Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Perfekt engelsk-talende telefon haj søges til gratis position i netværk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Fra  Dan-net.dk Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har et unikt tilbud til een unik person.

Det jeg tilbyder:

• En fuldstændig gratis position i vores struktur
  • Produkter til 1 måneds brug. Værdi 600kr.
  • 3-5 Amerikanske leads - hver dag. Disse leads har udfyldt et skema om at blive kontaktet og har besvaret at de ønsker at invistere mellem $250 og $1000. Leadsne er helt friske og aldrig mere end 24 timer gamle. De venter bare på dit opkald.
  • Regning for opkald til USA betalt på forhånd.
  • Du har mulighed for at tilbyde personer der bliver signed op, 3-5 amerikanske leads om dagen, samt egen hjemmeside på engelsk.

Det jeg kræver:

• Du har erfaring indenfor Network Marketing
  • Dit engelske er nær perfekt
  • Du er forberedt på at ringe på skæve tidspunkter for at imødekomme leads ønsker om kontakt tidspunkt.
  • Du ønsker at udbygge din forretning og have succes i vores struktur.

Du bestemmer selv om du vil modtage de $25-$150 dollars som nye signups indbringer. Dette kræver dog køb af produkter hver 2. måned til en værdi af $110 dollars. Om dette ønskes eller ej, skal stå i din "ansøgning".

Vores produkter og compensations plan kan ses på www.xocolovers.com.

Spørgsmål og ansøgninger til simon@xocolovers.dk / PM

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Venligst,
Simon Thomassen

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 21:58

Yes

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 22:03

Thomas Lybek:

Yes

Du er jo medejer??

Men, har I noget i gang i Danmark endnu? Synes jeg hørt om jer, men aldrig smagt chokoladen... 

Fra København
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 22:04

Fup chokoladen er på banen igen.

Jeg har været der, det er ren svindel

Tilmeldt 7. Mar 10
Fra  Dan-net.dk Skrevet kl. 22:06

Klaus Andersen:

Fup chokoladen er på banen igen.

Jeg har været der, det er ren svindel

Hvad mener du Klaus?

Der er ikke noget fup over vores chokolade - Jeg spiser den selv hver dag.

Tilmeldt 7. Mar 10
Fra  Dan-net.dk Skrevet kl. 22:08

Simon:
Men, har I noget i gang i Danmark endnu? Synes jeg hørt om jer, men aldrig smagt chokoladen... 

Ja vi har godt gang i Danmark. Derfor vil vi gerne udover grænserne og udvide forretningen så meget så muligt :)

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 23:26

Hej Klaus

Kan du uddybe dit svar lidt? Ikke at jeg selv overvejer det, men når der bruges ord som fup og svindel, så syntes jeg det bør forklares - selvom MLM/NM på Amino jo stort set er fyord. 

Mvh.

Martin

Fra Køge
Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 23:35

Jeg tror du har ret, Simon - du søger efter en meget unik person, der kan holde dampen oppe og blive ved med at synes, det er sjovt at ringe til amerikanske leads på skæve tidspunkter for en position i Xocai. Håber det lykkedes for dig - held og lykke med det.

Har i øvrigt smagt chokoladen, som smager ganske fortrinligt. Hvor vidt det er sundt, er jeg nok mere skeptisk over for, men smagen er god.

God vind i det store udland.

mvh, Lasse Borg.

http://www.facebook.com/lasse.borg1

Tilmeldt 7. Mar 10
Fra  Dan-net.dk Skrevet kl. 00:14

Lasse:

Jeg tror du har ret, Simon - du søger efter en meget unik person, der kan holde dampen oppe og blive ved med at synes, det er sjovt at ringe til amerikanske leads på skæve tidspunkter for en position i Xocai. Håber det lykkedes for dig - held og lykke med det.

Har i øvrigt smagt chokoladen, som smager ganske fortrinligt. Hvor vidt det er sundt, er jeg nok mere skeptisk over for, men smagen er god.

God vind i det store udland.

mvh, Lasse Borg.

Tusind tak Lasse.
Mørk chokolade er jo generelt "sundt", forstå mig ret. I vores produkter er den bare udvundet en smule anderledes og ikke tilsat alm hvid sukker osv.
Chokolade bliver aldrig sundt, som i fisk og spinat er sundt, men har nogle gode egenskaber.

Jeg er glad for at du kan lide smagen af vores chokolade. Det gir altid en sælger et smil på læben ;)

Go' aften

Tilmeldt 7. Mar 10
Fra  Dan-net.dk Skrevet kl. 20:32

Tak for mailsne allesammen, vi har fundet den rette person og leder ikke efter flere til dette tilbud.

Der er selvfølgelig altid åbent for nye medlemmer der vil betale selv :)

Go' aften,

Simon

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)