3-5 Amerikanske leads - hver dag. Disse leads har udfyldt et skema om at blive kontaktet og har besvaret at de ønsker at invistere mellem $250 og $1000. Leadsne er helt friske og aldrig mere end 24 timer gamle. De venter bare på dit opkald.
Regning for opkald til USA betalt på forhånd.
Du har mulighed for at tilbyde personer der bliver signed op, 3-5 amerikanske leads om dagen, samt egen hjemmeside på engelsk.
Du er forberedt på at ringe på skæve tidspunkter for at imødekomme leads ønsker om kontakt tidspunkt.
Du ønsker at udbygge din forretning og have succes i vores struktur.
Du bestemmer selv om du vil modtage de $25-$150 dollars som nye signups indbringer. Dette kræver dog køb af produkter hver 2. måned til en værdi af $110 dollars. Om dette ønskes eller ej, skal stå i din "ansøgning".
Vores produkter og compensations plan kan ses på www.xocolovers.com.
Kan du uddybe dit svar lidt? Ikke at jeg selv overvejer det, men når der bruges ord som fup og svindel, så syntes jeg det bør forklares - selvom MLM/NM på Amino jo stort set er fyord.
Jeg tror du har ret, Simon - du søger efter en meget unik person, der kan holde dampen oppe og blive ved med at synes, det er sjovt at ringe til amerikanske leads på skæve tidspunkter for en position i Xocai. Håber det lykkedes for dig - held og lykke med det.
Har i øvrigt smagt chokoladen, som smager ganske fortrinligt. Hvor vidt det er sundt, er jeg nok mere skeptisk over for, men smagen er god.
Jeg tror du har ret, Simon - du søger efter en meget unik person, der kan holde dampen oppe og blive ved med at synes, det er sjovt at ringe til amerikanske leads på skæve tidspunkter for en position i Xocai. Håber det lykkedes for dig - held og lykke med det.
Har i øvrigt smagt chokoladen, som smager ganske fortrinligt. Hvor vidt det er sundt, er jeg nok mere skeptisk over for, men smagen er god.
God vind i det store udland.
mvh, Lasse Borg.
Tusind tak Lasse. Mørk chokolade er jo generelt "sundt", forstå mig ret. I vores produkter er den bare udvundet en smule anderledes og ikke tilsat alm hvid sukker osv. Chokolade bliver aldrig sundt, som i fisk og spinat er sundt, men har nogle gode egenskaber.
Jeg er glad for at du kan lide smagen af vores chokolade. Det gir altid en sælger et smil på læben ;)