Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor længe tør du vente?

Side 6 ud af 9 (81 indlæg)
Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så lige her til sidst:

Lad os stoppe alt tågesnak og mudderkastning så dem der rent faktisk ønsker at følge med i tråden har mulighed for dette :) 

Jeg besvare gerne stadig på relevante spørgsmål men synes vi er kommer lidt der ud hvor vi bare køre i ring :)

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:23

Lagersalg123 - JEN:

LORTEQUIZ!!! Gad ikke mere efter 12 spørgsmål. Da jeg skulle se svaret kan jeg se at den har et forkert svar (i forhold til det rigtige: nemlig det jeg har skrevet) i 6/12. Angry

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:27

Thomas De Oliveira:
Du kan rigtig god li' at nedgøre folk som måske ikke muligvis har lige så meget viden og erfaring som dig.

Der tager du faktisk grueligt fejl. Jeg kan rigtigt gode lide at lære fra mig og give min viden videre til andre. Og jeg har det fantastisk hver gang jeg lærer noget nyt, som min "damp" hjerne desværre har overset i farten.

Jeg kan så have den "defekt" at jeg efter at have set 50 meningsløse indlæg fra din side i ellers gode tråde, at så på et tidspunkt flyder bægeret over. Men det varer kun 8 sekunder, så er der plads igen.

Når vi nu er ved det, så skal det da også nævnes, at disse "meningsløse" indlæg fra dig og en anden, faktisk er med til at jeg læser færre tråde, da jeg ikke orker at skulle igennem alle ligegyldighederne.

Jeg kunne så vælge at blive væk fra Amino, men det vil jeg ikke, da jeg faktisk mener der er nogle personer herinde som jeg dels lærer en del af. og som med konsensius i deres indlæg netop bringer værdi til Amino. Og det mener jeg faktisk mere er ånden på Amino end de meningsløse indlæg.

Thomas, nu kender du mig ikke, men jeg kan garantere dig for at jeg aldrig har brugt mit intellekt eller min intelligens til at nedgøre folk, men jeg indrømmer gerne at jeg siger tingene ligeud og til tider hårdt, men udtalelserne er baseret på handlinger fra dem jeg siger tingene til, og ikke henvendt til deres personlighed, som de så misforstår og tager personligt.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 23:29

igang:
LORTEQUIZ!!! Gad ikke mere efter 12 spørgsmål. Da jeg skulle se svaret kan jeg se at den har et forkert svar (i forhold til det rigtige: nemlig det jeg har skrevet) i 6/12. Angry

Smile

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 23:32

Du overdriver jo helt vildt

Lagersalg123 - JEN:
Jeg kan så have den "defekt" at jeg efter at have set 50 meningsløse indlæg fra din side i ellers gode tråde

.

Lagersalg123 - JEN:

Når vi nu er ved det, så skal det da også nævnes, at disse "meningsløse" indlæg fra dig og en anden, faktisk er med til at jeg læser færre tråde, da jeg ikke orker at skulle igennem alle ligegyldighederne.

Dine formuleringer er at nedgøre personen du skriver til på (i hvert fald mig!) og det er ikke god Amino ånd.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3534
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:34

Lagersalg123 - JEN:

KTJ-Media.dk:
Lagersalg, du kan ikke rigtig lade være?

Lade være med hvad?

Det her:

Lagersalg123 - JEN:

Thomas De Oliveira:
Igen, husk nu Aminoånden!

Jamen set ud fra mit synspunkt, så er det helt i Aminoånden at være ærlig.

Thomas De Oliveira:
Jeg vil gerne skrive det igen hvis ikke du forstår det =

Og der kommer din dumsmarte bemrækninger igen....

Tag denne quiz, og vend tilbage hvis den når til at din IQ er over 80

http://www.mensa.org/workout

Desuden kan du ikke rigtig bruge den quizz til noget da den er på engelsk. Og siger derfor intet om IQ i DK

med lad det nu ligge

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 23:37

Thomas De Oliveira:
Du overdriver jo helt vildt

Det er ikke uden grund at der eksisterer et ordsprog der lyder således: >>Overdrivelse fremmer forståelsen<<

Thomas De Oliveira:
Dine formuleringer er at nedgøre personen du skriver til på (i hvert fald mig!) og det er ikke god Amino ånd.

Jeg skriver til dig på den måde, da jeg er af den opfattelse at det er den mest direkte vej til dig, jeg er ikke kendt for at "gå over åen efter vand".

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 23:39

KTJ-Media.dk:

Desuden kan du ikke rigtig bruge den quizz til noget da den er på engelsk. Og siger derfor intet om IQ i DK

med lad det nu ligge

Der tager du nu fejl.

Den nemme findes så her:

http://mensa.dk/testiq.xml.

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 23:41

Lagersalg123 - JEN:
Det er ikke uden grund at der eksisterer et ordsprog der lyder således: >>Overdrivelse fremmer forståelsen<<

Ja det er du jo rigtig dygtig til.

Lagersalg123 - JEN:

Jeg skriver til dig på den måde, da jeg er af den opfattelse at det er den mest direkte vej til dig, jeg er ikke kendt for at "gå over åen efter vand".

Hvor i alverden har du den opfattelse fra?

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas, dine indlæg kan godt indimellem bære stærkt præg af, at du er meget ung og forholdsvis naiv. Men det er naturligvis ret forståeligt, din alder taget i betragtning. Ikke desto mindre: Du kunne nok godt gøre dig selv den tjeneste at stoppe op og tænke dig om, før du - eksempelvis - poster din kommentar om Markedsføringsloven, som du tydeligvis ikke har noget dybere kendskab til.

Når det så er sagt: gjort er gjort, og du har "undskyldt" for det, så: Lagersalg, lad nu den stakkels knægt være, han har meget at lære endnu, men hvorfor "køre" mere på ham end nødvendigt. :-)

Er det ikke lidt dér, at landet ligger? :-)

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 6 ud af 9 (81 indlæg)