Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor længe tør du vente?

Side 3 ud af 9 (88 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Thomas De Oliveira:
Og jeg tror faktisk heller ikke det er helt lovligt ifølge markedføringsloven Confused

Jeg har ikke givet dig den, selv om du fortjener den. Dit indlæg i denne tråd giver ingen mening, og du udtaler dig om noget du helt tydeligt ikke har forstand på Smile

Køb ren argan olie her

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 22:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

køb et + medlemskab hvis du bliver for nysgerrig Smile

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:02

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 22:04

Lagersalg123 - JEN:

Thomas De Oliveira:
Og jeg tror faktisk heller ikke det er helt lovligt ifølge markedføringsloven Confused

Jeg har ikke givet dig den, selv om du fortjener den. Dit indlæg i denne tråd giver ingen mening, og du udtaler dig om noget du helt tydeligt ikke har forstand på Smile

Jeg udtaler mig om noget jeg tror som jeg også skriver..

Thomas De Oliveira:
Og jeg tror faktisk heller ikke det er helt lovligt ifølge markedføringsloven

Men lad det nu ligge..

Forsat god aften

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 22:06

Anders Christensen:

Jesper Laugesen:

køb et + medlemskab hvis du bliver for nysgerrig Smile

Og det kan man gøre her : http://www.amino.dk/plus/

Når tiden er den rette Yes

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas, jeg kan overhovedet ikke se hvorfor, at det ikke skulle være lovligt ifølge Markedsføringsloven at blive ved med at sætte prisen ned. Det er vel udbyders egen beslutning. Hvem skulle det skade?

At det så virker ret pinligt og meget desperat at poste det ene indlæg efter det andet, hvor man bliver ved med at sætte prisen ned, dét kan vi hurtigt blive enige om.

Jeg tror, at der er tale om nogle meget unge "forretningsfolk" her, som på det kraftigste trænger til at sætte sig ned og tænke deres forretning igennem.

Det bærer det her i hvert fald præg af:

"Nu sætter vi priserne helt i bund, og nej bare rolig Michael det er ikke fordi vi ikke kan levere vareren Wink"

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Thomas De Oliveira:
Men lad det nu ligge..

Nej, jeg synes faktisk det er ok at du får at vide når du skriver meningsløse indlæg der bare fylder og ikke giver mening. Hvis du vil skrive noget du tror...så gør det efter du har tilegnet dig viden om tingene istedet.

Idet markedsføringsloven er en kompleks lov, så er der en ud af 10.000 unge på din alder der har hørt om den. Der er 1 ud af 100.000 der har læst noget af den. Men ingen af de 100.000 har forudsætning for at forstå indholdet i en alder af 14 år, og i 99 ud af 100 tilfælde, der vil fortolkningen være forkert.

Og grunden til jeg skriver dette er, at det til tider i en debat er belastende at læse indlæg fra dig og andre som ikke giver mening, og som bare er " ja det synes også Yes"

Og ofte så "tuder" I over de stjerne I får for meningsløse indlæg.

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 22:16

Thomas, jeg kan overhovedet ikke se hvorfor, at det ikke skulle være lovligt ifølge Markedsføringsloven at blive ved med at sætte prisen ned. Det er vel udbyders egen beslutning. Hvem skulle det skade?

Nej, jeg skriver også ''tror'' og jeg troede så forkert..

TT Tekstforfatter:

At det så virker ret pinligt og meget desperat at poste det ene indlæg efter det andet, hvor man bliver ved med at sætte prisen ned, det er bestemt pinligt, dét kan vi hurtigt blive enige om.

Jeg tror, at der er tale om nogle meget unge "forretningsfolk" her, som på det kraftigste trænger til at sætte sig ned og tænke deres forretning igennem.

Det bærer det her i hvert fald præg af:

"Nu sætter vi priserne helt i bund, og nej bare rolig Michael det er ikke fordi vi ikke kan levere vareren Wink"

Ja det kan vi hurtig blive enige om, som jeg skriver ''useriøs business'' !

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 22:19
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Lagersalg123 - JEN:

Og grunden til jeg skriver dette er, at det til tider i en debat er belastende at læse indlæg fra dig og andre som ikke giver mening, og som bare er " ja det synes også Yes"

Hvad mener du? det giver ikke mening for mig..

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 22:20

Som sagt før er det tre løsninger Web Light, Medium og Heavy som der er nævnt og grunden til at jeg har valgt at sænke priserne er fordi vi fra 1. maj lukker den nuværende hjemmeside og kommer med en splinter ny og derved også siger farvel til de tre pakker. 

Der har været en del udgifter forbundet med at udvilkle disse pakker og jeg ønsker blot at sænke tabet herpå eftersom jeg har valgt at lukke dem til andre fordele Smile

Forstår ikke i ikke læser indlægende før i kaster rundt med søforklaringer og beskyldninger om unge iværksættere og uprofessionel fremgangsmåde. Der er hverken noget skjult eller noget ondt ment i mit tilbud, ønsker blot at tjene mine udgifter på programmør og designer team hjem inden jeg fravælger de tre produkter.

og Michael: tag dig nu sammen og læs hvad jeg har skrevet til dig i stedet for at fyrer det samme af. Det er jo klart at vi stadig ikke har referencer og ikke udvikler på vores nuværende side når der kommer en ny hjemmeside 1. maj. 

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Side 3 ud af 9 (88 indlæg)