Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælg Mig en Hjemmeside

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen alle sammen (Tirsdag er store indlægs dagConfused )

Jeg mangler en hjemmeside til min virksomhed.
Jeg har til mine andre virksomheder brugt Skandiaweb. Men er blevet lidt træt af deres skabalon tingel tangel.

Vi arbejder med salg af Arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedssko, reklameartikler, og har eget trykkeri.

Hjemmesiden jeg søger skal kun være en informationsside som fortæller lidt om Hvem er vi og hvad kan vi tilbyde osv. Vil bare gerne have et design som man ikke kan se på 1000 vis af andre sider. Jeg havde forestillet mig følgende sider:

  • Forside
  • Hvem er Vi
  • Produkter
  • Links (Samarbejds partnere men ved ikke helt om den skal med)
  • Kontakt os

Som sagt det er kun lige hvad jeg synes, men da min kreative side har været på ferie siden jeg blev født, skal man nok ikke tage min ord for gode varer hvad det angår.

Man er velkommen til at spørge, svare, snakke her i tråden eller sende mig en mail på info@becauseaps.dk
Jeg ser frem til at høre fra jer.

Med Venlig Hilsen
Thomas Lybek

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jeg ville smide denne opgave på freelancer her vil du en del bud :)

/allan

 

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok tak for det.

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Vi har udviklet SEO-CMS, der kan udformes præcis som du ønsker det.

Selve hovedsiden her er ikke noget at skrive hjem om; men vi er nu ved at rette det op (bagerens børn)

Et eksempel på et "skin" vi er ved at bygge ind kan du se her: http://www.imarketing.dk/defaultNy1.asp 

Venlig hilsen,

Christian

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Synes ikke helt jeg blev fanget af siden. (Jeg kiggede på den der Blå en)
Det er igen lidt for skabalon agtigt.

Der må gerne være kurver, og Cross-over, Fedt banner, og sådan noget.

Sorry

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hved så med noget i denne stil?

www.Spadeluxe.dk

Hvad mener du præcist med Cross-over?

www.Lifetime.dk (forgængeren for SEO-CMS) har du flashbanner (det kan SEO-CMS selvfølgelig også - et nyt projekt går i luften med dette i slutningen af måneden)

"Motoren" er også base i  www.Autoresponder.dk, og mange andre sites.

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Udfra dine krav kan jeg kode dig en hjemmeside, hvor designet er kodet op i HTML og CSS og funktionaliteten(CMS) bliver kodet i ASP.NET. Dine data kommer til at ligge i en database, som jeg også laver for dig. Hvis du har eventuelle idéer til design, eller andre elementer på siden kan vi sagtens arbejde udfra dem. Du kommer til at arbejde med mig under hele forløbet, og betalingen sørger vi for, når du er fuldt ud tilfreds med dit site!

Lyder det som noget for dig, er du mere end velkommen til at skrive mig en PM, eller kontakte mig over mail på: dalle90@gmail.com

Jeg håber du finder hvad du søger ;-)

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian iMARKETING:

Får i hvert fald lyst til at købe et spabad ;)
Det begynder at se lækkert ud. Hvor ligger vi henne prismæssigt. Kunne godt tænke mig et flashbanner også ;)

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel:

Hej Thomas.

Udfra dine krav kan jeg kode dig en hjemmeside, hvor designet er kodet op i HTML og CSS og funktionaliteten(CMS) bliver kodet i ASP.NET. Dine data kommer til at ligge i en database, som jeg også laver for dig. Hvis du har eventuelle idéer til design, eller andre elementer på siden kan vi sagtens arbejde udfra dem. Du kommer til at arbejde med mig under hele forløbet, og betalingen sørger vi for, når du er fuldt ud tilfreds med dit site!

Lyder det som noget for dig, er du mere end velkommen til at skrive mig en PM, eller kontakte mig over mail på: dalle90@gmail.com

Jeg håber du finder hvad du søger ;-)

Mvh,
Daniel.

Lyder som noget jeg skal betale en jetjager for, men skriver lige en mail til dig om 15 min

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,
Har sendt dig en mail :)

Med venlig hilsen:
Lasse Vesterskov 

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)