Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem er den mest populære person på Amino?

Side 7 ud af 12 (118 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

MikkelFriis:

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Og hvordan er det lige man sender kan give disse stjerner og karma-point til folk. Det har faktisk været lidt af en gåde for mig i et godt stykke tid, men har aldrig taget mig sammen til at oprettet et spørgsmål om det.

Hej Michael

Når du fører musen over andres stjerner kan du se de begynder at lyse, du vælger så antal stjerner og klikker.

Så er der afgivet stjerner.

Det forstår jeg ikke meget af ( har forsøgt at gøre som du har beskrevet ). Det kan måske være at jeg bruger en forkert browser / version.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:21

MikkelFriis:

Ravn:

Undskyld med hvad er det dog for et teenageagtigt spørgsmål!  Mit bekendt er dette et iværksætter site og ikke nogen børnehave.

Man skulle tro det var en børnehave herinde nogen gange, med alle de personlige angreb der kommer!.

Folk ser sig sure på andre og sviner dem og kaster små stjerner efter hinanden.

Synes da det kunne være lækkert og vide dette..

Men folk tør ikke konfrontere andre direkte, men gør det via stjerner, det er barnligt

Mikkel

Hvorfor gør du det så selv ?

"Kaster" med stjerner

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:24

Kaster med stjerner efter indlæg jeg bedømmer og ikke ved alle indlæg hos dem jeg ikke kan li.

Nogen sætter bare en stjerne hver gang, se f.eks som Thomas her i tråden. Han får rigtig mange stjerner af de dårlige og det er ved helt alm. indlæg.

Mikkel

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 23:31

Når man skal kaste med stjerner efter folk syntes jeg det er vigtigt det bliver gjort med ''stil'' og en mening bag, hvis ikke det er tilfælet synes jeg det er fuldstændig useriøst og plat..

Jeg får mange dårlige stjerne for at sige min mening som ung iværksætter det er der åbentbart nogle som ikke kan ''tåle'' derfor smider de 1 stjerne efter mig og ved i hvad jeg tænker? - jamen fuck ham, hvis det er hans målsætning i livet, når han ikke langt.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 23:35
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

MikkelFriis:

Kaster med stjerner efter indlæg jeg bedømmer og ikke ved alle indlæg hos dem jeg ikke kan li.

Nogen sætter bare en stjerne hver gang, se f.eks som Thomas her i tråden. Han får rigtig mange stjerner af de dårlige og det er ved helt alm. indlæg.

Mikkel

Hvis jeg gerne vil rate dit indlæg med 5 stjerner hvordan gør jeg det så. Du skrev at jeg skulle føre musen hen over stjernene og klikke.

Der er ingen stjerne på dette indlæg http://bildr.no/view/623259 - jeg kan føre min mus henover.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 23:36

MikkelFriis:

Nu gik jeg helt i panik og bladrer efter de dårlige stjerne ;)

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 23:39

Stjernerne er en lidt sjov ting. Dem der virkelig er på herrens mark, og modtager god hjælp ved ikke hvordan de skal afgive stjerner, og dem der godt ved det giver næsten altid kun 1 stjerne eller 5 stjerner.

Så er det en slags balanceskål hvor folk giver 5 og 1 stjerner for at veje stemmerne de andre har givet op, hvis de føler at de andre har bedømt forkert. Undtagen plusserne - de kan som sagt se hvem der bedømmer dem.

Egentligt en sjov og fed ting med sådan en tråd her - så har folk da en mulighed for at sige tak til dem de ikke når at sige tak til til hverdag. For mit vedkommende er der en del som jeg ofte støder på, som er med til at gøre debatten sjovere (folk ved nok godt om jeg taler om dem) Tak til alle jer derude!

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:39

Hej Michael

Det lyder underligt.

Du burde kunne trykke på stjernerne, så skal du nok hive fat i moderator..

Det burde være op på stjernerne, klikke på det ønskede antal

Mikkel

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 23:40

Thomas Lybek:

MikkelFriis:

He he hvorfor dog det? Smile

De er blevet bedre (stjernerne) efter mange kloge Amino'er har set det forkerte i at give 1 stjerne!

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 23:43

Thomas De Oliveira:

Thomas Lybek:

MikkelFriis:

He he hvorfor dog det? Smile

De er blevet bedre (stjernerne) efter mange kloge Amino'er har set det forkerte i at give 1 stjerne!

Wooohooo... Så hopper jeg lige ud af fare zonen igen ;)

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Side 7 ud af 12 (118 indlæg)