Du kan rigtig god li' at nedgøre folk som måske ikke muligvis har lige så meget viden og erfaring som dig.
Der tager du faktisk grueligt fejl. Jeg kan rigtigt gode lide at lære fra mig og give min viden videre til andre. Og jeg har det fantastisk hver gang jeg lærer noget nyt, som min "damp" hjerne desværre har overset i farten.
Jeg kan så have den "defekt" at jeg efter at have set 50 meningsløse indlæg fra din side i ellers gode tråde, at så på et tidspunkt flyder bægeret over. Men det varer kun 8 sekunder, så er der plads igen.
Når vi nu er ved det, så skal det da også nævnes, at disse "meningsløse" indlæg fra dig og en anden, faktisk er med til at jeg læser færre tråde, da jeg ikke orker at skulle igennem alle ligegyldighederne.
Jeg kunne så vælge at blive væk fra Amino, men det vil jeg ikke, da jeg faktisk mener der er nogle personer herinde som jeg dels lærer en del af. og som med konsensius i deres indlæg netop bringer værdi til Amino. Og det mener jeg faktisk mere er ånden på Amino end de meningsløse indlæg.
Thomas, nu kender du mig ikke, men jeg kan garantere dig for at jeg aldrig har brugt mit intellekt eller min intelligens til at nedgøre folk, men jeg indrømmer gerne at jeg siger tingene ligeud og til tider hårdt, men udtalelserne er baseret på handlinger fra dem jeg siger tingene til, og ikke henvendt til deres personlighed, som de så misforstår og tager personligt.