Og hvordan er det lige man sender kan give disse stjerner og karma-point til folk. Det har faktisk været lidt af en gåde for mig i et godt stykke tid, men har aldrig taget mig sammen til at oprettet et spørgsmål om det.
Hej Michael
Når du fører musen over andres stjerner kan du se de begynder at lyse, du vælger så antal stjerner og klikker.
Så er der afgivet stjerner.
Det forstår jeg ikke meget af ( har forsøgt at gøre som du har beskrevet ). Det kan måske være at jeg bruger en forkert browser / version.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Når man skal kaste med stjerner efter folk syntes jeg det er vigtigt det bliver gjort med ''stil'' og en mening bag, hvis ikke det er tilfælet synes jeg det er fuldstændig useriøst og plat..
Jeg får mange dårlige stjerne for at sige min mening som ung iværksætter det er der åbentbart nogle som ikke kan ''tåle'' derfor smider de 1 stjerne efter mig og ved i hvad jeg tænker? - jamen fuck ham, hvis det er hans målsætning i livet, når han ikke langt.
Stjernerne er en lidt sjov ting. Dem der virkelig er på herrens mark, og modtager god hjælp ved ikke hvordan de skal afgive stjerner, og dem der godt ved det giver næsten altid kun 1 stjerne eller 5 stjerner.
Så er det en slags balanceskål hvor folk giver 5 og 1 stjerner for at veje stemmerne de andre har givet op, hvis de føler at de andre har bedømt forkert. Undtagen plusserne - de kan som sagt se hvem der bedømmer dem.
Egentligt en sjov og fed ting med sådan en tråd her - så har folk da en mulighed for at sige tak til dem de ikke når at sige tak til til hverdag. For mit vedkommende er der en del som jeg ofte støder på, som er med til at gøre debatten sjovere (folk ved nok godt om jeg taler om dem) Tak til alle jer derude!