Jeg bruger for det meste en stjernekaster..Der kommer altid mange ud, op til 5 skud
Mikkel |
MikkelFriis:Jeg bruger for det meste en stjernekaster..Der kommer altid mange ud, op til 5 skud
Mikkel
Jeg bruger for det meste en stjernekaster..Der kommer altid mange ud, op til 5 skud
Mikkel |
|
Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.
Nårh, du troede det var dig |
Hr. Olsen, du er er for ung til at stemme. Din profil skal være 3måneder før du opnår stemmeret på Amino... Med venlig hilsen |
Skal man ikke også have 80% i sin profil? |
Nej, de 80% i profilen er et krav for at din profilside bliver tilgængelig for alle, heriblandt Google. |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Tit er det de mest negativ der giver en stjerner , jo selvfølgelige poster man lidt flere indlæg vis man får en stjerne , da man synes det er uretfærdigt givet normalt , man giver normalt 5 stjerer til indlæg der rimelige god og de indlæg der , er direkte person angreb anmelder man da for der hjælper en stjerne ikke . hvis en man synes har skrevet noget forkert kommentar man hvorfor i stedet for dette stjerner , for reelt kan jeg ikke jeg ikke bruge en giver en stjerne til noget som helst , ud det giver mig ud over det ødelægger mit humør lidt og en fem stjerne bliver jeg glad for stjerner er for at give glæder til hinanden dette forum er for at hjælpe hinanden og sprede glæde |
Jeg kan ikke trykke eller oprette nogen stjerner. Det er sgu da vildt dårligt, fuck hvor er dette forum-board dårligt lavet når man tænker over det. |
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Man skal vidste have været aktiv på forummet i 3 måneder mener , for at kunne give stjerner Med vi alle giver vidste 5 stjerner for at sprede glæde 1 stjerner er kun dem der ønsker ikke kommentar hvorfor forkert , for direkte person angreb anmelder man da , ingen kan bruge 1 stjerner til noget noget som helst , man skriver en kommentar hvorfor man er uenig , for dette forum er for at hjælpe hinanden og sprede glæde til hinanden I stedet for at give en stjerner skriver man kommentar , hvorfor forkert så kan man lære af sine fejl og starte en debat og lære endnu |
Nårh okay. |