Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem er den mest populære person på Amino?

Side 5 ud af 12 (118 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

MikkelFriis:

Dejligt jeg er synlig....

men de stjerner fortsætter da, fortæl nu hvad problemer er istedet

mikkel

Problemet et at du tror at du kan leve af den synlighed / stjener du får herinde. Jeg ved ikke rigtigt hvad der sker oppe i dit hoved, men det er som om at du tror at hver gang at du får en stjerne så ser du det en 1000-lap der ryger direkte ned i din pengepung.

P.S

Jeg tænker faktisk meget på dig. Jeg tror at du lider af en slags iværksætter-ludomani. Det er ikke for at træde dig over tæerne ( såre din stolthed ) at jeg skriver det i et åbent rum, egentligt er det fordi at jeg regner med at du kan lide denne form for metode.

Hvis jeg tager fejl kan du skælde mig ud på min mobil 41 41 49 99

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 20:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:18

MikkelFriis:

Dejligt jeg er synlig....

men de stjerner fortsætter da, fortæl nu hvad problemer er istedet

mikkel

Problemet et at du tror at du kan leve af den synlighed / stjener du får herinde. Jeg ved ikke rigtigt hvad der sker oppe i dit hoved, men det er som om at du tror at hver gang at du får en stjerne så ser du det en 1000-lap der ryger direkte ned i din pengepung.

P.S

Jeg tænker faktisk meget på dig. Jeg tror at du lider af en slags iværksætter-ludomani. Det er ikke for at træde dig over tæerne ( såre din stolthed ) at jeg skriver det i et åbent rum, egentligt er det fordi at jeg regner med at du kan lide denne form for metode.

Hvis jeg tager fejl kan du skælde mig ud på min mobil 41 41 49 99

<hej.

nææ jeg synes bare det er et sjovt forum og deler mine tanker, ikke ensbetydende med jeg vil føre dem ud i livet. Bare bonus og blive synlig oveni hatten.

Nu kender mange mig jo, nogen for noget godt andre for noget skidt ;-)

Vigtigst jeg er synlig.

Jeg skriver hvad jeg tænker og finder rundt om uden og tænke så meget over det.

Skal gerne nå de 3000 indlæg inden 1. maj (gas ik)

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 22:24

MikkelFriis:

<hej.

Vær hilset.

MikkelFriis:

nææ jeg synes bare det er et sjovt forum og deler mine tanker, ikke ensbetydende med jeg vil føre dem ud i livet. Bare bonus og blive synlig oveni hatten.

Jeg syntes også at det er et sjovt forum, jeg fandt faktisk frem til Amino ved at søge på "Jarl Friis Mikkelsen" - han har en god humor,  yeah op på "Hop op på Fars hat" - skøn fisse'erne humor faktisk, ikke helt uden grund at tøjmærket "BALL" i hedens gang gik under sloganet "Hop op på Fars boller" - siden dengang er har det ikke rigtigt blevet født rigtige mænd. De fleste "mænd" i dag er kællinger, rent ud sagt, metroseksuelle dimsedutte-dukker, hvor herrer bevars.

MikkelFriis:

Nu kender mange mig jo, nogen for noget godt andre for noget skidt ;-)

Vi elsker dig uanset hvad. Det er godt at holde regnskab med ting, og det lyder som om at du trods alt er rimlig neutrel når det kommer til stykket, hvilket så betyder at du reelt ikke har opnået noget som helst. Du kunne jo lige så godt bare lade være med at gøre noget, så havde du opnået præcis det samme.

MikkelFriis:

Vigtigst jeg er synlig.

En ninja skal være usynlig og lydløs, på den måde får man verdensherredømme, giv aldrig din fjende mulighed for at kigge dig i kortene.

Kinesisk visdomsord. ( hjemlavet )

MikkelFriis:

Jeg skriver hvad jeg tænker og finder rundt om uden og tænke så meget over det.

Skal gerne nå de 3000 indlæg inden 1. maj (gas ik)

Ingen kommentar.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 22:35

bukker pænt

Hmm det jeg har fået udad det:

En masse tlf samtaler med medaminoer

En del netværk

En del samarbejdsprtnere

Så kun positivt og lidt dårlig karma stjerner 

Alt i Alt Yes

Tak amino

Mikkel

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 22:57

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 22:59

Hmm, hvis jeg lige må spørge dumt, hvad er det for nogle stjerner, I kaster med?Big Smile

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 23:01

Hej Louise

De 5 stjerner der nu lyser ved dit indlæg :-)

Mikkel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:04

Louise L:

Hmm, hvis jeg lige må spørge dumt, hvad er det for nogle stjerner, I kaster med?Big Smile

Forklaring: Amino-junkierne herinde, er i større eller mindre grad afhængige af et såkaldt "Stjerne-fix". De har simpelthen brug for at få et klap på skulderen, i form af plus-stjerner, så tit som overhovedet muligt, for at styrke deres ego eller sådan noget - eller føle sig værdsat herinde, det gør jeg i hvert fald.

Du kan måske ikke se stjernerne endnu, fordi du er ret 'ny'.

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 23:04

MikkelFriis:

Hej Louise

De 5 stjerner der nu lyser ved dit indlæg :-)

Mikkel

Godt svar ;)

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Side 5 ud af 12 (118 indlæg)