, vi er et velfungerende firma med stabil indkomst. Dette tilbud er langt under markedsføringspris og det vil IKKE komme på tilbud igen til samme pris. 

Det skyldes dels pga de mange fine kommentarer og omtale vi har fået, men også pga at web light medium og heavy vil udgå fra vores samlede pakke løsninger.

Du har allerede nu mulighed for at benytte dig af tilbudet. vil du være en af de sidste heldige vindere der løber med en komplet hjemmeside til langt under markedspris så er det altså nu du skal slå til. Er du stenkold og har is i årerne så har du mulighed for at vente til i morgen hvor vi for sidste gang giver tilbud hvor du vil sparer op til 50%!! men det er selvfølgelig kun hvis de 10 første ikke allerede har henvendt sig på daværende tidspunkt.

Sidste chance for at benytte dette tilbud er derfor i morgen kl 19:00 og 24 timer frem til de(n) sidste er fundet.

Har du spørgsmål til hvad du får for pengene så smid en pm eller besvar denne tråd.

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 07:47

alt det salgstale forstår jeg med du må lige tænker dig en ekstra gang om , hvordan dette tilbud påvirker en kunde , jeg synes det skriger langt langt væk af userøsitet , jeg ved godt de andre i tråden har opgivet at "dig kommentere 7 sider kommentar om naive"  ,de har nok opgivet da du forsætter med at være upåvirket over flere indlæg der forklare , hvordan de synes det påvirker en kunden , der kigger kigger på det næsten hverdag siger dette her er sidste gang vi sætter prisen ned med 10 % igen aller sidste gang nu !

Vis tab , må i have en tabskonto , vis i giver det næsten gratis væk , vil jeg tænke , vis jeg lige  havde købt det til fuld pris , vil jeg føle mig lidt snydt af jer , derved mener jeg man skal tænke , på sit image udad til . Hvordan dette tilbud påvirker. nye og gamle kunder hvad tænker de om jer.

ps. det er ikke mig der har givet dig minus med dette her er min ide hvorfor en gav dig det.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 08:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er imponeret over at det kan gang på gang kan lykkes folk at smadre en tråd med deres ligegyldige ævl, kunne være fedt hvis man kunne tage den over en pm eller noget, er klar over jeg nok bliver hængt ud som komplet idiot eller barnlig nu, men ligesom nogen er træt af andre personers indlæg i det her "åbne" forum, så er det mindst lige så belastende at der jævnligt bliver smadret tråde p.g.a folks interne skaberier!

Må i alle have en fantastisk dag.

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 08:35

Mikael christiansen:
alt det salgstale forstår jeg med du må lige tænker dig en ekstra gang om , hvordan dette tilbud påvirker en kunde ,

Nu er der jo ikke ligefrem tale om en virksomhed der har leveret 100 løsninger sidste måned, så derfor har det jo ingen umiddelbar påvirkning i den forstand.

Jeg må sige at jeg seriøst ikke forstår den modstand der er opstået fordi manden laver tilbud på sine produkter på en anden måde end andre gør. Der er intet useriøst i det og sidder der nogen der skal bruge en hjemmeside med de ting han tilbyder og kan firmaet levere varen, så er der vel ikke noget galt i det?

Der bliver givet rabatter HVER dag som irriterer dem der har købt dagen før, se bare på kontorforsyningerne Lomax og Quill, og der kan man for alvor tale om at blive taget et vist sted til tider. Det samme gør sig gældende for dem der køber varer inden tilbudsaviserne fra Bilka og Føtex kommer, de betaler konsekvent for meget i ugerne op til og ugerne efter at ugetilbudene er ude.

Der er intet der antyder at virksomheden er useriøs og det er langt fra dyrest der er bedst, ligesom det ikke altid er billigt der er bedst.

Pladebutikken Accords ejer har tjent millioner på den type auktioner (Hollandske auktioner) i mange mange år (ved ikke om de stadig laver den type auktioner) og i mange mange mange år, har folk stadig købt brugte plader hos Accord, så mange at der faktisk ikke har været plads til konkurrenter i nævneværdig grad i de gode år med store og velbeliggende butikker.

Det er lige før jeg foreslår at trådstarter, laver en ny tråd og giver 3 designs væk gratis, og dermed viser han kan (hvilket jeg formoder han kan) levere varen - råber I så useriøs eller konkursretning? eller siger I det var et godt tilbud at give brugerne på Amino og samtidig få nogle referencer?

Er Martin Thorborg useriøs når han forærer noget af et produkt væk gratis for at få flere kunder over på en fuld version for senere at købe det sammen med andre produkter han sælger?

Køb ren argan olie her

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 09:02

Jeg er enig i at der ikke er noget galt i at tilbyde sine ydelser som trådstarter nu gør.

- det er jo hans valg og om man kan lide den metode eller ej - tja det er jo så her at debatforummet kommer ind. For mig at se får man i et debatforum en respons, om man kan lide det eller ej. Det er uanset om det er i en gruppe man kalder "jeg har et godt tilbud". Denne tråd er jo som sådan et godt eksempel på dette. Hvis man ikke ønsker at debatere sine tilbud så skal man vælge at købe en reklameplads eller noget tilsvarende.

Ofte kommer der støj i en tråd, som dette indlæg, jo egenligt også er ( :-) ), men det er vel en del af et debat forum? 

Vi kan diskutere kvaliteten af støjen men ikke anfægte at der opstår en debat om metoden osv.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:20

Kaffe & Co:
Vi kan diskutere kvaliteten af støjen men ikke anfægte at der opstår en debat om metoden osv.

Netop, og derfor bringer jeg også eksempler ind som de fleste kender. Det er kanon der kan debatteres, men hvis man kommer med en udtalelse, så mener jeg man skulle kunne bakke dem op med substans og ikke bare "tom luft".

Jeg har endnu ikke set en eneste der kan argumentere for at anvendelsen af Hollandske Auktioner skulle være useriøst. Statiske priser i en opstartsfase i et marked med tusinder af konkurrenter er for mig useriøst hvis man vil fremad.

Men sådan er vi jo så forskellige.

Køb ren argan olie her

Side 8 ud af 9 (88 indlæg)