Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælg Mig en Hjemmeside

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter at have modtaget 15 mails på 10 min tror jeg vi lukker den her og så skriver jeg tilbage på mails. Mange mange tak for jeres gode tilbud. Kan da se der er mange om budet ;)

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

http://www.seo-cms.dk/default.asp?P=Moduler.71.0.0.0

SEO-CMS Basis incl. alt ovenstående:

Oprettelse af SEO-CMS: kr. 800,-. Årlig drift kr. 7.565,-.

+ 800/ år for FLASH banner, hvor du selv kan skifte billederne ud, hvis en fremmed grafiker fremstiller dem til dig.

Design er til timepris, enten hos os eller hos en grafiker du vælger at arbejde med.

Vil du opbygge en mailingliste (god idé skulle jeg hilse at sige) så har vi nyhedsbrevsmodulet til

Oprettelse: kr. 1200,-. Årlig drift kr. 800,-.

Når du har dette modul kan du frit udsende nyhedsbreve eller lade Autoresponder gøre det fuldautomatisk for dig til hhv. 30 ører pr. e-mail eller 60 ører pr. e-mail hvis du vil have fuld sporing.

Dvs. at du kan kontakte en person, der er interesseret i jeres produkter over f.eks et år ca. 10 gange fuldautomatisk for 6 kr. og med fuld sporing.

Ellers er det 3 kr. for 10 kontakter Wink

Fra Århus
Tilmeldt 13. Jul 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Vi kan også skyde ind med en skarp løsning, på en professionel hjemmeside.

Kig forbi, og tjek vores referencer ud :O)

Vh
Henrik

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har udviklet et produkt hvor du som kunde har mulighed for at optimere din hjemmeside til bla. Google, Yahoo og MSN Search ( Bling ) uden du skal have den store forstand på hvad SEO enligt er.

Hvis du gerne vil se hvad vi har lavet kan du se det på http://phptech.dk/Referencer hvor vi bla. har udviklet for ungarbejde.dk og miinto.dk

Der gøres meget ud af vores produkt er så SEO som muligt, vores egen side køre også fra vores løsning og vi har på 1,5mdr kommet fra ikke at blive set på Google til side 2 plads 4 på ordet betalingsgateway.

Prisen for dette system kan du læse mere om her http://phptech.dk/SchemeCloud

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt vildt hvor dygtige folk er blevet til at lave hjemmesider.
Men der er valgt en samarbejdspartner til at lave hjemmesiden, men mange mange tak for alle jeres henvendelser

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fint at du har lavet denne liste over ting du gerne vil have på dit site. Men har du fået sparing om indhold og opbygning m.v.?

Skal du have noget ud af dit site kræver det  meget arbejde med tekster, design, SEO og her skal du have nogen til at hjælpe dig igennem de mange ting skal som spille sammen. Hvis du er interesseret kan du ringe til os på Pixelhuset.dk og få en uforpligtende snak om din hjemmeside. Skulle vi lave et site som dit, ville vi bruge Wordpress CMS som er gratis.

Ellers held og lykke med projektet.

:-)

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en tekstforfatter som laver alt det andet jeg får lavet. Salgsbreve, brochure, m.v. og hun vil også lave teksterne til denne hjemmeside. Resten går jeg stærkt udfra min partner kan finde ud af.

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)