Vær hilset.
nææ jeg synes bare det er et sjovt forum og deler mine tanker, ikke ensbetydende med jeg vil føre dem ud i livet. Bare bonus og blive synlig oveni hatten.
Jeg syntes også at det er et sjovt forum, jeg fandt faktisk frem til Amino ved at søge på "Jarl Friis Mikkelsen" - han har en god humor, yeah op på "Hop op på Fars hat" - skøn fisse'erne humor faktisk, ikke helt uden grund at tøjmærket "BALL" i hedens gang gik under sloganet "Hop op på Fars boller" - siden dengang er har det ikke rigtigt blevet født rigtige mænd. De fleste "mænd" i dag er kællinger, rent ud sagt, metroseksuelle dimsedutte-dukker, hvor herrer bevars.
Nu kender mange mig jo, nogen for noget godt andre for noget skidt ;-)
Vi elsker dig uanset hvad. Det er godt at holde regnskab med ting, og det lyder som om at du trods alt er rimlig neutrel når det kommer til stykket, hvilket så betyder at du reelt ikke har opnået noget som helst. Du kunne jo lige så godt bare lade være med at gøre noget, så havde du opnået præcis det samme.
En ninja skal være usynlig og lydløs, på den måde får man verdensherredømme, giv aldrig din fjende mulighed for at kigge dig i kortene.
Kinesisk visdomsord. ( hjemlavet )
Jeg skriver hvad jeg tænker og finder rundt om uden og tænke så meget over det.
Skal gerne nå de 3000 indlæg inden 1. maj (gas ik)
Ingen kommentar.