Wauv - for et købmandskab. Tænk at blive kaldt en "gennemsnitlig bruger". Jeg tror, at de fleste gennemsnitlige brugere udemærket er klar over de nugældende regler. Derfor ville alle gennemsnitlige bruger stille spørgsmålstegn ved jeres hjemmeside. |
Peter Bräuner:
Jeg har ingen webshop. Har stort set en mening om alt, der interesserer mig. Dette interesserer mig, og kan sige, at der skam er interesse for dit "produkt" - altså i diskussionmæssig forstand. For hvad skulle fordelen være ved at stifte et selskab uden at have kapitalen til rådighed, med mindre dette er udeladt og der er tale om lån med sikkerhed, for så efterfølgende at betaler kraftig overpris for stiftelse f.s.a anpartsselskabet?
Peter Bräuner:Jeg sletter opslaget igen. Har ikke temperament til at skulle forsvare mine forretninger overfor en flok iværksættere der måske burde være åbne for nye tiltag.
Folk på Amino er i allerhøjeste grad pbne for nye tiltag, men de er mere kritiske overfor tiltag der ikke er til at gennemskue. Og når du så poster et indlæg på en portal hvor der ses kritisk på "fiduser" lovlige eller ej, og at du ikke samtidig sørger for at have opdaterde informationer, ja så "knækker" filmen.
Og din undskyldning om ikke at forvirre mere end højst nødvendigt, kunne du have undgået, ved blot at skrive at i stiftter selskaber med anpartskapital på 125.000 og ikke 80.000, Men dit valg at dit temperament ikke er til ligefrem og åben diskussion om et produkt du vil sælge.