Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem er den mest populære person på Amino?

Side 7 ud af 12 (118 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

MikkelFriis:

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Og hvordan er det lige man sender kan give disse stjerner og karma-point til folk. Det har faktisk været lidt af en gåde for mig i et godt stykke tid, men har aldrig taget mig sammen til at oprettet et spørgsmål om det.

Hej Michael

Når du fører musen over andres stjerner kan du se de begynder at lyse, du vælger så antal stjerner og klikker.

Så er der afgivet stjerner.

Det forstår jeg ikke meget af ( har forsøgt at gøre som du har beskrevet ). Det kan måske være at jeg bruger en forkert browser / version.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:21

MikkelFriis:

Ravn:

Undskyld med hvad er det dog for et teenageagtigt spørgsmål!  Mit bekendt er dette et iværksætter site og ikke nogen børnehave.

Man skulle tro det var en børnehave herinde nogen gange, med alle de personlige angreb der kommer!.

Folk ser sig sure på andre og sviner dem og kaster små stjerner efter hinanden.

Synes da det kunne være lækkert og vide dette..

Men folk tør ikke konfrontere andre direkte, men gør det via stjerner, det er barnligt

Mikkel

Hvorfor gør du det så selv ?

"Kaster" med stjerner

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:24

Kaster med stjerner efter indlæg jeg bedømmer og ikke ved alle indlæg hos dem jeg ikke kan li.

Nogen sætter bare en stjerne hver gang, se f.eks som Thomas her i tråden. Han får rigtig mange stjerner af de dårlige og det er ved helt alm. indlæg.

Mikkel

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 23:31