Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor længe tør du vente?

Side 4 ud af 9 (88 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Thomas De Oliveira:
Hvad mener du? det giver ikke mening for mig..

Beklager den direkte tone, men så er det mangel på intelligens, hvis ikke du har evnen til selv at indsætte et "jeg" som jeg ved en fejl udelod.

Og hvis ikke det er det, så er du bare en irriterende pissant, der trænger til ferie.

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 22:30

Lagersalg123 - JEN:
mangel på intelligens

.

Lagersalg123 - JEN:
irriterende pissant

Husk Aminoånden!

Jeg skrev at jeg troede det forholdte sig sådan, det gjorde det jo åbentbart ikke, også har jeg jo lært det, er det ikke det Amino er til for!? Yes

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lagersalg123 - JEN:

Beklager den direkte tone, men så er det mangel på intelligens, hvis ikke du har evnen til selv at indsætte et "jeg" som jeg ved en fejl udelod.

Og hvis ikke det er det, så er du bare en irriterende pissant, der trænger til ferie.

Der er ingen grund til den nedladende tone

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 22:32

Thomas De Oliveira:
Ja det kan vi hurtig blive enige om, som jeg skriver ''useriøs business'' !

Når du nu udfordrer denne "gamle" rotte med din smartass bemærkninger, kan du så ikke lige forklare mig hvad der er useriøst ved det trådstarter gør?

Inden du svarer, så overvej lige følgende:

1. Hvad er en Hollandsk auktion, og hvem har igennem 20 år i Danmark haft stor tilstrøming til sine outlets ved denne type business.

2. Der er gentagne gange skrevet og rådgivet om, at man med god samvittighed kan sænke sine priser i opstarten af en business, for at få referencer så man kommer videre. For mig at se prøver trådstarter det bare på en alternativ måde, frem for bare at baske ud med "webdesign for 999"...

3. Kan du give mig bare 1 god grund til, at trådstarter ikke skulle gøre det HVER måned med f.eks. 5 vindere?

Thomas, du er fremme i skoene, og det skal nok også blive godt for dig, MEN du er NØDT til at lære og lytte, og ikke mindst stoppe med at være dumsmart med dine rettelser.

Kan godt være du nu opretter en tråd "Jeg synes tonen er kedelig i dag"... og så får du lidt reaktioner på det. Men jeg trpr ærligt talt at Amino har bedre af at du bliver rusket lidt i kraven engang imellem så man ikke hele tiden skal se ligegyldige indlæg fra bl.a. dig, som ikke giver nogen værdi for andre end dig og dit pointsystem!

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 22:38

KTJ-Media.dk:
Der er ingen grund til den nedladende tone

Kan godt være, men jeg er ved at være grundig træt af de meningsløse indlæg, og der er nogle mennesker der kun forstår tingene hvis de siges eller skrives på den måde.

Så ind imellem er der desværre behov for den tone for at tingene fiser ind. Er i øvrigt i direkte tråd med den måde Martin Thorborg udtaler sig på i sine podcast når der er noget der er for latterligt!

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 22:39
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Lagersalg123 - JEN:
din smartass bemærkninger

Lagersalg, du skal vist ikke snakke om smartass bemærkninger.

Lagersalg123 - JEN:
mangel på intelligens

.

Lagersalg123 - JEN:
du bare en irriterende pissant

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 22:51

Thomas De Oliveira:
Lagersalg, du skal vist ikke snakke om smartass bemærkninger.

Det er skam bemærkninger der er overvejet og som afspejler kvaliteten af 85% af dine indlæg.

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 22:55

Lagersalg123 - JEN:
Det er skam bemærkninger der er overvejet og som afspejler kvaliteten af 85% af dine indlæg.

Igen, husk nu Aminoånden!

Jeg vil gerne skrive det igen hvis ikke du forstår det =

Thomas De Oliveira:

Jeg skrev at jeg troede det forholdte sig sådan, det gjorde det jo åbentbart ikke, også har jeg jo lært det, er det ikke det Amino er til for!? Yes

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:56

Lagersalg123 - JEN:

Kan godt være, men jeg er ved at være grundig træt af de meningsløse indlæg, og der er nogle mennesker der kun forstår tingene hvis de siges eller skrives på den måde.

Så ind imellem er der desværre behov for den tone for at tingene fiser ind. Er i øvrigt i direkte tråd med den måde Martin Thorborg udtaler sig på i sine podcast når der er noget der er for latterligt!

Martin er bossen, så han må jo alt Wink

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 22:58

Thomas De Oliveira:

Lagersalg123 - JEN:

Igen, husk nu Aminoånden!

Jeg vil gerne skrive det igen hvis ikke du forstår det =

Thomas De Oliveira:

Han har jo i bund og grund ret. I stedet for at gøre at stor nummer ud af det, kunne du jo bare skrive. "Fair nok, jeg lavede en fejl. Det er jeg sgu ked af."

Med venlig hilsen

Bastian

Side 4 ud af 9 (88 indlæg)