Jeg har arbejdet med mange forskellige CMS´er, men WebsiteBaker CMS er nok det nemmeste jeg har set. Selv MIN mormor på 80 år ville kunne finde ud af det :)
Start med wordpress og du vil aldrig have andet :)
Det er gratis og super let at komme igang med, der er et godt support forum på dansk, og så har du tusindvis af udvidelses muligheder, i form af plugins mm.
Du kan komme rigtig langt for små penge med wordpress.
Find f.eks en skabelon lige her til omkring 200 kr. upload wordpress til dit webhotel, og du er kørende.
Efter at havde arbejdet med forskellige CMS systemer, deriblandt Joomla, Drupal, Typo3 og Umbraco, kan jeg vitterligt anbefale SiteMagic. Det er nemt at bruge, funktionelt og af høj kvalitet.
Prøv det, og se selv hvad det kan!
Jeg er ikke nørd, måske lidt som din mormor, vi havde noget som er nemt at bruge, unden behov for skulle bruge tid på at lære alt om et CMS.
Har været ved at se lidt på WP og har også opsat det på en af mine sider, men med det jeg skal bruge det til, så er det ikke optimalt. Der er alt for mange funktioner og muligheder.
Var lige hurtig inde og tjekke SiteMagic ud og det virker faktisk til at være ret godt. Er det jeres eget system eller samarbejder i bare med dem?
Hmm.. Kan være jeg skal have en snak med en WP ekspert. For jeg har selv en hel alm. version af WP på en hjemmeside og det kan alt for meget og er alt for avanceret.
Er det muligt i WP, at lave 2 admin? Sådan at der er en overordnet admin, der kan gå ind og lave alle de svære ting og en admin, som kun kan rette de mest banale ting som, oprette sider, ændre tekster, ligge billeder op osv?
Efter at havde arbejdet med forskellige CMS systemer, deriblandt Joomla, Drupal, Typo3 og Umbraco, kan jeg vitterligt anbefale SiteMagic. Det er nemt at bruge, funktionelt og af høj kvalitet.
Hej Michael.
Tak for anbefalingen :-) Jeg kan naturligvis anbefale Michael til special-udvikling til Sitemagic CMS, da de har godt styr på den del af løsningen.