Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke program er denne website lavet i, hvor hvad er prisen mon ?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Pattaya, Thailand
Tilmeldt 21. Jan 10
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

www.tailorstore.dk

Linket ovenover er et skjorte fima (fra sverige med dk site), men hvad jeg nok må tilstå har den fedeste hjemmeside jeg nogensinde har set for hvad angår valg af farver / stil i skjorten.

Ideen er at de viser et billede af en computergenereret skjorte, og hvis du gerne vil vælge farve, krave eller lomme form osv..  kan du ændringerne ske med det samme i et konstant nillede der vises til venstre på skærmen.

Jeg vil gerne lave noget tilsvarende til mit firma som hovedsaligt sælger jakkesæt. Jeg har mange mulige kunder som kommer til mit site men der forsvinder pga de ikke kan finde ud sitet.

Jeg tror seriøst jeg kunne lave 100-300.000,-kr profit pr mnd hvis jeg havde en lign hjemmeside.

Jeg vil blot gerne vide hvor meget en sådan side koster, og hvad den er lavet i ?

Håber nogen kan hjælpe mig ;-)

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 15:30

Det ligner Magento - du kan få sådan en side for 8000-10.000 kr

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 15:33

Lasse:

Ja det var billigt nok lige billigt nok - prøv at de deres "konfigurator" og ordrebehandling :-D 

/Søren

Ps. Har købt hos dem.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 15:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kaffe & Co:

Lasse:

Ja det var billigt nok lige billigt nok - prøv at de deres "konfigurator" og ordrebehandling :-D 

Ah, der skal nok være nogen her på Amino der tilbyder at lave det for 1500 kroner hvis han venter lidt :-)

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  . Skrevet kl. 16:05

Kaffe & Co:

Lasse:

/Søren

Ps. Har købt hos dem.

Måske fejl formuleret mig, jeg mente selve webshoppen, deres "konfigurator" koster nok lidt mere Smile

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Pattaya, Thailand
Tilmeldt 21. Jan 10
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 16:09

Jeg ved ike noget om noget af dette. Jeg kunne blot godt tænke mig at finde prisen på det program der laver det billde så jeg kan have en mand i min website der skifter skjorter, stilart osv dageen lang ;-) Jeg tror dog jeg ikke kna blande det program sammen med min nuværende webshop så må lave en ny. Folk kan ikke finde ud af mit site, selv om jeg syntes det er ret simpelt. Men sådan er det nok tit. Men min svigermor og min mor kan nu gpdt find ud af det, så thorborg reglen er idet mindste opfyldt. jeg tror bare jeg kan 5-10 doble min omsætning hvis jeg har et lækkert og meget nemt site som deres.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 16:13

Kenny ZenTailor.net:

Jeg tror seriøst jeg kunne lave 100-300.000,-kr profit pr mnd hvis jeg havde en lign hjemmeside.

Hvis du kan lave så meget profil pr mdr, er det så ikke totalt lige meget, hvad den er kode i og om det koster 1 mio kr. at få det kodet???

Det er da bare med at finde et firma hurtigst muligt og få dem til at kode det.

Alternativt kunne du jo skrive til firmaet og spørge dem - evt hør om du må købe kodningen af dem. Så er du sikker på at få det helt korrekte svar (hvis de gider svare).

Mvh

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:14

Hej Kenny

Det er godt nok en fed shop, du har fundet der! Det er oplagt at det er den måde, man skal købe sine skjorter på!

Jeg kan ikke umiddelbart se, hvad shoppen er lavet i, men mit gæt ville helt klart være at selve skjorte konfiguratoren er specielt udviklet!

Det betyder også, at det formendtligt har kostet en del af få udviklet, og så godt som den virker ville jeg gætte på at den er udviklet over flere omgange. Man har højst sandsynligt, lavet flere versioner, som er forbedret ud fra kunde feedback og site analyse.

Rent teknisk, er der flere veje at gå. Den sværeste del af projekter, er helt klart 3D renderingen af skjorter, eller i dit tilfælde jakkesæt. Overordnet set kan den løses, enten ved at lade Flash stå for 3D renderingen, eller serveren. Hvis man vælger at det er Flash, der står for renderingen, vi man sandsynligvis bruge Papervision teknologi eller lignende.
På serversiden har Microsoft .Net  en motor, der kan generer den slags 3D billeder. Begge løsningsmodeller har fordele og ulemper. Det ser ud til, at man har valgt at serveren, står for renderingen på Tailor Store.

Det ville være en rigtigt spændende og udfordrende opgave, som jeg hellere end gerne vil give et bud på. Men umiddelbart ville jeg tro at prisen ville lande et sted imellem 100.000 og 200.000. Så de beløb må helst ikke skræmme dig.

Der er en del kompetencer, der skal involveres, hvis det skal fungerer optimalt, der skal bruges en der kan lave 3D modeller af jakkesættene, en der kan kode Flash/Flex og en der har styr på selve shoppen. I EasyFlow er vi faktisk, så heldige at dele kontor med, et design bureau, som har en 3D mand. Vi har også lige fået en Flash/Flex mand, og ja shop delen, har vi jo længe kunne tage os af. Så vi kan helt klart stille med det rigtigt hold, til opgaven.

Hvis du er interesseret i, at høre mere er du velkommen til ringe til mig på 70 70 26 26 (Indenfor normal arbejdstid) eller skrive en mail til mig på plu(at)easyflow.dk.

Som sagt det er en super spændende opgave, og hvis du beslutter dig for at sætte den igang, vil vi meget gerne tages i betragtning.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  . Skrevet kl. 16:15

"Konfiguratoren" kan laves "simpelt" du laver en knap for hver mulighed og et billede som skifter efter valgt funktion.
Så når folk trykker på den funktion skifter det store billedet, men med flere muligheder, skal du gange de antal billeder den kan skifte til.

Så det ender med vildt mange billeder der skal tages.

Fra Viby Sjælland
Tilmeldt 11. Mar 10
Indlæg ialt: 133
Fra  RiderShop Skrevet kl. 16:21

Hej Kenny

Du har helt ret... super finesse, at kunne se det færdige resultat ved hvert tilvalg...

Hvis .... når du får det på din side, så er der lige en detalje (fejl) på deres som du ikke må tage med: prøv at foretage en masse forskellige valg, jeg var nået dertil hvor jeg ville have et broderi på lommen, jeg skrev forkert og ville slette - jeg trykkede backspace... og wupti, så var jeg på forsiden... ups ikke noget salg til mig, gad ikke at starte forfra Wink

Men en super duper ting, som jeg absolut kan se potentiale for på din side

Mange hilsner

Reno

RiderShop - Online webbutik til dig som mangler kvalitets rideudstyr til fornuftige priser

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)