Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De Oliveira cast - så sælg da katten!

Side 6 ud af 8 (75 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Indholdet kommenterer jeg ikke på, for har ikke hørt podcastet igennem, men fedt du tør og gør noget ved det. Keep it up!

Off topic: Det er vildt underholdende at se folk gå i selvsving over stjerneordningen. Er det så svært at se bort fra stjernerne, hvis man ikke bryder sig om det antal af stjerner, en person har fået? Er det virkelig nødvendigt at lade tårerne flyde frit og svine 'synderen' til? Hvis Thomas overvejende har fået 4-5 stjerner, hvad er så pointen i at voksne mennesker skal sidde og græde over at én person konsekvent har foræret ham én stjerne?

Kom nu.. der må være vigtige ting at bruge skrivefeltet til.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 00:20

Anders Hyldig:
Har du helt konkret fundet en dyrelæge, der vil opkræve 7000,- for at aflive en hund? Det lyder godt nok dyrt, hvis du spørger mig. Men som sagt: det kan I sidste ende betale sig for dem, at aflive de pågældende hunde - ellers havde de ikke gjort det i første omgang, for selvfølgelig tænker de selv over hvorledes, de kan få den største omsætning Smile

Det er ikke korrekt. Denne familie (mand og kone) er et ældre par som ikke har nogen intention om at tjene penge på disse dyr men bare gerne vil have omkostningerne dækket ind, det er ikke erhvervsdrivende eller iværksættere der er tale om, blot gamle mennesker.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 00:23

BZR:
Indholdet kommenterer jeg ikke på, for har ikke hørt podcastet igennem, men fedt du tør og gør noget ved det. Keep it up!

Helt sikkert! :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:25

Forstår ikke hvorfor folk kun tænker på penge tit god service og man ikke tænker på penge tjener man tit flere penge da godhed tit belønner sig i god omtale og vis man ikke havde aflivet hundene havde sælger et bedre image derved lettere ved at sælge hundene , for jeg køber ikke hunden af kun medlidenhed at man høre de bliver aflivet  , med romantik , at man beholder alle står sælger bedre i salgs øjeblikket , folk tænker bare ikke tit ret langt tit , for dette er et kæledyr derved endnu mere slemt rent hvordan man føler det selv

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 16:07

Mikael christiansen:

Forstår ikke hvorfor folk kun tænker på penge tit god service og man ikke tænker på penge tjener man tit flere penge da godhed tit belønner sig i god omtale og vis man ikke havde aflivet hundene havde sælger et bedre image derved lettere ved at sælge hundene , for jeg køber ikke hunden af kun medlidenhed at man høre de bliver aflivet  , med romantik , at man beholder alle står sælger bedre i salgs øjeblikket , folk tænker bare ikke tit ret langt tit , for dette er et kæledyr derved endnu mere slemt rent hvordan man føler det selv

Om de så vil have 50 tusind pr. stk. ville jeg være ligeglad, men tankegangen med at aflive dem hvis ikke de kan dække udgifterne og så faktisk skulle betale en dyrelæge mange mange penge for at få dem aflivet er da fuldstændig idiotisk!

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 16:25

Thomas De Oliveira:

Det er ikke korrekt. Denne familie (mand og kone) er et ældre par som ikke har nogen intention om at tjene penge på disse dyr men bare gerne vil have omkostningerne dækket ind, det er ikke erhvervsdrivende eller iværksættere der er tale om, blot gamle mennesker.

Det er meget ulogisk, at de ikke har nogen intention om at tjene penge på det. Jeg ved heller ikke hvor smart det er, at kalde et gammelt ægtepar for nogle idioter.

Men ligemeget... Du besvarede ikke mit spørgsmål Smile

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 16:33

Anders Hyldig:

Thomas De Oliveira:

Det er meget ulogisk, at de ikke har nogen intention om at tjene penge på det.

Enig Yes Men det er det som jeg har fået afvide af ''parret'', og så forholder jeg mig til det.

Anders Hyldig:
Jeg ved heller ikke hvor smart det er, at kalde et gammelt ægtepar for nogle idioter.

Jeg har ikke formuleret eller skrevet nogen steder at de er idioter, men jeg har tydeligt skrevet at deres handling og tankegang om netop lige dette emne er idiotisk, og det står jeg helt fast ved.

Anders Hyldig:
Du besvarede ikke mit spørgsmål Smile

Jeg har ingen tal for hvad en dyrelæge koster, men jeg kunne sagtens forstille mig det vil blive en dyr omgang..

Fra Odense NV
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 101
Fra  Swift Media Skrevet kl. 16:40

Thomas De Oliveira:

Jeg har ingen tal for hvad en dyrelæge koster, men jeg kunne sagtens forstille mig det vil blive en dyr omgang..

Nu har du jo mange gange givet udtryk for, at det koster kassen at aflive de hunde. Så det ville da være rimelig fair, hvis du også undersøgte det Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:46

Swift Media:

Thomas De Oliveira:

Nu har du jo mange gange givet udtryk for, at det koster kassen at aflive de hunde. Så det ville da være rimelig fair, hvis du også undersøgte det Smile

hos denne dyrlæge koster det lige over 1000 kr http://www.virumdyreklinik.dk/priser.html det synes jeg er mange penge

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:48

Gå efter bolden ikke manden!

mikkel

Side 6 ud af 8 (75 indlæg)