Hvem er den mest populære person på Amino?
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Kaster med stjerner efter indlæg jeg bedømmer og ikke ved alle indlæg hos dem jeg ikke kan li.
Nogen sætter bare en stjerne hver gang, se f.eks som Thomas her i tråden. Han får rigtig mange stjerner af de dårlige og det er ved helt alm. indlæg.
Mikkel
Hvis jeg gerne vil rate dit indlæg med 5 stjerner hvordan gør jeg det så. Du skrev at jeg skulle føre musen hen over stjernene og klikke.
Der er ingen stjerne på dette indlæg http://bildr.no/view/623259 - jeg kan føre min mus henover.
Svar
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Thomas Lybek
Skrevet
07-04-2010 kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Nogen sætter bare en stjerne hver gang, se f.eks som Thomas her i tråden. Han får rigtig mange stjerner af de dårlige og det er ved helt alm. indlæg.
Nu gik jeg helt i panik og bladrer efter de dårlige stjerne ;)
Svar
Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.
Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Stjernerne er en lidt sjov ting. Dem der virkelig er på herrens mark, og modtager god hjælp ved ikke hvordan de skal afgive stjerner, og dem der godt ved det giver næsten altid kun 1 stjerne eller 5 stjerner.
Så er det en slags balanceskål hvor folk giver 5 og 1 stjerner for at veje stemmerne de andre har givet op, hvis de føler at de andre har bedømt forkert. Undtagen plusserne - de kan som sagt se hvem der bedømmer dem.
Egentligt en sjov og fed ting med sådan en tråd her - så har folk da en mulighed for at sige tak til dem de ikke når at sige tak til til hverdag. For mit vedkommende er der en del som jeg ofte støder på, som er med til at gøre debatten sjovere (folk ved nok godt om jeg taler om dem) Tak til alle jer derude!
Svar
Tilmeldt 10. Nov 09
slettet_bruger
Skrevet
07-04-2010 kl. 23:39
Svar
Hej Michael
Det lyder underligt.
Du burde kunne trykke på stjernerne, så skal du nok hive fat i moderator..
Det burde være op på stjernerne, klikke på det ønskede antal
Mikkel
Svar
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
He he hvorfor dog det?
De er blevet bedre (stjernerne) efter mange kloge Amino 'er har set det forkerte i at give 1 stjerne!
Svar
Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Thomas Lybek
Skrevet
07-04-2010 kl. 23:43
Svar
He he hvorfor dog det?
De er blevet bedre (stjernerne) efter mange kloge Amino'er har set det forkerte i at give 1 stjerne!
Wooohooo... Så hopper jeg lige ud af fare zonen igen ;)
Svar
Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.
Tilmeldt 10. Nov 09
slettet_bruger
Skrevet
07-04-2010 kl. 23:43
Svar
Jeg bruger for det meste en stjernekaster..Der kommer altid mange ud, op til 5 skud
Mikkel
Svar
Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Thomas Lybek
Skrevet
07-04-2010 kl. 23:44
Svar
Jeg bruger for det meste en stjernekaster..Der kommer altid mange ud, op til 5 skud
Mikkel
Svar
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
He he hvorfor dog det?
De er blevet bedre (stjernerne) efter mange kloge Amino'er har set det forkerte i at give 1 stjerne!
Wooohooo... Så hopper jeg lige ud af fare zonen igen ;)
Nårh, du troede det var dig
Svar
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08