Ja det kan vi hurtig blive enige om, som jeg skriver ''useriøs business'' !
Når du nu udfordrer denne "gamle" rotte med din smartass bemærkninger, kan du så ikke lige forklare mig hvad der er useriøst ved det trådstarter gør?
Inden du svarer, så overvej lige følgende:
1. Hvad er en Hollandsk auktion, og hvem har igennem 20 år i Danmark haft stor tilstrøming til sine outlets ved denne type business.
2. Der er gentagne gange skrevet og rådgivet om, at man med god samvittighed kan sænke sine priser i opstarten af en business, for at få referencer så man kommer videre. For mig at se prøver trådstarter det bare på en alternativ måde, frem for bare at baske ud med "webdesign for 999"...
3. Kan du give mig bare 1 god grund til, at trådstarter ikke skulle gøre det HVER måned med f.eks. 5 vindere?
Thomas, du er fremme i skoene, og det skal nok også blive godt for dig, MEN du er NØDT til at lære og lytte, og ikke mindst stoppe med at være dumsmart med dine rettelser.
Kan godt være du nu opretter en tråd "Jeg synes tonen er kedelig i dag"... og så får du lidt reaktioner på det. Men jeg trpr ærligt talt at Amino har bedre af at du bliver rusket lidt i kraven engang imellem så man ikke hele tiden skal se ligegyldige indlæg fra bl.a. dig, som ikke giver nogen værdi for andre end dig og dit pointsystem!